Aihe: Will Smithin svingi - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Will Smithin svingi

Etusivu Foorumit Yleistä Will Smithin svingi

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Yhden lyönnin perusteella näytti aika sulavalle. Saiko kukaan nauhalle? :) Tuli aivan mieleen eräs tummaihoinen miespelaaja.. Silti Willin händäri on vain 14, ehkä ne oli ottanut tuhat ottoa sitä yhtä svingiä varten :) Lue lisää: näyttelijöiden händäreitä

Eipä näytä filmitähdillä olevan tarpeeksi aikaa parannella hcp:tään. Kevin ’Tin Cup’ Costnerkin oli yllättävän kaukana scratchistä. Matt Damonilla on klubipelaajan lyönti, aika kotoista.

p.s. Mun nätein pelikaveri on tietenkin Viivi, mutta tuolla listallahan on aika kärjessä yks pelaaja, josta vois kehittää vaikka vakinoituneemman seuralaisen, Tea Leoni, hcp 8. Tea vois tällasena hiukan varakkaampana henkilönä hoidella myös green fee-puolen?

Ensin mä aattelin, ettei tää kyllä liity tohon topikiin mitenkään, mutta sitten mä aattelin ottaa selvää… että kuka leoni… onkos tää joku mafioso… sitten mulle selvis, että kyllähän tämä aiheeseen liittyykin ja vahvasti… ollaan ihan ytimessä… Mutta mulle kävis hyvin toi Piritta… ilon kautta 🙂

Lue lisää: tea golf

Mutta eihän ton Tean palloja pääsis hakeen ollenkaan pusikoista. Mieluummin mää lähtisin Catherinen kans sieneen.

Mulla pelottaisi aika rankasti kentällä joka kerta kun Samuel L. Jackson kaivaisi mailaa esille…

… olettehan nähneet Kaava 51:n?

Tuttu tyyli. Siinä osviittaa, mitä tuleman pitää 16.7.

Ketäs kaikki filmitähdistä golfaa? Eastwoodilla on kuulemma oma kenttä. Connery golfaa, tottakai. Siinä viime vuoden kolmenkentän proam kisassa oli ainakin se häät/hautajaiset leffan heppu (jonka mahtavan lähestymisen satuin näkemään).

Kyllä näitä varmaan on…

Perskuta… nf olikin laittanut linkin… höh…

Tossa viikonloppuna ostin marketista ulkomaisen golflehden olisiko ollut Golf World. No kuitenkin siinä oli yhden sivun pieni artikkeli alle ikänsä pelanneista ja sitä johti Christopher Lee tuloksella -9 (samassa lisassa oli kyllä joku tunnetumpi golfammattilainen joka oli yltänyt muistaakseni tulokseen -11 mutta ammattilainen kun oli niin sitä ei ehkä siksi laskettu koska se oli harjoituskierros).

Eli Christopher Lee oli pelannut 72 81 vuoden ikäisenä, joten kyllä sillä varmaankin on aika sulava svingi, eipä tosin ole ainakaan mun silmiin osunut valkokankaalla golfmaila kädessä, no ehtiihän ’Saruman’ vielä 🙂

Oma suosikkini pelikaveriksi olisi rokkivaari Alice Cooper. Hänen tasoitus on tosin päässyt putoamaan nyt muistaakseni 7-8 pintaan, mutta parhaillaan Alice pelaili kakkosen tasoituksella…siinä saa tukan lisäksi myös maila heilua aika mukavasti.

Lue lisää: Alicen haastattelu

Tässä on lista muutamien julkimoiden händäreistä.

Lue lisää: Uskoisitko?

Pakko uskoa, kun toistamiseen vakuutellaan:).

Voi voi. *nolostuu ja poistuu takavasemmalle*

Elä välitä, mulle kävi melkein samalla lailla =)

Jeeeeees! Kitooooos!

Eikö vain Tea tuonut lisää laatua sinunkin elämääsi.

Muutekseen: Piritassa ei kai oo golf-kenttää, eikse oo Niitväljassa.

Jaa niin, piti vastata tohon kysymykseenkin. On nauhalla.

Jokatapauksessa tuo eilinen leffa oli mielestäni surkea. Redford on parempi näyttelijä kuin ohjaaja.

Will Smithin svingi näytti kyllä hyvältä, vaikka äijä veti sen heti ilman mitään harjoitussvingejä niinkuin muutkin siinä leffassa. Ja krakat kaulassa.

Linkin takana on vielä juttua Jonesia ja Hagenia esittäneiden kavereiden pelistä. Jonesia esittänyt erittäin nätisti swingannut Joel Gretsch (ammattinäyttelijä kuitenkin) oli pelannut aikanaan yliopistotasolla ja Hagenia näytellyt Bruce McGill on juuri singlemiehiä.

Lue lisää: TLGolf.comin juttu

Anttilan alekoreissa pöyrii näitä DVD:itä kymmenellä egellä, mistä allekirjoittanutkin sellaisen aikoinaan pelasti (oli muuten kautta aikain ensimmainen DVD jonka ostin 😉

Siinä on bonusmateriaaleissa näiden harjoituksia, treenailevat mm. Tiikerin malliin wedgepompotusta+suora lyönti ilmasta.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #384979 kohteessaWill Smithin svingi

Etusivu Foorumit Yleistä Will Smithin svingi