Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Voimantuotto osumassa
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Niin tekee,et meillä kummallakin pätkii,onks teillä mamma tervannu peilit himassa?
Sä voisit kommentoida tota mun näkemystä valmennuksesta vai onks sekin niin tyhmä juttu et sä et viitti vaivautua.
Sit näistä ohilyönneistä niin tsiigaa joskus niitä omias näpyttelemiäs ei nekään aina osu kun sua snadisti hemmostuttaa.
Terva lähtee vissiin tinnerillä peilista ja joku frendi (rehellinen)vois valaista kun et ite hiffaa.
Yst.terv.v…n veltto löde
Joka skulaa samoja paskoja tuloksia kuin säkin ja ilman valmentajaa.
Händäri laskis sun mielestä kymmenellä????
Kuinkas pro funtsaa jotain helvetin händäreitä vai oot sä alkanu skulaa jotain viikkokisoja.
Mä oon luullu et sä oot ammattilainen.hcp ei helvetti.opettele laskeen lyönnit.
Missä on tänä suvena pga skabat,jokohan nähtäis.
Vois olla aika ottaa varjo ja laskeutua snadisti alemmas.
Viikonloppuja sullekin bastu lämpii rantsussa ilman fattan brenkkuja.löde kirjoitti: (18.5.2013 18:48:56)
Sä voisit kommentoida tota mun näkemystä valmennuksesta vai onks sekin niin tyhmä juttu et sä et viitti vaivautua.
.En mä viitsi alkaa mainostamaan täällä kasalla Suomenmestruuksia ja mitaleja valmennuspuolella. En myöskään kommentoimaan muiden valmentajien tekemistä, koska tiedän siitä aika lailla yhtä vähän kuin sinä mun tekemisestä.
Mutta hienoa toki jos painat tuollaista 73-76 settiä tasaisesti ja vieläpä ilman valmentajaa. Sama mulla ja vieläpä treenaamatta ja luokattomalla lähipelillä. Tosin se nyt on taas täysin lapsellista edes miettiä valmentajan pelitaitoja, joille ei ole vuosiin yritettykään tehdä mitään.
Toinen asia on sitten luetun ymmärtämine, jossa sinulla näyttää olevan yhtä paljon ongelmia kuin kirjoitetun kielen tuottamisessakin. Missäköhän minä olen sanonut jonkun pelaajan händärin laskevan kymmenellä? Mutta kaipa tuokin kuuluu taudinkuvaan…
B, löde ja muut viisaat vois myös hankkia täältä muutaman videon katseltavakseen
Tai sitten vois tutustua Geoff Jonesin aka ’Slicefixer’ tuotantoon ja Dan Whittakerin videoihin, sekä Hoganin osumanjälkeisiin kuviin.
Jaa niin mutta tuohan vaatis sen, että olis oikeesti kiinnostunu golfista ja swingistä, eikä pelkästään naurettavista mustamaalaamisyrityksistä. Tai sitten jos tätä kusipäisyyttä ei palstalla niin paljon esiintyis, olis voinut vaikka ilmestyä erilaista mittausdataa huippupelaajien nivelpisteiden nopeuksista läpi osuman ja vertailua tuuppareihin. Tosin sekin taas vaatis hieman ymmärrystä lukijoilta, joten antaapa olla…
Ai hemmetti ja unohtu vielä listalta ehkäpä suurista suurin, Gregg McHatton, The Hatt.
Hieno mies jos joku ja ymmärtää todellakin miten mailaa käytetään.
Tami, eikun ts, mitä merkitystä näillä sinun nivelpisteiden nopuksista tai jostain muusta vastaavasta datasta on? Käytännössä ei mitään. Ainakaan harrastajagolfarille. Eikä ainakaan todeistettavasti kenellekään maailmanhuippuammattalaisista.
Golflyönti on varsin yksinketainan ja yksilöllinen suoritus. Greenille ja griinin kupeeseen pääsee maailman 1000 parasta pelaajaa suht samalla prosentilla. Niiden tulosten erot syntyy jostain ihan muusta kuin nivelpisteiden teoreettisista nopeuksista.
Tuon tarmosi ja aikasi jonka olet tuhlannut tähän täysin turhaan tähtitieteeseesiolisit voinut käyttää huomattavasti tehokkaammin vaikka opiskelemalla pedagokiikkaa tai asiakaspalvelutaitoja.Minä ainakin lupaan lopettaa golfin heti kun joko osoittaa minulle että nivelpisteiden nopeuteni ei riitä enää skiniringin katkomiseen ja joudun menemään kuution kautta golfpron nivelpisteiden nopeutusvalmennukseen.
Aprillipila kirjoitti: (18.5.2013 19:27:31)
Tami, eikun ts, mitä merkitystä näillä sinun nivelpisteiden nopuksista tai jostain muusta vastaavasta datasta on? Käytännössä ei mitään. Ainakaan harrastajagolfarille. Eikä ainakaan todeistettavasti kenellekään maailmanhuippuammattalaisista.
Golflyönti on varsin yksinketainan ja yksilöllinen suoritus. Greenille ja griinin kupeeseen pääsee maailman 1000 parasta pelaajaa suht samalla prosentilla. Niiden tulosten erot syntyy jostain ihan muusta kuin nivelpisteiden teoreettisista nopeuksista.
Tuon tarmosi ja aikasi jonka olet tuhlannut tähän täysin turhaan tähtitieteeseesiolisit voinut käyttää huomattavasti tehokkaammin vaikka opiskelemalla pedagokiikkaa tai asiakaspalvelutaitoja.Minä ainakin lupaan lopettaa golfin heti kun joko osoittaa minulle että nivelpisteiden nopeuteni ei riitä enää skiniringin katkomiseen ja joudun menemään kuution kautta golfpron nivelpisteiden nopeutusvalmennukseen.
Tuota… ai mitä hyötyä? Kysy niiltä kymmeniltä jotka on sen ymmärryksen avulla oppineet pois vääristä vanhoista tavoista tänäkin talvena. Händäreiltään 2- 54+.
Kokonaan toinen kysymys on jos tuuppari on tyytyväinen omaan tekemiseensä. Jatkakoon sitä, mutta samalla on älytöntä mollata niitä, jotka kehittyä haluavat ja vieläpä ymmärryksen kautta.
Ja ihan helvatin kaukana epäolennaisesta on tuon mittausdatan olemassaolo. Sitä voit kysyä sitten vaikka Talin mestarilta vm 2013, minkä ymmärryksen hän sen avulla saavutti ja alkoi painaa taas rundit alle parin pitkähkön korpivaelluksen jälkeen.
Jos jollekin myötähäpeää tuntien nauretaan, on se näiden muutaman älypään tarinat, joiden joukkoon lukeudut. Ymmärrystä ja tietoa ei itse asiasta ole pätkääkään, mutta kun skineissä pärjää, ollaan niin pelimiestä niin pelimiestä… ja useemman nimimerkin voimalla vieläpä. Säälittävää.
Ai nyt jo monen nimimerkin voimalla 🙂 Tuo sinun jakomielitautisuutesi on jotain hämmästyttävää. Puhut yhtä sun toista, teet nimimerkeistä tutkintapyyntjä, poistut palstalta lopullisesti, kunnes taas palaat ja nyt sitten teet mielenvikaisia syytöksiä jostain usean nimimerkin käytöstä. Lainatakseni sinua, lienee taudin oireita.
Ja edelleen väitän että tuo edistyminen omassa pelissä on seuraus jostain ihan muusta kuin nivelpisteiden nopeuden oivaltamisesta kiinni. TalviHARJOITTELU ,harjoittelu yleensäkin johtaa parempiin tuloksiin. Uskon että et ole ainua golfopettaja joka opilailleen tuon tunteen saa aikaan, tosin suurin osa ilman tuollaista ylitieteellistä näkökulmaa.
Ja ainakaan minä en osaa ennustaa Talin tulevan vuoden mestaria, mutta jos tuo nivelpisteiden nopeuden ymmärtäminen antaa ennustajan kyvytm varataan minulle kuutiosta aika heti.Tosin minä haluan tulevaisuudesta nähdä jotain taloudellisesti kiinnostavampaa. Vaikkapa pörssikursseja.
Aprillipila kirjoitti: (18.5.2013 19:27:31)
Voisin kuvitella, että sillä mittausdatalla sinänsä ei ole pelaajalle juurikaan merkitystä eikä tarvitse sellaisenaan numeroilla, käyrillä, asteilla ja muilla ollakkaan. Merkitystä niillä kai pitäisi olla sille valmentajalle joka analysoi ne tulokset ja sen tiedon perusteella suunnittelee sen pelaajan harjoittelun.
Ei välttämättä ihan toimiva vertauskuva, mutta jos menet lääkäriin jonkun ongelman kanssa ja lääkäri määrää sut tutkimuksiin ongelman selvittämiseksi, niin todennäköisesti sinä et tee niillä tutkimusvälineiden tuottamilla tiedoilla yhtään mitään, vaan se lääkäri joka suunnittelee sun hoitos niiden tulosten perusteella.
Sen sijaan se millä sun pitäis tehdä jotain, on ne harjoitteet, mielikuvat ja muut mitä se valmentaja ikinä ohjeistaa sut tekemään, tai vastaavasti se lääkärin määräämä hoito-ohjelma oli se sitten pillereidensyöntiä, fysioterapiaa tai mitä hyvänsä.
Vaikka mulla nyt ei juuri mitään tuosta ts:n kanssa melkein alkuun saadusta jutusta tullut, niin en kyllä muista että tuolla ’mittauskäynnillä’ olisi puhuttu yksityiskohtaisesti mistään nivelpisteistä tai muista. Löin laitteeseen, ts katto huolestunut ilme naamalla noita käppyröitä/lukuja ja sen jälkeen ruvettiin tekemään liikkeitä ja yrittämään lyödä palloja tavalla x. Ilman että minun tarvitsi tietää mitään teknisiä yksityiskohtia mistään.
Aprillipila kirjoitti: (18.5.2013 19:59:17)
Ai nyt jo monen nimimerkin voimalla 🙂 Tuo sinun jakomielitautisuutesi on jotain hämmästyttävää. Puhut yhtä sun toista, teet nimimerkeistä tutkintapyyntjä, poistut palstalta lopullisesti, kunnes taas palaat ja nyt sitten teet mielenvikaisia syytöksiä jostain usean nimimerkin käytöstä. Lainatakseni sinua, lienee taudin oireita.Ja edelleen väitän että tuo edistyminen omassa pelissä on seuraus jostain ihan muusta kuin nivelpisteiden nopeuden oivaltamisesta kiinni. TalviHARJOITTELU ,harjoittelu yleensäkin johtaa parempiin tuloksiin. Uskon että et ole ainua golfopettaja joka opilailleen tuon tunteen saa aikaan, tosin suurin osa ilman tuollaista ylitieteellistä näkökulmaa.
Ja ainakaan minä en osaa ennustaa Talin tulevan vuoden mestaria, mutta jos tuo nivelpisteiden nopeuden ymmärtäminen antaa ennustajan kyvytm varataan minulle kuutiosta aika heti.Tosin minä haluan tulevaisuudesta nähdä jotain taloudellisesti kiinnostavampaa. Vaikkapa pörssikursseja.
Editin puutettahan tuossa jo ehdin taas kiroamaan, kun piti laittaa vuoden 2012, mutta ehkäpä fiksummat sen tajusivatkin.
Ja hirveesti jakomielitautia ei tarvita useamman nimerkin hahmottamiseen, varsinkin kun sen on kirjoittaja itsekin kertonut. Se ei vaadi edes suurta ymmärrystä.
Se mitä et ihan oikeesti tunnu ymmärtävän on se, mitä tuo tieto pelaajille antaa ja miksi se on nimenomaan nivelpisteiden nopeuksien ymmärtämisestä kiinni joidenkin näytölle piirretyjen viivojen sijaan.
Talviharjoittelua, kuten harjoittelua on monet tehneet vuosikausia. Se oikea kysymys on, miksi se väittesi vastaisesti ei olekaan johtanut kehitykseen vaan monessa kohti jopa taantumaan.
Fukke sen aikanaan niin hienosti sanoi: Sitten kun ne asiat opitaan, alkaa händäri lähestymään kolmosta, tultiin sitten kummasta suunnasta tahansa. Tosin mä oon sen verran eri mieltä, että sitä kolmosta lähestytään nopeemmin ylhäältä päinkin oikeilla asioilla ja mennään humahtaen ohi.
Mutta sorry kun golfista ja aiheesta taas erehdyin keskustelemaan. Koitan pitää itseni paremmin kurissa jatkossa ja vastata typeryyksiin vain typeryyksillä.
PS. a_k on aika liki asian sisällä, mutta tuokin riippuu tapauksesta. Jos videolla näkyvää vikaa ei ole, sitten pitää alkaa katsomaan nopeuksia ja muita käyristä.
ruupe kirjoitti: (17.5.2013 20:54:41)
Ballmarker kirjoitti: (17.5.2013 19:39:45)
B kirjoitti: (17.5.2013 17:43:45)
Miksi ’rannekulman’ aikainen purkautuminen/ purkaminen huonontaa ratkaisevasti mailanpään loppunopeutta?
Siksi, että timing on väärä. Sen rannekulman pitää purkautua juuri osumahetkellä.
Miksi rannekulman pitää purkautua juuri osumassa? Entä jos se ei purkaudukaan osumassa? Menetetäänkö siinä jotain vai saadaanko jotain?
Saatasko sillä tukivoimaa, jos rannekulma ei purkaudu ennen osumaa? Mä en kyllä usko, että sen tarttis ns. ollenkaan purkautua.
Jotenkin tuntuisi siltä, että mailan varren taipuma osumassa jäisi vähemmäksi, jos rannekulma vapautetaan ennen osumaa saati, että se tapahtuisi osumassa.
Harjoitella voi monella tavalla, oikein, väärin tai vaan siitä ilosta että aikaa kuluu golfmaila kädessä ystävien kesken. Harjoittelun määräkään ei ole olennainen asia vaan se että harjoitellessaan kehittyy. Se voi tapahtua monella tavalla, toisten silmien alla ja ohjaamana, itsenäisesti jos on riittävän lahjakas ja pystyy tekemään omia oivalluksia tai vaan määrää lisäämällä. Mutta edelleenkään ylitieteellinen turha data ei ole todistetusi edistänyt kenekään läpimurtioa maailmankärkeen.Sitä en kiistä että voi olla hauskaa verteilla huippusuorituksia ja niiden eroavaisuuksia.
Muistaakseni T.Tyry on aikanaan viisasti sanonut että 0-tasoituksen mieheksi pääsee liikunnallinen nuorimies kesässä.Mitehhän hyviä näistä sitten tulisikaan jos tietäisivät nivelten nopeutensa.
Sä taas puhut jostain händäreistä.mitä helvettiä händärit tekee valmennuksessa,mä tosiaankin tarkoitan sitä sun paljon mainostamaa valvennustasi mun mielestä se meidän kasikympin molemmin puolin pelaavien tuupareiden neuvomista ja -90-120 kusetusta.
Sit tosta sun mainitsemasta lähipelistä,se on ainoa alue jossa mäkin tuuppari voisin haastaa vaikka jonkun tasoisen pga rofessorin, svingi perseellään lyönnit lyhyitä mut ainoo millä pystyny pelaan 72-79 rundeja on lähipeli.
Sit sulle näistä oikeitten pga pro opetuksista,olen viiden kuuden vuoden aikana talvisin ottanut viikon kahden välein opetusta la-calassa leadpetterin academiassa svedulta ja britiltä ja reenannu talvet viis kuus kertaa viikossa mut silti skulaan näitä sun ja mun paskoja rundeja ilman muuta kuin muijan neuvoja ja näitäkään tunteja ei ole bungannu se sun mainitsemasi ja kokemasi fatta.
Et kerro nyt näistä 50-70e/t mummojen VALMENNUKSESTA.Et mitä mieltä sä olet niistä.
Tai voithan sä taas sanoa et jaksa meidänidiooooottien juttuja kommentoida niin kuin melkein päivittäin ilmoitat.
Arvaa miten nää meidän idioottien jutut loppuu,mut toisaalta…….
Sit tää uusi sun lödesi,mun luukku bregattiin espanjassa talvella ja joku paikallinen valmentaja- manne tarvitsi läppäriä ja kahta bleidisettiä ja muutaman tapin konjakkia onneks ei ollu fattan flindoja.Aprillipila kirjoitti: (18.5.2013 20:37:27)
Harjoitella voi monella tavalla, oikein, väärin tai vaan siitä ilosta että aikaa kuluu golfmaila kädessä ystävien kesken. Harjoittelun määräkään ei ole olennainen asia vaan se että harjoitellessaan kehittyy. Se voi tapahtua monella tavalla, toisten silmien alla ja ohjaamana, itsenäisesti jos on riittävän lahjakas ja pystyy tekemään omia oivalluksia tai vaan määrää lisäämällä. Mutta edelleenkään ylitieteellinen turha data ei ole todistetusi edistänyt kenekään läpimurtioa maailmankärkeen.Sitä en kiistä että voi olla hauskaa verteilla huippusuorituksia ja niiden eroavaisuuksia.Muistaakseni T.Tyry on aikanaan viisasti sanonut että 0-tasoituksen mieheksi pääsee liikunnallinen nuorimies kesässä.Mitehhän hyviä näistä sitten tulisikaan jos tietäisivät nivelten nopeutensa.
Tossa oli edes hitunen asiaa joukossa, joten se saattaa ansaita peinen vastauksen.
Huipulle päässeillä kavereilla hyvin usein on nuo nivelpisteiden nopeudet kunnossa ja sieltähän mä nimenomaan olen ne mallit ottanut. Sen sijaan tuuppareilla ne on täysin poskelaan ja siksi, että yrittävätkin tehdä vääriä asioita. Sama koskee hyvin pitkälti meidän kansallisen tason kärkipelaajia, jopa monia noita rahakenttiä kiertäviä ja siksi jäädään tuolle tasolle missä taaperretaan.
toi veltto löde ei taaskaan ymmärtäny yhtään mistä händäriasiassa puhuttiin, mutta lienee kuuluva taudinkuvaan. Edellen kirjotin, että jos noi asiat oikeesti ymmärrettäis, niin keskimääränen händäri (nyt jossain 25 paikkeilla) putois kymmenellä, koska ihmiset lakkais yrittämästä tehdä swingille haitallisia asioita.
Nivelpisteiden nopeuden ymmärtäminen on tietysti ihan uutta ja varmasti pelottavaakin tietoa. Se on kuitenkin täsmälleen se asia, joka saa näkyvät virheet tapahtumaan, eli virheet harvoin ovat actionia, vaan kyse on fysiikan kautta tapahtuvasta reaktiosta. Ymmärryksen kautta aukeaa halu tehdä asioita oikeesti toisin, eikä vaan kuvitella että pallon tuijottaminen ja pään paikallaan pitäminen olis avain hyviin osumiin… päinvastoin ja oikeet syyt löytyy ihan muualta. Ne löytyy ketjun avauksen otsikosta, josta täällä ei toki päästä yhtään pidemmälle kuin otsikkoon.
Ja miks helvatissa koko asiaa pitää miettiä tiellä maailman kärkeen? Eihän sinne menijöitä muutenkaan ole kuin kourallinen ja niistä moni tekee oikeet asiat vahingossa ja tietämättään. Paljon hienompaa olis päästä auttamaan oikeesti pelinsä kanssa tuskailevia harrastajia antamalla heille se helpompi tapa tekemiseen, vaikka sitä harrastajien opettamista löde kuinka halveksuisikin.
löde kirjoitti: (18.5.2013 20:43:32)
Sä taas puhut jostain händäreistä.mitä helvettiä händärit tekee valmennuksessa,mä tosiaankin tarkoitan sitä sun paljon mainostamaa valvennustasi mun mielestä se meidän kasikympin molemmin puolin pelaavien tuupareiden neuvomista ja -90-120 kusetusta.Täh? Mitä helvettiä sä sekoilet?
Mä olen valmentanut muutamaa ammattilaista ja sellaiseksi kehittynyttä skidistä asti. Lisäksi aika montaa maajoukkuepelaajaa ja joitakin junnuja viime vuosina. Eikä siinä ole händäreistä puhuttu.
Ei mulla tulis mieleenkään sotkea sitä valmennustyötä päivittäiseen opetustyöhön, joka taas on ihmisen auttamista kehittymään pelissä omista lähtökohdistaan. Ja kusetusta se on mun mielestä siinä vaiheessa jos ei oikeesti uskalleta sanoa mitä pitäis tehdä, vaan kehutaan kauniita kenkiä ja käsketään katsomaan palloa pidempään. Onneks siitä kulttuurista taidetaan olla jo erkaannuttu aika kauas
löde kirjoitti: (18.5.2013 20:43:32)
Sit sulle näistä oikeitten pga pro opetuksista,olen viiden kuuden vuoden aikana talvisin ottanut viikon kahden välein opetusta la-calassa leadpetterin academiassa svedulta ja britiltä ja reenannu talvet viis kuus kertaa viikossa mut silti skulaan näitä sun ja mun paskoja rundeja ilman muuta kuin muijan neuvoja
Nii.. oikeestaan vahvistat aika hyvin kertomaani. Olennaisia asioita ei sielläkään kerrota.
No nyt sä jo myönsit et harrastelijan opetuksesta on kyse mut kun sä itse puhut valmentamisesta ne on just ne kaks asiaa mikä ero niissä on sun mielestä.
Sitä mä olen ihmetelly jo vuosia,kun en ole tollanen kynttilä ku sä et kuin helvetissä sä vielä kerkeet bamlaa paskaa meidän dorgien kanssa täällä junttilassa.
Taitaa olla koti-ikävä miks et ole lähteny maailmalle,tollasta ainutlaatusta gurua ei varmasti löydy edes jenkeistä.
Eiks jenkeissä ole yks härmäläinen kundi joka vois suositella sua ja tehdä karseen tilin maailmalla sun varjolla.
Takas bastuun.
Niistä händäreistä mistä sä sanoit 10 alas älä puhu valmentamisesta se on ihan oikeasti neuvomista,
Jos sä olisit niin kynttilä valmennuksessa kuin luulet niin et kerkeis aamusta iltaan joka päivä kärsiä meidän idioottien kanssa täällä ja tuoda fiksuuttas meille esille
Päästäppä kissa kuselle.löde kirjoitti: (18.5.2013 21:43:30)
Sitä mä olen ihmetelly jo vuosia,kun en ole tollanen kynttilä ku sä et kuin helvetissä sä vielä kerkeet bamlaa paskaa meidän dorgien kanssa täällä junttilassa.
Taitaa olla koti-ikävä miks et ole lähteny maailmalle,tollasta ainutlaatusta gurua ei varmasti löydy edes jenkeistä.Jos sä olisit niin kynttilä valmennuksessa kuin luulet niin et kerkeis aamusta iltaan joka päivä kärsiä meidän idioottien kanssa täällä ja tuoda fiksuuttas meille esille
Päästäppä kissa kuselle.Mä oon aika helvatin tyytyväinen elämääni just näin enkä yhtään isompiin ympyröihin kaipaa. Varsinkaan kun en päivääkään vielä tätä duunia ole tehnyt rahasta.
Toisaalta mun mielestä mitään ainutlaatusta ei ole siinä, että puhuu samaa viestiä kuin kymmenet tai sadat on puhuneet ennen mua, vaikka se oliskin just päinvastaista kuin lehdet pikatipseineen koittaa ihmisille kertoa.
Täälä palstalla ja sun tasosten kavereiden korviin saatan kuulostaa kovaltakin gurulta näitä puhuessani, isommissa ympyröissä olen vaan yksi muiden joukossa jotka tätä samaa viestiä levittää, tosin sattumalta ainoana maailmassa päässyt noin tarkkoja analyyseja pelaajista tekemään ja sitä tietoa hankkimaan. Se on kuitenkin vasta pohja sille, miten voi valmennuksessa ja opetuksesssa lähteä asiaa pelaajille viemään… ja vieläpä jos sais pelaajat sitä toteuttamaan.
Mutta panempa haasteen ja katsotaan onko sussa miestä ihan oikeesti. Tulet käymään ja vedetään lyönnit koneelle, jonka jälkeen analysoidaan ne julkisesti verraten pelimiehiin. Onko uskallusta omalla nimellä ja kasvoilla tuollainen tehdä vai oletko yksi netin paskanjauhajista, joista ei tosipaikassa olekaan edes esittäytymään?
Ruvennu askarruttamaan sellainen kysymys, että liikkuuks swingissä nivelet ilman, että keho tuottaa voimaa mihinkään suuntaan.
Pekka Pelimies kirjoitti: (18.5.2013 22:05:32)
Ruvennu askarruttamaan sellainen kysymys, että liikkuuks swingissä nivelet ilman, että keho tuottaa voimaa mihinkään suuntaan.Ei taatana… tääkin vielä..
Pikkasen on keskustelun taso ja poukkoilu kuin apukoululaisten luokkaretkellä.
Mä olen vuosia myöntäny olevani tuupari paskalla svingillä ja ne sun puhumas händärit niillä ei mun mielestä ole mitään tekemistä golfin ja pelaamisen kanssa ja jos mä tajuisin noi höpinät ja oppisin niin se ’händäri’ ois ollu +5+6 Et ne siitä.
Sit niistä talvien opetuksista ja tunneista,kun tulee himaan ja skulaa päivittäin niin kaks viikkoo ja ollaan palattu vanhaan paskaan takas,vuoden olen yrittäny päivittäin kahta asiaa muuttaa mutta ei ole helppoa.
Sit niistä sun härpättimistä ei ole apua mun pelaamiseen ja svingiin mut yritän muuten käydä ja esitellä itseni,et ollaanks me tosiaankin näin dorgia tai fiksuja.
Stadissa brankkarissa viilattiiin masaa ja monia muita helppoja.Sua oikeesti viilataan ja talutetaan täällä,et älä aina mee niin helppoon.
Ryhdistäydy!löde kirjoitti: (18.5.2013 22:38:10)
Mä olen vuosia myöntäny olevani tuupari paskalla svingillä ja ne sun puhumas händärit niillä ei mun mielestä ole mitään tekemistä golfin ja pelaamisen kanssa ja jos mä tajuisin noi höpinät ja oppisin niin se ’händäri’ ois ollu +5+6 Et ne siitä.
Sit niistä talvien opetuksista ja tunneista,kun tulee himaan ja skulaa päivittäin niin kaks viikkoo ja ollaan palattu vanhaan paskaan takas,vuoden olen yrittäny päivittäin kahta asiaa muuttaa mutta ei ole helppoa.
Sit niistä sun härpättimistä ei ole apua mun pelaamiseen ja svingiin mut yritän muuten käydä ja esitellä itseni,et ollaanks me tosiaankin näin dorgia tai fiksuja.
Stadissa brankkarissa viilattiiin masaa ja monia muita helppoja.Sua oikeesti viilataan ja talutetaan täällä,et älä aina mee niin helppoon.
Ryhdistäydy!Mua ei pätkääkään kiinnosta onko niistä apua sun pelaamiseen vai ei. Mä kysyin onko sussa sen vertaa miestä että moiseen uskaltautuisit. Mutta tiedän aika paljon muitakin jotka onnettomina yrittää paria asiaa muuttaa eikä mitään tapahdu, koska oikee ymmärrys tekemisestä puuttuu.
Ja vieläkään et pätkääkään tajunnu mitä sanoin händäreistä. Ilmeisesti älykkyytesi ei ole kovin korkealla tasolla kun ei selitettynäkään aukea. Tuolle ei ilmeisesti voi yhtään mitään kun se määrä on syntymässä annettu
Mainiota ajanvietetta tama kylla! Tassa Gevalia uppoaa samalla oikeen mainiosti.
Mulla muuta ole tahan(kaan), kun etta hyvin sa edustat Suomen PGAta, Tapsa. Joskus olis ehka parempi olla vaan hiljaa ja kirota noi jutut siella koneen aaressa…?
Jatkakaa…
Golfinn kirjoitti: (18.5.2013 23:39:09)
Mainiota ajanvietetta tama kylla! Tassa Gevalia uppoaa samalla oikeen mainiosti.Mulla muuta ole tahan(kaan), kun etta hyvin sa edustat Suomen PGAta, Tapsa. Joskus olis ehka parempi olla vaan hiljaa ja kirota noi jutut siella koneen aaressa…?
Jatkakaa…
Hetkinen.. oonkos mä saanu jonkun uuden aseman josta mullekaan ei oo kerrottu mitään??
Mutta hyvin sä edustat Nikea, sitä teidän kirjekurssiproiden ja päivän mailanrakennuskurssin käyneiden järjestöä. Ainii ja toki Minniä ja koko LPGA:ta…
Nytko sa alat munkin kanssa vittuilemaan? lol
Ala viitti, ihan oikeesti. Rupee olemaan aika saalittavaa…Ja pida hei nyt siita kiinni mita sa taalla aina itse meuhkaat: ala puhu asioista mista sa et tieda mitaan. Tai sitten lopetat sen jankuttamisen muille.
Kasittaakseni sa olet PGA pro ja taten edustat PGAta. Nain ainakin meilla taalla Jenkeissa…
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Voimantuotto osumassa