Aihe: Voiko muut mitään? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Voiko muut mitään?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Voiko muut mitään?

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 363)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts kirjoitti: (28.1.2008 17:43:17)
    Miksi ei Annika puhu koskaan swingimuutoksesta, eikä Adam Scott, eikä suurin osa pelaajista muutenkaan? Miksi Tiger harva se vuosi puhuu swingimuutoksesta? Nyt on varmaan menossa jo viides kerta minun seurantani aikana kun rakennetaan kokonaan uutta. Syy on yksinkertaisesti siinä, että mikään swingeistä ei ole herraa itseäänkään tyydyttänyt.

Mutta äärettömällä taitotasolla ja huikealla lyöntivalikoimalla on Tiger kuitenkin pelaajana aivan ylivoimainen tällä hetkellä ja noilla avuilla hän pystyy kattamaan kaikki swingitekniikan puutteet ja olemaan ykkönen. Mutta auta armias jos kyseinen peluri oppii ne asiat, mitä esim Gary Player tuossa mainiossa videossa esittää…. sen jälkeen kellään ei ole mitään jakoja ykkössijoille.

Hauskinta on se, että kaikkia noita vanhojakin swingejä on hehkutettu ja yritetty matkia monen tasoisen pelurin toimesta. Ja usein vielä niitä asioita, mistä Tiger itse on sanonut haluavansa päästä eroon.

Mun mielestä on aika paksua väittää että rakennetaan kokonaan uutta.

ts

toveri kirjoitti: (28.1.2008 18:03:20)

Kysyttiin Hank Heaneyltä oliko monta asiaa, mitä lähditte muuttamaan Tigrun swingissä.
    Hymyillen vastasi: ’Ei paljon, vain 28’ Ja se hymyily johtu siitä, että toi 28 oli totta.

Siis ihan pieni säätö vaan 😉

ts

GIR kirjoitti: (28.1.2008 18:00:12)

ts kirjoitti: (28.1.2008 17:43:17)

Mutta äärettömällä taitotasolla ja huikealla lyöntivalikoimalla on Tiger kuitenkin pelaajana aivan ylivoimainen tällä hetkellä ja noilla avuilla hän pystyy kattamaan kaikki swingitekniikan puutteet ja olemaan ykkönen. Mutta auta armias jos kyseinen peluri oppii ne asiat, mitä esim Gary Player tuossa mainiossa videossa esittää…. sen jälkeen kellään ei ole mitään jakoja ykkössijoille.

Mikä siinä Gary Playerin esittämässä TW kritiikissä mielestäsi on erityisen oikeaan osuvaa ja miksi ?

Se osumaan tulo, jossa pidetään oikean kyynärvarren tuki osuman takana ja viedään siten maila vedolla läpi osumasta, päästämättä oikeaa kättä kiertymään vasemman päälle. Eli RR crossauksen sijaan.

GIR

ts kirjoitti: (28.1.2008 18:17:19)

GIR kirjoitti: (28.1.2008 18:00:12)

ts kirjoitti: (28.1.2008 17:43:17)

Mikä siinä Gary Playerin esittämässä TW kritiikissä mielestäsi on erityisen oikeaan osuvaa ja miksi ?

Se osumaan tulo, jossa pidetään oikean kyynärvarren tuki osuman takana ja viedään siten maila vedolla läpi osumasta, päästämättä oikeaa kättä kiertymään vasemman päälle. Eli RR crossauksen sijaan.

Siinä samaa mieltä.
    Mitä ajattelet Garyn kommentista TW vasemmasta ranteesta BS huipulla ?

ts kirjoitti: (28.1.2008 18:14:37)

toveri kirjoitti: (28.1.2008 18:03:20)

Kysyttiin Hank Heaneyltä oliko monta asiaa, mitä lähditte muuttamaan Tigrun swingissä.
    Hymyillen vastasi: ’Ei paljon, vain 28’ Ja se hymyily johtu siitä, että toi 28 oli totta.

Siis ihan pieni säätö vaan 😉

Luulisin että tuo 28 tarkoittaa dimple lukua.

Vaikutus on yllättävän suuri 😉

toveri kirjoitti: (28.1.2008 17:36:24)

Mitenkään GP kykyjä vähättelemättä niin epäilen että hänen parhaidenkin päiviensä kunnossa hänellä olisi täysi työ mennä nyky ammilaisten joukossa cutista läpi. Pelin taso on tänä päivänä ihan eri tasolla. Varsinkin TW:n.

Tämä vuonna 1935 syntynyt pikkumies pelasi vielä viime vuonna (2007) esim. Mastersin toisen kierroksen 77 lyönnillä. Tulos oli parempi kuin esim. Scott’lla, Beem’illä, Henry’llä, Allenby’llä, DiMarcolla, Edfors’illa, Garcia’lla, Villegas’illa ja monilla muilla. Kuten muistamme oli kenttä todella pitkä ja vaikea tuolloin, kukaan ei päässyt total’issa alle par’in. Tiedämme samoin, että ko. kilpailuun ei ihan kaikki tuupparit pääse osallistumaan, joten arvelen, että GP olisi parhaiden päiviensä kunnossa ja nykyvälineillä helposti jatkossa monissa tämänpäivänkin kisoissa.

ts

GIR kirjoitti: (28.1.2008 18:21:29)

Siinä samaa mieltä.

Mä en tiedä. Toi kohta on hemtin monimuotonen analysoitava, koska siihen liittyy hartiaplane, olkanivelen asento, käsivarren kiertymä ym. Sanotaan näin, että uskoisin Tigerin pystyvän tuomaan oikean kyynärpään lähelle vartaloa paremmin, jos tuo asia fiksattaisiin. Toisaalta se voisi fiksaantua jo sillä, että haluaisi tulla osumaan Hoganin tavoin. Kyllä tuo käsivarren asento kutenkin tahtoo ulkoradalle pakettia heittää, kuten GP tuossa kertoo. Mutta tuon vaikutuksia täytyy analysoida myöhemmin, kun saadaan vastaavia asentoja mitattua.

GIR

ts kirjoitti: (28.1.2008 18:51:01)

GIR kirjoitti: (28.1.2008 18:21:29)

Siinä samaa mieltä.

Mä en tiedä. Toi kohta on hemtin monimuotonen analysoitava, koska siihen liittyy hartiaplane, olkanivelen asento, käsivarren kiertymä ym. Sanotaan näin, että uskoisin Tigerin pystyvän tuomaan oikean kyynärpään lähelle vartaloa paremmin, jos tuo asia fiksattaisiin. Toisaalta se voisi fiksaantua jo sillä, että haluaisi tulla osumaan Hoganin tavoin. Kyllä tuo käsivarren asento kutenkin tahtoo ulkoradalle pakettia heittää, kuten GP tuossa kertoo. Mutta tuon vaikutuksia täytyy analysoida myöhemmin, kun saadaan vastaavia asentoja mitattua.

Tässä olemme ehkä hieman eri linjoilla. En usko, että Garyn kommentti oli tuossa kohtaan kovinkaan järkevä.
    Perusteena se, että (lähes) poikkeuksetta kaikilla huippupelaajilla on kautta aikojen ollut vasen ranne (täysin) suorana BS lopussa. Mukaan lukien Gary itse..

Gary Player

Gary Player 2

Lisäksi ei se Hoganinkaan ranne aina niin kourussa BS lopussa ollut:

Hogan

Ja lopuksi voisi kai todeta, että on vaikea uskoa Garyn ymmärtävän TW:n swingistä enemmän kuin ’herra perfektionisti’ itse.

ts

GIR kirjoitti: (28.1.2008 19:05:30)

Tässä olemme ehkä hieman eri linjoilla. En usko, että Garyn kommentti oli tuossa kohtaan kovinkaan järkevä.
    Perusteena se, että (lähes) poikkeuksetta kaikilla huippupelaajilla on kautta aikojen ollut vasen ranne (täysin) suorana BS lopussa. Mukaan lukien Gary itse..

Ja lopuksi voisi kai todeta, että on vaikea uskoa Garyn ymmärtävän TW:n swingistä enemmän kuin ’herra perfektionisti’ itse.

Siis suurimmalla osalla on todellakin vasen ranne flat (siis flat wrist, ei plane) tuolla ylhäällä, mutta sitähän GP ei tuossa varsinaisesti kommentoi. Enemmän tuo ongelma on siinä, että ranne ei pysy mailan alla, eli koko vasen käsivarsi nousee poikittaisessa asennossa ja nostaa ranteen jopa hieman koveraksi lähes mailan yläpuolelle. Tuo on se asia jota tarkoitin mittauksen ja analysoinnin onglemana, kun ongelma on enemmänkin vasemmassa olkanivelessä ja käsivarressa tapahtuva liike, joka sitten vaan näkyy vasemman ranteen asentona, joka siis onkin vain oire. Tuosta yläasennosta on hemmetin vaikea päästä slottiin pudottamaan.

Mutta siitä olen varma, että GP on katsellut ja tutkaillut swingejä helvatin paljon enemmän kuin TW. Kokemuksen ja pitkän uran vaikutusta ei pidä koskaan aliarvioida.

GIR

ts kirjoitti: (28.1.2008 19:35:04)

GIR kirjoitti: (28.1.2008 19:05:30)

Siis suurimmalla osalla on todellakin vasen ranne flat (siis flat wrist, ei plane) tuolla ylhäällä, mutta sitähän GP ei tuossa varsinaisesti kommentoi. Enemmän tuo ongelma on siinä, että ranne ei pysy mailan alla, eli koko vasen käsivarsi nousee poikittaisessa asennossa ja nostaa ranteen jopa hieman koveraksi lähes mailan yläpuolelle. Tuo on se asia jota tarkoitin mittauksen ja analysoinnin onglemana, kun ongelma on enemmänkin vasemmassa olkanivelessä ja käsivarressa tapahtuva liike, joka sitten vaan näkyy vasemman ranteen asentona, joka siis onkin vain oire. Tuosta yläasennosta on hemmetin vaikea päästä slottiin pudottamaan.

Mutta siitä olen varma, että GP on katsellut ja tutkaillut swingejä helvatin paljon enemmän kuin TW. Kokemuksen ja pitkän uran vaikutusta ei pidä koskaan aliarvioida.

Olkaamme asiasta siis eri mieltä. Katselin videota uudelleen ja koko Garyn pointti on siinä, että TW vasen ranne on liian flätti eikä se ole ’tarpeeksi alla’ BW huipulla. Tämä taas estäisi Tigeria tekemästä DS kunnolla. Jälleen oma mielipiteeni on että, höpö höpö…

Gary on ollut loistava pelaaja (ja on varmasti vieläkin), mutta hänen swingianalyyseihinsä on syytä suhtautua melkoisella varauksella. Ja olen edelleenkin sitä mieltä, että TW on eräs parhaita (paras ?) golfia kokonaisuutena ymmärtävä ihminen kautta aikojen. Tällä tarkoitan swingitekniikkaa´, välinetietämystä, menttaalia yms. Ja lisäksi hän osaa vielä pelata…

Gary Player swing analysis

ts

GIR kirjoitti: (28.1.2008 19:53:47)

Olkaamme asiasta siis eri mieltä. Katselin videota uudelleen ja koko Garyn pointti on siinä, että TW vasen ranne on liian flätti eikä se ole ’tarpeeksi alla’ BW huipulla. Tämä taas estäisi Tigeria tekemästä DS kunnolla. Jälleen oma mielipiteeni on että, höpö höpö…

Katsopas uudelleen tuota kohtaa, missä Gary näyttää tuon lähdön bacswingiin. Siinä tapahtuu jo se, minkä seurauksena sitten ylhäällä ollaan kuten ollaan. Eli ranteiden toiminta on sivuttainen eikä pysty, kuten pitäisi.

Sitten voit tehdä vielä oman testin: Vie vasen käsivartesi sivulle ja ylös nostaen sitä kämmenselkä edellä ja liitä siihen yläasennossa oikea käsi. Siis ikään kuin kiertäisit lavan hemmetisti auki ja heikoksi ja sitten nostat tuota poikittaista kättä ylös. Jos onnistuin oikein kuvailemaan, jää vasen käsivartesi nyt swingilinjaan nähden ulommas eikä pääse mailan alle. Nyt koitat tuosta asennosta tunnustella mihin suuntaan liike helpoimmin onnistuisi. Taakse ja alas on liki mahdotonta. Siksi sillä pitää tuolta lähteä ulos ja alas, mikä rikkoo koko paketin.

GIR

ts kirjoitti: (28.1.2008 20:08:15)

GIR kirjoitti: (28.1.2008 19:53:47)

Katsopas uudelleen tuota kohtaa, missä Gary näyttää tuon lähdön bacswingiin. Siinä tapahtuu jo se, minkä seurauksena sitten ylhäällä ollaan kuten ollaan. Eli ranteiden toiminta on sivuttainen eikä pysty, kuten pitäisi.

Sitten voit tehdä vielä oman testin: Vie vasen käsivartesi sivulle ja ylös nostaen sitä kämmenselkä edellä ja liitä siihen yläasennossa oikea käsi. Siis ikään kuin kiertäisit lavan hemmetisti auki ja heikoksi ja sitten nostat tuota poikittaista kättä ylös. Jos onnistuin oikein kuvailemaan, jää vasen käsivartesi nyt swingilinjaan nähden ulommas eikä pääse mailan alle. Nyt koitat tuosta asennosta tunnustella mihin suuntaan liike helpoimmin onnistuisi. Taakse ja alas on liki mahdotonta. Siksi sillä pitää tuolta lähteä ulos ja alas, mikä rikkoo koko paketin.

Hoganin ja TW:n BS ovat hyvinkin erilaisia, mutta siitähän ei ollut kysymys… ja sitäpaitsi BS voi tehdä usealla eri tavalla. Pääasia, että pääsee perille kunnon asentoon. Ja sellaisessa TW nimenomaan on…

Kiitoksia testivinkistä, mutta tämä asia ei ole minulle mitenkään uusi. Ja olemme muutoinkin selvästi katselleet Garyn videon erilaisten lasien läpi 😉
    Toivotaan, että TW jonakin päivänä näkee Garyn videon ja ymmärtää tekevänsä lähes kaiken väärin. Kyseessä kun sentään on aika perusasiat.

Omalta osaltani Garyn ajatusten kommentointi saa jäädä tähän.

Ei kai ajattelu mene: 2000 swingillä tuli tulosta ja jos nyt tulee taas, sen on oltava sama.
    Kyllä TW:n haastatteluissa antamista kommenteista voi päätellä ihan muuta.
    Itse en noita paljoa pysty analysoimaan. Pystyyko 99.99% golfareista?

ts

GIR kirjoitti: (28.1.2008 20:26:46)

Hoganin ja TW:n BS ovat hyvinkin erilaisia, mutta siitähän ei ollut kysymys… ja sitäpaitsi BS voi tehdä usealla eri tavalla. Pääasia, että pääsee perille kunnon asentoon. Ja sellaisessa TW nimenomaan on…

Mutta kun ei ole. BSW:n voi tehdä monella eri tavalla, mutta flippaamalla ranteet sivulle ja kiertämällä käsivarren tuhon asentoon, ei pääse hyvään paikkaan ylhäällä. Ja kuten aiemmin sanoin, vasemman ranteen suoruudella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, vaan käsivarren rotaatiolla ja nousuasennolla. Tuolta joutuu väkisin lähtemään ulkoreitille, koska käsivarsi suostuu herkästi liikkumaan vain kämmensyrjän suuntaan tuossa tilassa. Biomekaniikan kautta tuo ymmärtää varsin helposti

Mutta ei sua oikeesti tainnu aihe kiinnostaakaan…

ts

Jake2 kirjoitti: (28.1.2008 22:45:24)
    Ei kai ajattelu mene: 2000 swingillä tuli tulosta ja jos nyt tulee taas, sen on oltava sama.
    Kyllä TW:n haastatteluissa antamista kommenteista voi päätellä ihan muuta.
    Itse en noita paljoa pysty analysoimaan. Pystyyko 99.99% golfareista?

Ei siellä kyllä olla varmastikaan tuohon palaamassa. Muutosprosessi taisi käynnistyä kolmisen vuotta sitten aivan eri swingifilosofian pohjalta. Koko valmentajavaihdoshan johtui siitä, kun vanhaa swingiä ei saatu ’ennustettavaksi’ Meran Makehan silloin Tigerin johdatteli pois Harmonilta ja Heaneyn käsiin. Kun tuntee noiden molempien coutsien ajatuksia, niin varsin kauas ollaan menossa tuosta vanhasta swingistä.

Tuo Playerin analyysi muuten on postattu tuubiin maaliskuussa 2006 eli kohta kaksi vuotta sitten ja olikos reilu vuosi valmentajvaihdoksen jälkeen. Tuli vaan mieleen, että Heaney ei kovin hyvällä katso tuota rannetyötä, mutta haluaa kyllä swingin olevan kohtalaisen flatti. Toi vois olla sekaannis noista kahdesta…
    Miltähän mahtaa vasen ranne ja käsivarsi näyttää nyt?

No sehän löyty… nyt on näköjään käsivarren asento korjattu ja ranne mailan alla yläasennossa. Ja heiosti putoo slottiin tuolta ja tulee osumaan oikea kyynärpää kropan läheltä ilman turhaa tuuletusta. Vähän ennen osumaa sitten uskallus viedä jaloilla läpi vielä näyttäis loppuvan (niinkuin yhdellä munkin pelureista) mutta varmaan jonkin ajan kuluttua rakentuu tuokin.

On vissiin sittenkin kattonu ton Garyn analyysin 😉

2007

data kirjoitti: (28.1.2008 10:36:29)
    Nyt taidat arvostaa kuitenkin enemmän itsekritiikitöntä yksinpuhelua. Vai miksi näytät
    haluavan, että eriävät mielipiteet poistuisivat.

Mielipiteet ovat hyvästä jos niitä perustellaan tai edes kerrotaan mitä mieltä ollaan. eikä vain: ’olet väärässä’. Eihän sillä saa muuta kuin juupas-eipäs väittelyä.
    Ja olihan se vähintään kaksinpuhelua plus muutama välikommentti.

Nimetön

ts kirjoitti: (28.1.2008 22:51:48)

GIR kirjoitti: (28.1.2008 20:26:46)

Mutta kun ei ole. BSW:n voi tehdä monella eri tavalla, mutta flippaamalla ranteet sivulle ja kiertämällä käsivarren tuhon asentoon, ei pääse hyvään paikkaan ylhäällä. Ja kuten aiemmin sanoin, vasemman ranteen suoruudella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, vaan käsivarren rotaatiolla ja nousuasennolla. Tuolta joutuu väkisin lähtemään ulkoreitille, koska käsivarsi suostuu herkästi liikkumaan vain kämmensyrjän suuntaan tuossa tilassa. Biomekaniikan kautta tuo ymmärtää varsin helposti

Mutta ei sua oikeesti tainnu aihe kiinnostaakaan…

Ehkä noin oletuksena, että TS:n sanotaanko vähintäänkin erikoinen karuselli-swingi-ihanne olisi hyvä. Sitä et nyt oikein ymmärrä, että muut valmentajat saattavat olla hiukan eri mieltä kanssasi monistakin asioista. Jopa sellaisetkin, joilla näyttöä on
    hiukan enemmän, eikä kaikki perustu puhtaaseen henkselien paukutteluun.

Nimetön

Jake2 kirjoitti: (29.1.2008 0:45:57)

data kirjoitti: (28.1.2008 10:36:29)
    Nyt taidat arvostaa kuitenkin enemmän itsekritiikitöntä yksinpuhelua. Vai miksi näytät
    haluavan, että eriävät mielipiteet poistuisivat.

Mielipiteet ovat hyvästä jos niitä perustellaan tai edes kerrotaan mitä mieltä ollaan. eikä vain: ’olet väärässä’. Eihän sillä saa muuta kuin juupas-eipäs väittelyä.
    Ja olihan se vähintään kaksinpuhelua plus muutama välikommentti.

Nyt näyttää siltä, että et ole lukenut noita mun viestejä ollenkaan.
    Eikä taida hirveästi kiinnostaakaan vai mitä? Sä haluat kovasti uskoa.

Ensisijainen perustelutaakka on yleensä väitteiden esittäjillä.
    Näitä perusteluja olen vaatinut. Mikä siinä on virheellistä?

ts

data kirjoitti: (29.1.2008 8:40:18)

Ehkä noin oletuksena, että TS:n sanotaanko vähintäänkin erikoinen karuselli-swingi-ihanne olisi hyvä. Sitä et nyt oikein ymmärrä, että muut valmentajat saattavat olla hiukan eri mieltä kanssasi monistakin asioista. Jopa sellaisetkin, joilla näyttöä on
    hiukan enemmän, eikä kaikki perustu puhtaaseen henkselien paukutteluun.

Eli tässäkin minä olin väärässä, vaikka vuoden 2007 videolta nähdään, että juuri kritisoimani kohdat on muutettu. Voisitko perustella tuon yhteyden? Ainii.. ei tietenkään…

Ja niistä perusteluista… tossa on sulle RR-ketjussa yhteenveto, jossa on noi asiat perusteltu maalaisjärjellä ja kommentteja niiltä, jotaka ovat homman tajunneet ja sitä kokeilleet. Sinä vaan tunnut olevan niin hemmetin yksinkertainen, että et edes osaa lukea noita perusteluita etkä ihmisten palautetta kokeiluista.

Jos sä oikeesti tajuaisit, että ihmiset puhuu susta tällä hetkellä paljon, ja siis nimenomaan oikealla nimelläs, kaikkien juttujen alkaen sanoilla ’Mikä hemmetin idioottii… jne’ häpeisit jo silmät päästäs ja anoisit turvapaikkaa Ugandasta. Mutta eikun typeryys jatkuu… pystyykö joku ymmärtämään????

Nimetön

->Jake2

Mä selvennän vielä hiukan sulle vielä, mitä ajan takaa

Väite 1. Me ollaan kokeiltu tollasta SS-tekniikkaa, se on muuten must hyvä

Väite 2. Me olemme kehittäneet SS-tekniikan, joka tulee mullistamaan golfopetuksen
    maailmalla

Eli tuossa oli kaksi väitettä, joihin tarvittavien perusteluiden taso ja
    määrä liikkuu aivan eri alueilla. Tällä esitetyt perustelujen taso riittäisi
    vain väitteen yksi tyyppiseen esittämiseen.

ts

data kirjoitti: (29.1.2008 9:25:21)
    ->Jake2

Väite 2. Me olemme kehittäneet SS-tekniikan, joka tulee mullistamaan golfopetuksen
    maailmalla

Väite 3.

Fukke on oivaltanut epäloogisuuden niiden asioiden välillä, miten huippupelaajat tulevat läpi osuman verrattuna siihen miten useimmat uskovat sen tapahtuvan. Ei ulkoisesti näkyvien merkkien, vaan niihin liittyvän lihastyön osalta. Tutkimuksen perusteena on ehkäpä maailman kaikkien aikojen parhaan pallonlyöjän vartalon ja käsien asentojen tutkiminen ja niiden liittäminen geometriaan ja vaadittuun lihastyöhön.

Samalla on oivallettu, miksi huippupelaajat saavat lavan jatkamaan pidempään suorassa läpi osuma-alueen, tehoja menettämättä.

->Jake2

maailmalla

Väitettä 2 ei ole täällä käsittääkseni koskaan esitettykään. Sinä sen sijaan et ole kyennyt vastaamaan yhteenkään sinulle esitettyyn sisältökysymykseen. Penäät ’oikeata keskustelua’, mutta osallistut siihen omilla ehdoillasi. Ja jatkat edelleen samojen, muiden puheita koskevien perusteettomien väitteiden esittämistä. Kuinka skitsoa voi yksinpuhelu ollakaan.

Ps. Bosco, mä voisin tarjota sulle duunia.

Nimetön

ts kirjoitti: (29.1.2008 10:02:24)

->Jake2

maailmalla

Väite 3.

Fukke on oivaltanut epäloogisuuden niiden asioiden välillä, miten huippupelaajat tulevat läpi osuman verrattuna siihen miten useimmat uskovat sen tapahtuvan. Ei ulkoisesti näkyvien merkkien, vaan niihin liittyvän lihastyön osalta. Tutkimuksen perusteena on ehkäpä maailman kaikkien aikojen parhaan pallonlyöjän vartalon ja käsien asentojen tutkiminen ja niiden liittäminen geometriaan ja vaadittuun lihastyöhön.

Samalla on oivallettu, miksi huippupelaajat saavat lavan jatkamaan pidempään suorassa läpi osuma-alueen, tehoja menettämättä.

Minä taasen olen nähnyt epäloogisuutta jo teidän teoriapuolella.
    Siitä kannattaisi lähteä liikkeelle. Voi olla, että syy ideanne
    vähäiseen levinneisyyteen maailmalla löytyy sitä kautta.
    Kehotan tekemään kotiläksyt. Jos rahkeet ei sitten riitä,
    niin ehkä kannattaa pohtia, onko haukannut liian ison
    kakkupalan.

data kirjoitti: (29.1.2008 10:15:18)

ts kirjoitti: (29.1.2008 10:02:24)

Väite 3.

…mut mä en kerro mitä…
    Ziisus.

ts

data kirjoitti: (29.1.2008 10:15:18)

Siitä kannattaisi lähteä liikkeelle. Voi olla, että syy ideanne
    vähäiseen levinneisyyteen maailmalla löytyy sitä kautta.
    Kehotan tekemään kotiläksyt. Jos rahkeet ei sitten riitä,
    niin ehkä kannattaa pohtia, onko haukannut liian ison
    kakkupalan.

Sinä näet epäloogisuuden tuossa vain sen takia, että et ole koko kirjoitetusta tekstistä mitään ymmärtänyt.

Ja eihän se ole vähäisesti levinnyt. Sehän on käytössä lähes kaikilla tour-pelaajilla. Toisekseen se ei ole meidän ideamme. Fukken löydös pikemminkin, jonka minä ja monet muut ovat hänen kertomanaan ymmätäneet. Minä en itselleni tuosta suotu ansiotonta arvonnousua ottamaan. Pikemminkin hävettää, että en ollut tuota tajunnut vuosien varrella.

Mutta kerro nyt kerrankin edes missä kohti teoriaa olemme väärässä tuohon uskoessamme? Muuten jatkat vain itsestäsi sen kuvan antamista, että oikeasti sinulla ei ole pätkääkään teoriasta hallussasi, toisin kuin väität.

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 363)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #233387 kohteessaVoiko muut mitään?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Voiko muut mitään?