Aihe: Vuoden 2012 kirjoittaja - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Vuoden 2012 kirjoittaja

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2012 kirjoittaja

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • k.

jm26 kirjoitti: (31.12.2012 20:50:02)
    Antakaapa arvionne kuka on 2012 kirjoittaja tällä foorumilla. Kriteerit saa jokainen määritellä oman mielensä mukaan.

Kriiteriksi määrittelen halun ja kyvyn kehittyä tämän foorumin kirjoittana. Ääneni KL:lle.

KL kirjoitti: (1.1.2013 14:51:57)

Niinhän se olikin! Sinua juuri tarkoitin, ketjun vain muistin väärin.

Siinä tapauksessa nöyrä kiitos tunnustuksesta! On suuri kunnia saada maininta tällaisessa yhteydessä yhdeltä palstan aktiivisimmista keskustelijoista.

EFC

Mun äänen saa Johtaja XXL.

Valitettavasti minun mielestä kukaan ei ansaitse tälläistä titteliä. Katsellaan vuoden päästä uudelleen.

EFC kirjoitti: (1.1.2013 21:02:43)
    Mun äänen saa Johtaja XXL.

Saako itseä äänestää? Aha. No sitten se on EFC, järkimies!

Strömsösetä saa täältä äänen. Perusteluni ovat seuraavat: Ei ole lähtenyt mihinkään provoihin ja avauspuheenvuoro oli vaikuttava. Vaikuttaa mieteskelijältä joka puhuu harvoin mutta asiaa.

Ehdottomasti Hyvinkäänsetä – TS…

Olipa hienoa nähdä oma nimimerkki ainakin parissa viestissä ehdokasjoukossa (kiitokset ehdottajille). Jäävään kuitenkin itseni pois tuollaisesta ehdokkuudesta, koska olen huomannut että mitä enemmän tästä lajista ymmärrän niin ymmärrän sen kuinka vähän tästä lajista ymmärrän. Toki yritän oppia kaikenaikaa lisää ymmärtääkseni sen, että onkin paljon enemmän ymmärrettävää kuin hetki sitten luulin. Olen havainnut, että täällä on ihan varmasti vähintään pari henkilöä, jotka selvästi tietävät lajista kaiken oleellisen eivätkä ota vastaan yhtään muita näkökulmia tai kokemusta lajin parista täydellisen ymmärryksensä ympäröiminä. Tästä nimenomaisesta syystä esitänkin vuoden kirjoittajiksi henkilöitä nimimerkeillä B ja data (saattoi niitä olla vielä joku muukin, mutta tuossa ne kaksi tärkeintä).

Toivon hartaasti, että muutkin olisivat samaa mieltä, sillä heidän kirjoituksensa ovat selvästi oman ymmärrykseni yläpuolella jota toivoakseni lähestyn kokoajan. En ole vielä niistä oikeasti ymmärtänyt yhtään mitään, mutta on ymmärrettävää, että se johtuu omasta täydellisen ymmärryksen puutteesta.

Rauski kirjoitti: (5.1.2013 23:58:42)
    Olipa hienoa nähdä oma nimimerkki ainakin parissa viestissä ehdokasjoukossa (kiitokset ehdottajille). Jäävään kuitenkin itseni pois tuollaisesta ehdokkuudesta, koska olen huomannut että mitä enemmän tästä lajista ymmärrän niin ymmärrän sen kuinka vähän tästä lajista ymmärrän. Toki yritän oppia kaikenaikaa lisää ymmärtääkseni sen, että onkin paljon enemmän ymmärrettävää kuin hetki sitten luulin. Olen havainnut, että täällä on ihan varmasti vähintään pari henkilöä, jotka selvästi tietävät lajista kaiken oleellisen eivätkä ota vastaan yhtään muita näkökulmia tai kokemusta lajin parista täydellisen ymmärryksensä ympäröiminä. Tästä nimenomaisesta syystä esitänkin vuoden kirjoittajiksi henkilöitä nimimerkeillä B ja data (saattoi niitä olla vielä joku muukin, mutta tuossa ne kaksi tärkeintä).

Toivon hartaasti, että muutkin olisivat samaa mieltä, sillä heidän kirjoituksensa ovat selvästi oman ymmärrykseni yläpuolella jota toivoakseni lähestyn kokoajan. En ole vielä niistä oikeasti ymmärtänyt yhtään mitään, mutta on ymmärrettävää, että se johtuu omasta täydellisen ymmärryksen puutteesta.

Tuolla tummennetulla perusteella ehdottomasti pitää lisätä ehdokkaisiin PG.

ts

Mun mielestä palkinto pitäis antaa ehdottomasti Iltalehden ja kupp… siis Kauppalehden toimittajille. Sen verran monta hauskaa hetkeä saivat aikaiseksi kuluneen vuoden aikana… tahattomasti ja ammattitaidolla

Lehtileikkeitä

Johtaja XXL on ehdottomasti ykkönen !

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #422570 kohteessaVuoden 2012 kirjoittaja

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2012 kirjoittaja