Aihe: Vierumäki Classic 3.7 / Kadonnut Mizuno MP14 rauta 8 - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Vierumäki Classic 3.7 / Kadonnut Mizuno MP14 rauta 8

Etusivu Foorumit Yleistä Vierumäki Classic 3.7 / Kadonnut Mizuno MP14 rauta 8

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moi, Kokeillaan nyt tätäkin kautta saada kadonnut kepakko takaisin. Olisin kiitollinen jos tätä levitettäisiin eteenpäin :) Eli 3.7.2013 0930 jätin Vierumäellä Classic’n ykkösteen viereiselle rangelle maton viereen Mizuno MP-14 rauta kasin. Kierroksen jälkeen lapaa ei enää siellä ollut. Kentälle se ei ole jäänyt koska kävelin kentän illalla läpi (reiät 1-6)…kuutosen jälkeen huomasin, että yhtä vajaa setti n mukana. Yllättävän hyvin pystyi kävelemään muuten jokaisen lyöntipaikan sekä palauttamaan mieleen, millä oli lyöty ja mihin :) Olen kysellyt caddiemastereilta, sekä Classicin että Cooken puolelta eikä ainakaan vielä pari päivää katoamisen jälkeen olen vielä sinne palautunut. Eipä tuollaisella vanhalla pleidillä ole arvoa kuin mulle. Aloittelija ei tee sillä mitään muuta kuin lopettaa harrastuksen ja kokeneempi ymmärtää palauttaa sen. Toivonkin, että maila on jonkun bägiin rangella mennyt vahingossa ja toistaiseksi sinne jäänyt. Jos mailasta on jotain hajua niin minut saa kiinni sähköpostilla jussi@touring-life.com tai puhelimella numerosta nolla 4 4 – viisi 410 584. Long shot että tästä mitään apua on mutta yrittänyttä ei laiteta :) Jussi Ps, Golfpisteelle pieni vinkki…noita mailoja katoaa varmasti melkoiset määrät kaudessa..olisi aika näppärää jos Suomessa olisi yksi nettiosoite, johon löytyneitä ja kadonneita voisi ilmoitella…meinaan vaan, ettei se aina ole niin selvää, missä se ylimääräinen maila sinne bägiin on livahtanut…

Ps, Golfpisteelle pieni vinkki…noita mailoja katoaa varmasti melkoiset määrät kaudessa..olisi aika näppärää jos Suomessa olisi yksi nettiosoite, johon löytyneitä ja kadonneita voisi ilmoitella…meinaan vaan, ettei se aina ole niin selvää, missä se ylimääräinen maila sinne bägiin on livahtanut…

Todella hyvä idea!

KL

Minulla on mailoissani nimeni ja puhelinnumeroni. Ei ole vaikeaa ottaa yhteyttä, jos palauttamishalua löytyy.

Kerran olen mailani kadottanut ja se tuli takaisin, kiitos mailassa olleiden yhtyeystietojen.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #414666 kohteessaVierumäki Classic 3.7 / Kadonnut Mizuno MP14 rauta 8

Etusivu Foorumit Yleistä Vierumäki Classic 3.7 / Kadonnut Mizuno MP14 rauta 8