-
JulkaisijaArtikkelit
-
Morjens. Löytyykö täältä kokemusta tästä Wilsonin 1200 MOI setistä. Olen aloitteleva golffari ja etsin itselleni edullista settiä jolla pääsisi hyvin liikkeelle. Tiedän, että omista tuntemuksistahan ne mailojen valinnat ovat kiinni, mutta ajattelin kysäistä jos joku täällä tietää sanoa esimerkiksi että ei kannata käydä noita edes katsomassa. Wilson 1200 MOI setti
Moro,
mä aloitin joskus tuon setin edeltäjällä, kun en tiennyt kiinnostaako laji ollenkaan. Ekan vuoden aikana meni kaikki uusiksi. Puut on tietysti pahimmat. Varsien kierojäykkyys oli olematon. Tietysti, jos lyö oikein hiljaa… Pelkät raudat voisi ehkä toimia, mutta aika lapiot ovat.Noh anyway, harkitse vielä asiantuntijan kanssa tarpeitasi ja laita muutama euro lisää.
Minä aloitin kanssa tuon rautasetin edeltäjällä Wilson 1200. Aloittelijalle ja esityneemmällekin todella hyvät raudat hinta/laatusuhde. Lavat hieman isohkot mutta toisaalta anteeksiantavat. Tästä uudistuneesta mallista en osaa sanoa mutta tuskin paljoa muuttunut.
Aloittelijallekaan en täysin varauksetta suosittelisi.
Lainasin tänä keväänä työreissulla rangelle rauta-8:n, oli varmaan näiden edeltäjä ja naisten versio. Filosofialtaan aloittelevalle hyvä, mutta lapa näytti todellakin suurelta kaikkiin suuntiin.
Golfoutlet.fi:ssä näyttää olevan edullisesti Di7-mallia rauta-5 – SW. Hinta nousee yli Budgetin tarjouksen, kun kylkeen tarvitaan reppu ja pari väyläpuuta/hybridiä sekä driveri tai ainakin puu-3.
Di7:llä selviät vähän pidemmälle harrastusta kuin tuolla MOI-mallilla, vaikka innostuisit enemmänkin.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)