Aihe: välineitten ’salapäivitys’ - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

välineitten ’salapäivitys’

Etusivu Foorumit Yleistä välineitten ’salapäivitys’

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • PT

Jep..uuden siviilisäädyn johdosta (singeli hcp) singeli siviilisääty 😉 ei tarvi salailla enään. Puolittuukohan hcp vai tuplaantuu ensikaudella…

Kiara kirjoitti: (12.3.2007 9:31:33)
    [Tietenkin parisuhteen pitää perustua rehellisyyteen ja avoimeen viestintään. Juuri siksi vastataan suoraselkäisesti ’kyllä’, jos huonompi puolisko kysyy:’Myitkö juuri kolme Penleyn varttani, jotka olin salaa ostanut ja piilottanut ulkovarastoon kesärenkaiden taakse?

Ei tuo parisuhteen avoimuuskaan niin hirveän hyvä asia ole. Onko tellä arvon veljet kokemusta siitä, että kuinka pitkäaikeisen vierailun joudun sohvalle tekemään, sillä huomasin, että aivan uuden kiiltävät custom fit mailathan ne siellä peiton alla olivat paikkani sängystä ottaneet. Vieläpä itse olen tavallaan osasyyllinen tähän traagiseen tapahtumaan, kun olen paremman puoliskoni tutustuttanut näihin sängynvaltaajiin.

mac

’Tutkimattomat on Herran tiet’ mihin kaikkiin sitä golf mailaa voi käyttää?

Jalle kirjoitti: (12.3.2007 22:20:54)
    Ei tuo parisuhteen avoimuuskaan niin hirveän hyvä asia ole. Onko tellä arvon veljet kokemusta siitä, että kuinka pitkäaikeisen vierailun joudun sohvalle tekemään, sillä huomasin, että aivan uuden kiiltävät custom fit mailathan ne siellä peiton alla olivat paikkani sängystä ottaneet. Vieläpä itse olen tavallaan osasyyllinen tähän traagiseen tapahtumaan, kun olen paremman puoliskoni tutustuttanut näihin sängynvaltaajiin.

Kyllähän toki uusia mailoja täytyy kohdella hellästi ja varoen, että kiilto säilyy eikä tule kolhuja.

Avoimuus on kyllä tärkeä asia ja on hyvä, että hankintoja ei tarvitse salailla.

Ei kannata paljon huudella, ainakaan laskujenmaksun aikaan. Salarakkaille saa silti ujutettua uusia hepeniä, esimerkiksi vaihtamalla varret ja gripit. Lavat pilkistelee päkistä kuten ennenkin.

Itse järkytyin tuossa yhtenä päivänä, kun kotona korvani kuulivat minulle osoitetun kommentin ’eikö tuo bägissäsi oleva sinun draiveri tuossa ole jo muutaman vuoden vanha’. Voi jumankauta! Siellä on jo jonkin aikaa sitten ruvettu pitämään kirjanpitoa mailoista ja täysin minulle ilmoittamatta! Missä se avoimuus on, HÄ! Sanon vaan! Ei perhana ilmoiteta, että pidetään lukua hankinnoista.

Kirjanpito kohdistunee vain nuppeihin, sillä vain ne näkyvät bägistä. Aika monta vartta on tuossakin nupissa ollut kiinni näiden parin vuoden aikana. Missäköhän sitä kirjanpitoa säilytetään. Olisi mielenkiintoista katsoa, kuinka monta ’pikavisiittiä’ on jäänyt todentamatta :))

Hörhö kirjoitti: (13.3.2007 13:43:25)
    …korvani kuulivat minulle osoitetun kommentin ”eikö tuo bägissäsi oleva sinun draiveri tuossa ole jo muutaman vuoden vanha”…

Tuohon vastaus, että ”kyllä se pitää minunkin mielestäni heti päivittää ensi tilassa!”
    Työkaverin vaimo oli sanonut, että eiköhän meillekin hankita kotiteatterivehkeet. Työkaverini mietti mielessään, että mitäs perkelettä me niillä tehdään, mutta kun hallistus kerrankin asiaa ehdottaa niin ei muuta kuin ostamaan. Itse tehtynä aloitteenahan tuo ei mene koskaan läpi 🙂

EFC

Näinhän se on, jos vaimo ehdottaa edes puolileikillään jotain tekniikan ostamista, niin oitis kauppaan, ennenkuin muuttaa mieltään.

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #481081 kohteessavälineitten ’salapäivitys’

Etusivu Foorumit Yleistä välineitten ’salapäivitys’