-
JulkaisijaArtikkelit
-
Luinpa tänä aamuna Hesarista, että Vanajanlinnassa oli pelattu vasemmalta puolelta palloa lyövien (siis itse asiassa ei vasenkätisten) golffareitten kilpailut. Artikkelissa sanottiin, että ko. kilpailu saanee SM-arvon jo ensi vuonna. Vai että vasenkätisten SM-kisat?? No miksei sitten samantien oikeakätisten SM-kisat? Ja kun nyt kerran päästiin vauhtiin, niin myös likinäköisten, isopäisten, lyhytkasvuisten, vaaleatukkaisten ja ruskeasilmäisten SM-kisat! Ja kaikkiin tietysti juniori-, seniori- ja naistensarjat! Jo on aikoihin eletty!
Kisa pelattiin kylläkin Hattula Golfissa. Rokkareitten SM kisat pidettiin myös meitin kentällä. En ymmärrä miten tällätteet tapahtumat voi olla jollain tapaa tuomittavia ja/tai golfiin kuulumattomia. Suvaitsevuutta hyvä mies!
Antti! Kerropa mulle, mistä löytyvät tuon kisan tulokset!
Ainaski Hesarista kuulemma. Ootas… myös oheisessa linkissä joitain tuloksia.
Lue lisää: Left SM
NimetönPysy poika lestissäsi,tää peli on kaikille avoin ja sanooko ESIM nimi PHIL MIKHELSON mitään uuno!!!!
Vasenkätisillähän on oikea käsi mailassa ylempänä kuin vasen?
Pääseekö vasenkätisten kisaan mukaan, jos lyö tuolla otteella, mutta oikealta??
Nimetönkysy vaikka PAUL SCHOLESILTA MANCHESTERISTÄ
asiaaaa
Kyllä työ ootta tosikkoja 🙂 En oisi arvannut, ettei yhtään huumorilla höystettyä vastausta tule, kaikki vetivät herneen nenäänsä!
Nimetönonhan tuo huvittavaa, et vain ymmärrä kaikkien huumoria.
Doping-rangaistus eli 2 vuotta kilpailukieltoa voittajalle ja 8:ksi sijoittuneelle. Syynkin tiedätte! Kehtaavatkit.
Ihan oikeasti haluisin tietää, että minkälainen sen lyönnin on oltava jotta pääsee vasenkätisten kisaan??? Vasenkätisyys ei kuiteskaan liene vaatimus vaan se, että lyö oikea kylki edellä??
Itse olen oikeakätinen ja pelasin aluksi hetken vasurina otteeni takia. Vaihdoin sit oikeakätisten puolelle, mutta jätin vasuriotteen. Eli tuli ristiote…
Aattelin vain, jos se ois siitä otteesta kiinni… 😉
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)