Aihe: Viasat ja ET - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Viasat ja ET

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Viasat ja ET

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 61)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Oli kyllä mahtava lopetus juuri päättyneessä suorassa Abu Dabin golfkisan lähetyksessä. Suuri kiitos viasatille. Oli onnistunut hankinta ET kanavallenne, joka on jokaisen tosigolffarin ehdottomasti hankittava katsottavakseen. Ja nyt sitten katsomaan Ukanavalta suomalaisten naisten romahdusta viimeisenä päivänä top 10 ulkopuolelle…

Joo kiitti vaan ihan vitusti Viasatille!!

TJP

Kyllä jää aika vähiin golfin katsominen, jos siitä pitää vielä maksaa erikseen TV-lupamaksun lisäksi. Eikä noilla U-kanavan muissa kisoissa ole isoa mielenkiintoa, kun siellä ei ole suomalaisian kuin naisten puolella. Minua ei muu urheilu TV:stä kiinnosta, joten jonkun ohjelmapaketin hankkiminen vain golfia varten tulee kyllä kalliiksi. Elokuvia tms en juuri myöskään katsele, joten se siitä.

Ei voi olla rahasta kiinni vaan haluttomuudesta ja saamattomuudesta. Neljän oluttuopin hinnalla kuukaudessa saa katsoa leffojen lisäksi 16×3 h ET:tä suorana ja tämän lisäksi vielä PGA:ta vähintään saman verran, kylläkin yöaikaan, eli yli 100 h/kk suoraa tv -kuvaa maailman parhaista gollffareista. Viimeyönäkin oli mahtavaa nähdä liuhuletin voittavan viime hetken ’kotkan’ ansiosta koko kisan mm. Euroopan toivon J. Rosen nenän edestä, joka ei viimeisinä päivinä ole vielä kertaakaan yltänyt aikaisempien päiviensä tasolle…

Yaska kirjoitti: (22.1.2007 10:29:51)
    Ei voi olla rahasta kiinni vaan haluttomuudesta ja saamattomuudesta. Neljän oluttuopin hinnalla kuukaudessa saa katsoa leffojen lisäksi 16×3 h ET:tä suorana ja tämän lisäksi vielä PGA:ta vähintään saman verran, kylläkin yöaikaan, eli yli 100 h/kk suoraa tv -kuvaa maailman parhaista gollffareista. Viimeyönäkin oli mahtavaa nähdä liuhuletin voittavan viime hetken ’kotkan’ ansiosta koko kisan mm. Euroopan toivon J. Rosen nenän edestä, joka ei viimeisinä päivinä ole vielä kertaakaan yltänyt aikaisempien päiviensä tasolle…

Ei ehkä rahasta kiinni, mutta kun ei juo olutta, käyttää päivät työhön, illat & viikonloput harrastamiseen ja yöt nukkumiseen…mutta tietysti jos ei ole elämää välkkyruudun ulkopuolella.

Ei voi olla rahasta kiinni vaan haluttomuudesta ja saamattomuudesta. Neljän oluttuopin hinnalla kuukaudessa saa katsoa leffojen lisäksi 16×3 h ET:tä suorana ja tämän lisäksi vielä PGA:ta vähintään saman verran

Kalliit on oluttuopit teilläpäin…

Nimetön

Ei voi olla rahasta kiinni vaan haluttomuudesta ja saamattomuudesta. …

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Viasat golf näy ainoastaan satelliitilla ?

Jos näin on niin ulkopuolella jää melkoinen määrä kaapelitalouksia ja taloyhtiöitä joilla ei ole satelliittianteenia. Omakotitaloasukkaat lienevät niitä harvoja, jotka voivat helposti itse (muilta kyselemättä) lautasen katolleen laittaa.

Rifle kirjoitti: (22.1.2007 12:05:36)

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Viasat golf näy ainoastaan satelliitilla ?

Olet väärässä. Viasatilla on sopimus Welhon kanssa elikkäs meillä näkyy ja muista ei olekaan niin väliä!

Nimetön

Jäsen XXL kirjoitti: (22.1.2007 12:20:07)

Rifle kirjoitti: (22.1.2007 12:05:36)

Olet väärässä. Viasatilla on sopimus Welhon kanssa elikkäs meillä näkyy ja muista ei olekaan niin väliä!

OK, Viasatin sivuilla on näemmä vanhaa tietoa.
    Itsellä ei näy Welho, eikä antennia saa katolle ennen kuin lumet sulaa, joten kevääseen menee…

Rifle kirjoitti: (22.1.2007 12:26:31)
    Itsellä ei näy Welho, eikä antennia saa katolle ennen kuin lumet sulaa, joten kevääseen menee…

Jos et asu keskellä metsää, ei sitä antennia tarvitse välttämättä viedä katolle, usein seinä riittää vallan mainiosti. Etelänpuolelle vain tarvitaan kohtuullisen esteetön näkymä eikä sinnekään lähellekään horisonttia.

Nimetön

Ihmeellistä vinkumista nämä keskustelut. Jos ei ole halua/varaa ostaa Viasatia ja katsoa ehdottomasti parasta golfia Suomen TV.ssä ikinä, niin sorry vaan !
    Hyvä että näkyy minulla ja mieluusti maksan siitä vaikka enemmänkin. Muut saa tehdä mitä itse haluaa ….ja mihin on varaa…

Nimetön

Prboy kirjoitti: (22.1.2007 13:58:20)

Rifle kirjoitti: (22.1.2007 12:26:31)

Jos et asu keskellä metsää, ei sitä antennia tarvitse välttämättä viedä katolle, usein seinä riittää vallan mainiosti. Etelänpuolelle vain tarvitaan kohtuullisen esteetön näkymä eikä sinnekään lähellekään horisonttia.

Kiitoksia, pitää vähän mittailla jos vaikka pelkällä seinäkiinnityksellä yltäisi puiden latvojen yli. On meinaan melkoinen hinku katsella muutakin kuin koosteita ja naisgolfia …ja ettei kukaan vedä tästä herneitä nenäänsä, niin tosi hienoa se naisgolfikin tietysti on 😉

januz kirjoitti: (22.1.2007 11:16:43)

Ei voi olla rahasta kiinni vaan haluttomuudesta ja saamattomuudesta. Neljän oluttuopin hinnalla kuukaudessa saa katsoa leffojen lisäksi 16×3 h ET:tä suorana ja tämän lisäksi vielä PGA:ta vähintään saman verran

Kuukausimaksu on 23,95, joten oluttuopin hinnaksi tulee alle 4 euroa. Ei meillä ole olut kallista mutta taitaa Januspojalla olla.

Yaska kirjoitti: (22.1.2007 22:48:01)

Kuukausimaksu on 23,95, joten oluttuopin hinnaksi tulee alle 4 euroa. Ei meillä ole olut kallista mutta taitaa Januspojalla olla.

Kaikki o suhteellista. Tuossa Williams Pubissa tiettyinä aikoina iso tuoppi maksaa kaks euroo eli Viatsadin hinnalla pääsee jo melkken vatsahuuhteluun.

Yaska kirjoitti: (22.1.2007 22:48:01)

Halvaksihan se tulee jos laskutaito on tuota luokkaa. 23,95 / 4 = ~6€

23,95€ + Viasat Golf 10€/kk + Korttimaksu 20€/vuosi = 35,6€/kk

Eli oluttuopin hinnaksi tulee teilläpäin 8,9€ / tuoppi. Onko se nyt sitten paljon vai vähän?

Ei voi muuta kuin toistaa tuon viime sunnuntaisen viestini, kyllä oli mahtava lopetus ja tällä kertaa vielä oma suosikki’hanhi’ voitti. 17 tiillä Goose oli vielä kaksi lyöntiä perässä ikuiseksi kakkoseksi jäävää vasuria ja tuli ja pesi kahteen pariin lopettaneen O´Hernin kolmella viimeisillä rei´illä. Nyt lepäämään, että jaksaa yöllä katsoa tuleeko tiikeri vielä parin lyönnin takaa voittoon ja jatkaisi näin voittojen sarjaansa. Kyllä on hienoa omistaa Viasatin katseluoikeudet…

Nimetön

Oon aina sanonut, että pienmunaisten on aina pakko isoon ääneen selittää, että koolla ei ole väliä!!!! Sama juttu tässä keskustelussa.
    Persaukiset pysyköön lestissään.

HYVÄ VIASAT!

Tulipa mieleen, että kuinka ajattelitte katsoa tulevan viikonlopun ET:n ja PGA:n kisat, jos ette ole satelliitti- tai Welho verkossa? Nimittäin Viasatin ohjelmatietojen mukaan ei tänä eikä tulevana viikonloppuna tule ET:n tai PGA:n kisoja livenä tai edes nauhoituksena Viasat 1, 2 tai 3 – kanavalta. Golf-kanavalta ne tietenkin tulevat, mutta viime viikonlopun tapaista tuplaa ei siis enää olekaan. Ihan kiva homma jos ja kun joku teistäkin on hankkinut Viasatin joulun tienoilla golfien takia, mutta nyt ei sitten tarvitsekaan katsoa niitä? Olisiko kenties muutaman tiukkasanaisen viestin aika Viasatille?

Sinänäsä mielenkiintoinen päätös Viasat:lta bundlata kaikki yhteen, mutta eivät ole ainoita, niin tekee myös Canal+….. Itse kun olen enemmän lätkä- kuin golf-fani, Canal+ paketti tarjoaa sen mitä haluan, enkä ole valmis toisesta samanlaisesta (filmit + muu roska) paketista maksamaan n. 30 EUR/kk ylimääräistä vain golfin takia.
    Viasat kuitenkin missaa pienen business opportunityn, joka voi olla yllättävän isokin (meitä lienee isohko joukko), nimittäin ainakin mulle pelkkä golf-kanava n. 10 EUR/kk olisi kiinnostava vaihtoehto ja voisin sen ottaa Canal+:n lisäksi.
    Nyt jää golfin katselu vähiin, mutta voipi toisaalta olla hyväkin että aikaa jää muuhunkin kuin TV:n töllötelyyn :-).

LeatherD kirjoitti: (28.1.2007 18:59:40)
    Oon aina sanonut, että pienmunaisten on aina pakko isoon ääneen selittää, että koolla ei ole väliä!!!! Sama juttu tässä keskustelussa.

HYVÄ VIASAT!

Ihmetyttää tämä isomunaisten vouhottaminen Viasatin erinomaisuudesta ET:n välittäjänä. Viime vuonna ET:tä tuli suorana ja ihan ilmaiseksi Urheilukanavalta tuutin täydeltä. Onko se nyt jotenkin parempaa, kun siitä saa maksaa 40/kk?

ts

jyrsky kirjoitti: (29.1.2007 22:05:53)

HYVÄ VIASAT!

Ihmetyttää tämä isomunaisten vouhottaminen Viasatin erinomaisuudesta ET:n välittäjänä. Viime vuonna ET:tä tuli suorana ja ihan ilmaiseksi Urheilukanavalta tuutin täydeltä. Onko se nyt jotenkin parempaa, kun siitä saa maksaa 40/kk?

Minä kun olen tämän yksinkertaisuuteni forumilla jo monesti osoittanut, niin rohkenen kysyä: Siis tarkoitatko, että onko 40 euroa parempi vaihtoehto golfin näkemisestä, kuin 0 euroa siitä että sen olisi nähnyt viime vuonna. Vaiko että 0 euroa siitä, että sitä ei nää tänä vuonna.

Tietty sen vois tosiaan aatella jotenkin niinkin. Eli nyt vaan ruvetaan vaatimaan, että UK ottaa sen takas ja jakaa meille ilmaseks. Kyllähän nyt Golfin näkeminen töllöstä jos mikä on jokamiehenoikeuteen verrattava juttu. Niinkun Golfin pelaaminenkin toisten omistamalla kentällä.

Arvelinkin että Viasat tekee vielä sen, että siirtää kaikki golflähetykset golf kanavalle. Lähetin jo Viasatille kyselyn onko näin todella tarkoitus tehdä. Ei niin etteikö rahaa olisi ostaa myös tuo 10€/kk paketti lisäksi, mutta kun tuli hankittua Viasat gold paketti pääasiassa golfin takia (+muun roskan). Lisäksi Viasat mainosti gold pakettia golfilla. Nyt näyttääkin, että Viasat on ostanut kalliit oikeudet ja sitten siirretään kustannukset asiakkaille, kun on tullut myytyä gold pakettia liian halvalla. Tämä tulee esille myös siinä ettei pelkkää golf kanavaa voi tilata. Lisäksi Viasat yrittää käyttää kansan voimaa hyödyksi painostaessaan kaapeliyhtiöitä ottamaan golf kanava mukaan kanavapaketteihin.

ts kirjoitti: (29.1.2007 22:21:38)

HYVÄ VIASAT!

Minä kun olen tämän yksinkertaisuuteni forumilla jo monesti osoittanut, niin rohkenen kysyä: Siis tarkoitatko, että onko 40 euroa parempi vaihtoehto golfin näkemisestä, kuin 0 euroa siitä että sen olisi nähnyt viime vuonna. Vaiko että 0 euroa siitä, että sitä ei nää tänä vuonna.

Tietty sen vois tosiaan aatella jotenkin niinkin. Eli nyt vaan ruvetaan vaatimaan, että UK ottaa sen takas ja jakaa meille ilmaseks. Kyllähän nyt Golfin näkeminen töllöstä jos mikä on jokamiehenoikeuteen verrattava juttu. Niinkun Golfin pelaaminenkin toisten omistamalla kentällä.

Pakko kai minunkin on yksinkertaisuuteni paljastaa ja kertoa, etten ymmärrä mitään tuosta ensimmäisestä kappaleestasi. Ilmeisesti siinä on joku kysymys, mutta en oikein ymmärrä sitä? Ja toisenkin tarkoitusperät jäävät vähän hämäriksi. Tai ainakin ne on huonosti perusteltu.

Selvyyden vuoksi vielä kerran: minun mielestäni tilanne on nyt huonompi kuin viime vuonna, koska nyt hinta on 40/kk verrattuna viime vuoden 0/kk.

Mitä tulee golfin näkemiseen ilmaisena jokamiehenoikeutena, niin tuota heittoa en ymmärrä ollenkaan. Urheilukanava on käsittääkseni mainosrahoitteinen kanava. Siis mainostajat maksoivat lystin. Ei se ollut ilmaista. Katsojille se sitä toki oli, mikä oli mielestäni hyvä asia. Ja kuka pelaa ilmaiseksi toisten omistamilla golfkentillä? Eikös siitäkin yleensä joku maksu peritä?

jyrsky kirjoitti: (30.1.2007 9:02:37)

ts kirjoitti: (29.1.2007 22:21:38)

HYVÄ VIASAT!

Pakko kai minunkin on yksinkertaisuuteni paljastaa ja kertoa, etten ymmärrä mitään tuosta ensimmäisestä kappaleestasi. Ilmeisesti siinä on joku kysymys, mutta en oikein ymmärrä sitä? Ja toisenkin tarkoitusperät jäävät vähän hämäriksi. Tai ainakin ne on huonosti perusteltu.

Selvyyden vuoksi vielä kerran: minun mielestäni tilanne on nyt huonompi kuin viime vuonna, koska nyt hinta on 40/kk verrattuna viime vuoden 0/kk.

Mitä tulee golfin näkemiseen ilmaisena jokamiehenoikeutena, niin tuota heittoa en ymmärrä ollenkaan. Urheilukanava on käsittääkseni mainosrahoitteinen kanava. Siis mainostajat maksoivat lystin. Ei se ollut ilmaista. Katsojille se sitä toki oli, mikä oli mielestäni hyvä asia. Ja kuka pelaa ilmaiseksi toisten omistamilla golfkentillä? Eikös siitäkin yleensä joku maksu peritä?

Ymmärrätkö tämän?

jyrsky kirjoitti: (30.1.2007 9:02:37)
    [Mitä tulee golfin näkemiseen ilmaisena jokamiehenoikeutena, niin tuota heittoa en ymmärrä ollenkaan. Urheilukanava on käsittääkseni mainosrahoitteinen kanava. Siis mainostajat maksoivat lystin. Ei se ollut ilmaista. Katsojille se sitä toki oli, mikä oli mielestäni hyvä asia. Ja kuka pelaa ilmaiseksi toisten omistamilla golfkentillä? Eikös siitäkin yleensä joku maksu peritä?

No ei se katsojillekaan ole ihan ’ilmaista’. Katsojat joutuvat katsomaan niitä perhanan mainoksia ja ’maksavat’ lähetyksen katsomisesta siinä muodossa. Ei ilmaisia lähetyksiä tai ohjelmia ole olemassakaan.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 61)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244957 kohteessaViasat ja ET

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Viasat ja ET