Aihe: Whisky - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Whisky

Etusivu Foorumit Yleistä Whisky

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Löysin vanhan viskipäiväkirjani, jonka viimeisin merkintä oli vuodelta 2003. Olin juonut Signaltoren cask strenght Caol Islaa ja todennut sen loistavaksi. Harrastus on jäänyt vähän vähemmälle, mutta Tänään aion ratketa pitkästä aikaa kokeilemaan viskiä. Nostan framille 14-vuotiaan Longrown, jonka testaan tietenkin käyttämällä vertailuviskinä hyväksi havaittua 10-vuotiasta samaa kamaa…

Eilen avaamani pullo vaaleaa lientä houkutteli minut kaatamaan sitä lisää lasin pohjalle. Vaikka onkin samalta saarelta kuin Lafro niin vastaavanlaisia tummia sävyjä ei löydy. Lähes hupakkomaisen kevyt olemus paljastaa luonteensa vasta viime hetkillä tai oikeastaan jälkijunassa jolloin löytyy juoman mieto mutta pippurinen allekirjoitus.

poa annua kirjoitti: (1.12.2007 17:41:38)

corleone kirjoitti: (29.11.2007 22:17:44)
    Joku aika sitten oli keskustelu whiskeistä. Mua lähinnä kiinnostaa Bogistin mainitsema Royal Mile Whiskies. Kun sieltä tilaa tavaraa niin tuleeko paketti postiin vai johonki muualle? Miten on tulli asiat tässä tilanteessa kun tilaa linnunmaitoa?
    Voisitko/jaksaisitko Bogisti konsultoida kyseisestä asiasta. Tietenkin muutkin jotka tietävät asiasta, kommentit olisi tervetulleita.

Lämmikettä ja nautintoa talvi iltaan…..

Eiköhän oikea Whisky ole bourbon!! tästähän ’melu’ nousee!!!!!!

Oikea Whisky pullo on sellainen joka lyödään talon sokkeliin, tuhannen päreiksi! Ei tarvitse lastenkaan katella vanhempiaan pienessä hiprakassa!

ASIAA!
    Ps: olen kaikkien …………tä

poa annua kirjoitti: (1.12.2007 17:41:38)

corleone kirjoitti: (29.11.2007 22:17:44)
    Joku aika sitten oli keskustelu whiskeistä. Mua lähinnä kiinnostaa Bogistin mainitsema Royal Mile Whiskies. Kun sieltä tilaa tavaraa niin tuleeko paketti postiin vai johonki muualle? Miten on tulli asiat tässä tilanteessa kun tilaa linnunmaitoa?
    Voisitko/jaksaisitko Bogisti konsultoida kyseisestä asiasta. Tietenkin muutkin jotka tietävät asiasta, kommentit olisi tervetulleita.

Lämmikettä ja nautintoa talvi iltaan…..

Eiköhän oikea Whisky ole bourbon!! tästähän ’melu’ nousee!!!!!!

Absoluutistina minulle EI ole mitään hyvää Whiskyä eikä mitään muutakaan alkoholipitoista JUOMAAN!

TÄMÄN SAAN SANANVAPAUDEN NIMISSÄ KIRJOITTAA!

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #470287 kohteessaWhisky

Etusivu Foorumit Yleistä Whisky