Aihe: Vimi on oiva puhdistusaine - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Vimi on oiva puhdistusaine

Etusivu Foorumit Yleistä Vimi on oiva puhdistusaine

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188981 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Syksy saa, mutta minä en. Nimittäin pelata kolopalloa. Kesän aikana tullut annettua useita lupauksia tehdä sitä ja tätä, jos nyt vain pelaamaan pääsis kotitöiltä… Muilla vastaavia ongelmia/aviokriisin aiheuttajia?

#500899 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eiköhän jokainen ole törmännyt ongelmaan.

Miehinen näkökulmani aiheeseen on:

– Kannattaa tehdä selväksi, että golf on harrastukseni aion sitä harrastaa ja että se on minun oikeuteni

– Kannattaa pitää harrastusmäärä kohtuullisena esim. kerran viikossa ja kesälomalla useammin – näin välttää suuremmat konfliktit

– Naisten kanssa ei kannata yrittää golfasioista neuvotella, siinä häviää aina – parempi on tehdä asia selväksi, pelata golfia ja kärsiä seuraukset/odotella, että hameväki tottuu pelaamisessi.

– Hyväksy myös naiseltasi hänen omat harrastukset

Summa summarum: Golfin harrastaminen on perustuslaillinen oikeutesi ja hieno sellainen. Pidä harrastaminen kohtuudessa, jos parisuhde siitä vaarantuu, niin eipä se kovin vahvalla pohjalla ole.

#500900 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä aloitin tämän harrastuksen vasta avioeroni jälkeen. Näinollen tulen kiinnittämään huomiota asiaan huomattavan paljon tulevan (mahdollisen) elämänkumppanin valintaprosessissa.

Ideaali tilanne tietty olisi se, että kyseinen henkilö myös pelaisi golfia, mutta eipä ole paljon kandidaatteja ainakaan meidän klubilla näkynyt.

Koska näillä sivuilla näyttäisi olevan kaikennäköistä kaupallista tyrkytystä ja nyt jopa rekrytointi-ilmoituksia yrittäjäksi, niin pitäisiköhän laittaa itsestäni pari riviä.. noin deittimielessä 🙂

terv. 38 v. hyvin toimeentuleva ja humaani uusiosinkku jolla on yksinäinen bägi auton takakontissa.

#500901 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olen hämmästyksestä lähes sanaton…

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500899 kohteessaVimi on oiva puhdistusaine

Etusivu Foorumit Yleistä Vimi on oiva puhdistusaine