Aihe: Voimantuotto osumassa - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Voimantuotto osumassa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Voimantuotto osumassa

Esillä 8 viestiä, 101 - 108 (kaikkiaan 108)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Golfinn kirjoitti: (19.5.2013 0:18:21)
    Nytko sa alat munkin kanssa vittuilemaan? lol
    Ala viitti, ihan oikeesti. Rupee olemaan aika saalittavaa…

Ja pida hei nyt siita kiinni mita sa taalla aina itse meuhkaat: ala puhu asioista mista sa et tieda mitaan. Tai sitten lopetat sen jankuttamisen muille.

Kasittaakseni sa olet PGA pro ja taten edustat PGAta. Nain ainakin meilla taalla Jenkeissa…

Ainahan mä oon sulla pöytää pyyhkiny kun hölmöjä puhut. Ja oikeestihan mä puhuin vaan asioista mistä tiedän.

Sulla on myös hassu kyky olla näkemättä omaa käytöstäs, mutta ehkä et edustakaan mitään tahoa vaikka kovasti sellaisena usein olet esiintynyt. Mun mielestä ärettömän säälittävää on aina vaan komentoida henkilöä, eikä koskaan mitään asiaa… ehkä vain toiseen riittää kyvyt.

lol ’…usein esiinnyt…’? Usein?

Ei vittu lol… annetaan olla. Kuhan nyt vaan ajattelin jeesaa sua, ku noi jannut vie sua paivasta toiseen kun litran mittaa. Ootsa kyl aika veijari, ei voi muuta sanoa.

Lode, b ja muut: jatkakaa! Taa on hauskaa paivasta toiseen.

ts

Golfinn kirjoitti: (19.5.2013 0:53:52)
    lol ’…usein esiinnyt…’? Usein?

Ei vittu lol… annetaan olla. Kuhan nyt vaan ajattelin jeesaa sua, ku noi jannut vie sua paivasta toiseen kun litran mittaa. Ootsa kyl aika veijari, ei voi muuta sanoa.

Lode, b ja muut: jatkakaa! Taa on hauskaa paivasta toiseen.

Luulee vievänsä, eivätkä hetkeekään tajua mitä oikeesti saavat tapahtumaan. Samaan aikaan kun nuo saa enemmän kusipään mainetta fiksummat tajuaa mun viestien sisällön ja puhelin soi…

Mutta säälittävää tää tosiaan on. Jos jostain swingiin liittyvästä pitäis keskustella, muutama älypää saa aina kääntymään sen tääle puolelle, sinä niiden joukossa. Vai oliko sulla kenties oikeesti jotain annettavaa ketjun aiheeseen liityen?

Yrita lukee taa Tapsa ilman sauhua paassas. Ma en kirjottele taalla sulle vittuillakseni:

ts kirjoitti: (19.5.2013 1:06:39)
    Luulee vievänsä, eivätkä hetkeekään tajua mitä oikeesti saavat tapahtumaan. Samaan aikaan kun nuo saa enemmän kusipään mainetta fiksummat tajuaa mun viestien sisällön ja puhelin soi…

Ei kun kylla ne vie. Ja muutahan he eivat tassa yritakaan. Oot vaan vahan liian helppo maalitaulu nykyaan. Sita ma Tapsa yritin ihan oikeesti hyvalla sulle sanoa tuossa edella, ettei kantsis aina lahtee mukaan… Kun et vastaa, niin kylla ne siita haviaa. Kun vastaa, se on ku heittais bensaa tuleen, niin kun tassa(kin) ketjussa nahty. Se on meinaan, ja edelleen ihan hyvalla(!), sellanen juttu, etta KAIKKI (Saanto-puolta en tieda, kun en siella vieraile) karhamat talla palstalla nykyaan on sellasia missa sina olet toisena osapuolena. Ootko huomannut? Tulee tallasena satunnaisena lukijana sellanen olo, etta sa nautit naista ja pidat niita ylla. Olen varmasti vaarassa, mutta sellanen kuva naista tulee.

Miksi sun pitaa koko ajan tuoda esille sita mita kaikkea sulle tapahtuu? Repesin meinaan ihan taysin kun joku tuossa edella vertasi sua Juhani Tammiseen. Sillakin on KOKO AJAN tarve tuoda sita omaa esille, ihan kun sita nyt tarttis. Ei ton tason ihmisen tarttis, mutta jostain syysta pitaa vaan koko ajan. Miksi ihmeessa? Kenella nyt ei puhelin soisi koko ajan??

ts kirjoitti: (19.5.2013 1:06:39)
    Mutta säälittävää tää tosiaan on. Jos jostain swingiin liittyvästä pitäis keskustella, muutama älypää saa aina kääntymään sen tääle puolelle, sinä niiden joukossa. Vai oliko sulla kenties oikeesti jotain annettavaa ketjun aiheeseen liityen?

En ma ole tassa vaantanyt yhtaan mitaan yhtaan minnekaan. Lue se mun eka postaus nyt uudestaan. Se oli ilman vittuilua kirjoitettu, jossa ehdotin sulle, etta oisko joskus paree olla vastaamatta naihin juttuihin mista itse kiehahdat taysin. Kun sen sivusta nakee, etta sita just noi lodet ja muut haluaa ja hakee. Ja sen takia SUA tassa viedaan. Sorry vaan. Ois kiva joskus nahda sellanen, kun joku sanoo, etta ts on mulkku tai ei mitaan aikaansaanut pro, sa et vastaa siihen. Osottais aikamoista itsehillintaa ja asian ylapuolelle asettumista…

Ketjun aiheeseen on paljonkin annettavaa, ja annetaakin joka paiva, mutta ei taalla. Tiedat kylla miksi… nakee ihan tastakin ketjusta.

Hyvää huomenta kaikille,toivottavasti kaikki nukkuivat levollisesti.
    Hyviä pelejä kaikille nyt on kesä.

ts

Golfinn kirjoitti: (19.5.2013 1:30:42)

Ei kun kylla ne vie. Ja muutahan he eivat tassa yritakaan.

Rakas golfinn. Jos joku on vievinään toista ja samalla joka ainoassa viestissä osoittaa että ei ole sanaakaan ymmärtänyt mistään, niin ei se kyllä viemisenä oikeen onnistu.

Ja miks noiden pitäis hävitä? Miks näitä pitäis välttää? Sä oot tavallaan oikeessa siinä että mä nautin näistä… tuoden hupia itselleni ja sadoille lukijoille. Enemmän mä nauttisin asiakeskustelusta ja siitä että saisin rauhassa jakaa jengille niitä tietoja ja ymmärryksiä joiden kerääminen on multa vienyt sen 20 vuotta ja että jengi ei vetäis venettään samoille kiville kun minä oon vetäny vuosien varrella. Ja näissä jorinoissahan niitä asioita aina paloittain pääsee tuomaan esiin.

Sellainen vika mulla edelleen on, että jos joku suuresti tyhmyyttään osoittaa ja iskua toiseen kohdistaa, kovin mieluusti ja nautinnolla hänelle sen osoitan. Ja tiedän siitä kymenien tai satojen lukijoiden täysillä nauttivan, koska he kertovat sen minulle kun varsin usein tapaamme tai muten viestittelemme. Katsos kun he tietävät että en minä oikeesti kiehahda… osaavat lukea näitä kuin napakasti kirjoitettua pakina-tekstiä 😉

Mutta onhan se säälittävää,että joku perustaa nimimerkin vain toista mollatakseen. Nyt kun tuo Lödenkin todellinen henkilöllisyys selvisi, ei voi kuin ihmetellä….täällä kun sitä ei saa julkaista niin laitanpa myöhemmin sen tiedon muualla jakoon

ts kirjoitti: (19.5.2013 9:23:34)
    Sellainen vika mulla edelleen on, että jos joku suuresti tyhmyyttään osoittaa ja iskua toiseen kohdistaa, kovin mieluusti ja nautinnolla hänelle sen osoitan. Ja tiedän siitä kymenien tai satojen lukijoiden täysillä nauttivan, koska he kertovat sen minulle kun varsin usein tapaamme tai muten viestittelemme. Katsos kun he tietävät että en minä oikeesti kiehahda… osaavat lukea näitä kuin napakasti kirjoitettua pakina-tekstiä 😉

Taitaa vähä riippuu kenelt kysyy. Mun frendien mielestä sä oot tän foorumin suurin urpo.

ts

sardiini kirjoitti: (19.5.2013 16:22:32)

ts kirjoitti: (19.5.2013 9:23:34)

Taitaa vähä riippuu kenelt kysyy. Mun frendien mielestä sä oot tän foorumin suurin urpo.

Varmasti riippuu. Ja vahvimmat mielipiteet on taas kerran niillä, jotka mua vähiten tuntee ja tekemisistä tietää.

Esillä 8 viestiä, 101 - 108 (kaikkiaan 108)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #208135 kohteessaVoimantuotto osumassa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Voimantuotto osumassa