Aihe: Viasat Golf selostus - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Viasat Golf selostus

Etusivu Foorumit Yleistä Viasat Golf selostus

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #186176 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tere Onko toi Viasat Golfin selostus muuttunut ruotsiksi kaikilla? Ärsyttävää kun vaihtaa kanavaa, niin joutuu aina vaihtamaan tv:n asetuksista kielivalinnan takaisin englanniksi. Vai onko mun tv:n käyttötaidot vaan surkeat?

#423367 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Viasatin satelliitista, ainakin eilen, default oli englanti.

#423368 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Taitaa olla RKP asialla. 😉

#423369 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kannattaa kuunnella ruåtsinkielistä selostusta! Selostajat ovat asiantuntevia ja hauskoja. Aluksi voi tuntua, että ei ymmärrä kaikkea, mutta kun aikansa kuuntelee, alkaa jo sujua. Suosittelen lämpimästi!

#423370 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Miguel Angel kirjoitti: (11.11.2012 14:25:47)
    Kannattaa kuunnella ruåtsinkielistä selostusta! Selostajat ovat asiantuntevia ja hauskoja. Aluksi voi tuntua, että ei ymmärrä kaikkea, mutta kun aikansa kuuntelee, alkaa jo sujua. Suosittelen lämpimästi!

Minun satelliittilautasestani (myös Viasat golf HD) selostus tulee englannin kielellä. Siis päinvastoin kuin pari vuotta sitten, jolloin silloista Viasat sport HD:tä pystyi katselemaan/kuuntelemaan vain ruotsin kielellä. Silloiset svenskiselostajat olivat kaikkea muuta kuin hauskoja. Unettavampaa selostusta on vaikea kuvitella. Varmaan siellä on nyt selostajat vaihtuneet tai ovat muuten muuttuneet hauskemmiksi.

#423371 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joo Ruotsiksi tulee selostus. Saako sen siis ihan jostain TV:n/digiboksin asetuksista muutettua englanniksi? Paljon mielummin kuuntelisi jenkkien PGA Tour selostusta..

#423372 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllä sen saa digiboksin asetuksista valittua. Perusoletus on englanti – valittua saa ruåtsi,tanska taisi olla norjakin!

#423373 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Welhon (DNA) kaapelissa on oletuskielenä englanniksi selostettu ainakin viimeisen vuoden ja näin ne kuuluvat tekevän edelleen.

#423374 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oletuksena on minulla ollut nyt jonkin aikaa ruotsin kieli Welhon kaapelissa. Mutta saihan sen onneksi digiboksin asetuksista muutettua englanniksi!

#423375 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Freddie kirjoitti: (13.11.2012 8:40:46)
    Oletuksena on minulla ollut nyt jonkin aikaa ruotsin kieli Welhon kaapelissa. Mutta saihan sen onneksi digiboksin asetuksista muutettua englanniksi!

Mulla on Panasonicin töllö missä digisovitin integroitu. Ei onnistu vaihtaa. Arvatkaa vaan vituttaako joka kanavanvaihdon jälkeen vaihtaa takaisin englanniksi selostus kun tuosta toisesta kotimaisesta on lukion arvosana 5. No ehkä tässä oppii samalla ruotsia 🙂

#423376 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nauti vaan kielikylvystä 😉

#423377 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

PS Ja nauti HD-kuvasta!!!

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #423367 kohteessaViasat Golf selostus

Etusivu Foorumit Yleistä Viasat Golf selostus