Aihe: Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk

Etusivu Foorumit Välineet Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk

Esillä 12 viestiä, 26 - 37 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • evo

http://www.dandygolfs.com ??

Vähän epäilyttää mailojen aitous. Hinnat on sitä luokkaa että täytyy olla kyse piraatti mailoista. Laitoin meiliä Taylorin burner 3w,5w yhteishinta 130e kotiin toimitettuna.
    Eli kaksi mailaa yhden hinnalla. Taitaa vaan olla kiinan lapsien tekeleitä 😉

Kaksi varmaa luotto kauppaa:

http://www.onlinegolf.co.uk/
    http://www.golfonline.co.uk/

Molemmissa välillä tosi hyviä tarjouksia. Onlinegolf hylkii jostain syystä mun Mastercardia, Visa toimii. Toimitus aika molemmissa noin viikko.

evo kirjoitti: (26.3.2009 16:33:17)
    http://www.dandygolfs.com ??

Vähän epäilyttää mailojen aitous. Hinnat on sitä luokkaa että täytyy olla kyse piraatti mailoista. Laitoin meiliä Taylorin burner 3w,5w yhteishinta 130e kotiin toimitettuna.
    Eli kaksi mailaa yhden hinnalla. Taitaa vaan olla kiinan lapsien tekeleitä 😉

Kaksi varmaa luotto kauppaa:

http://www.onlinegolf.co.uk/
    http://www.golfonline.co.uk/

Molemmissa välillä tosi hyviä tarjouksia. Onlinegolf hylkii jostain syystä mun Mastercardia, Visa toimii. Toimitus aika molemmissa noin viikko.

Ja googleen hauksi Dandygolfs, niin ekasta hitistä selviää syy mailojen halpuuteen.
    ’The professional branded golf equipment manufactured in China’

Kopiomailoja myyvät siis.

Vertailun vuoksi
    Golfonline burner
    Dandysgolf burner

sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan. joitain asioita kuten pegit ja hanskat tulee ostettua varmasti jatkossakin paikalliselta prolta, mutta kun hintoja vertailee niin kyllä maila ostokset, ainakin mulla, tapahtuu jossain muualla. kokeilut järjestyy mukavasti demopäivillä, olkoonkin kuinka mukava se pro tahansa.

evo kirjoitti: (26.3.2009 16:33:17)
    Onlinegolf hylkii jostain syystä mun Mastercardia, Visa toimii. Toimitus aika molemmissa noin viikko.

Sama itsellänikin aluksi, mutta kun kävi verkkopankista aktivoimassa MasterCard SecureCoden niin rupesi pelittämään!

Esim kiinalaisen putterin voi aivan hyvin ostaa.. Puttailin about 100 puttia sekä aidolla, että kiinalaisella Yes! Tracy-putterilla. Käytännössä ei mitään eroja puteissa, kummallakin kupin pohja kolisi, mutta hintaeroa about 200 euroa!

benwade kirjoitti: (27.3.2009 22:12:37)
    Esim kiinalaisen putterin voi aivan hyvin ostaa..

Montako mailaa toit reissulta vai tilasitko netistä?

Vai provoiletko vain?

Moraalittomuus sinänsä ei ole ongelma vaan se millä moraalin unohtaa, lite pengar…

Ymmärrän, että ihmiset ostavat tavaroita esim. Briteistä kun hinta on edullinen. Sitä en ymmärrä kun ihmiset ostavat piraattituotteita. Itse en huolisi piraatteja vaikka saisin ilmaiseksi. Monikin tällä foorumilla on varmasti kanssani samalla linjalla.

Joku vielä tulee kehumaan että kuinka halpa tuoteväärennös oli. Voi hyvää päivää sentään…

Tässä on myös yksi lontoon kauppa..

Kaikkea kannattaa aina itse kokeilla, niin sitten itse tietää. Varsinaisiin piraatteihin ei kenenkään kannata sortua, mutta missä menee sitten raja että voi ’kloonimailan’ ostaa?

Esim. 4D draiverin tai kaukomailta hämmentävästi uusimman Taylormaden oloisen, mutta missään ei merkkiä lue. No, jokainen tyylillään, itse klooneilla pelailin pari vuotta ja sitten pistin laadukkaampaa merkkiä kehiin kun alkoi tuntumaan siltä että olisi sen aika.

Olen ostanut välineitä vaikka mistä. Kotimaan kivijalkaliikkeissä on se hyvä puoli että osaavat neuvoa ja joskus alennuksetkin on varsin kohdallaan. Tosin kiireessä draiverin varren vaihtaminen tuli aikoinaan tosi kalliiksi, mutta ei ollut aikaa mennä toiseen liikeeseen ja periaatteesta en uutta koskaan osta jos vanhan vaan voi jotenkin vielä toimintakuntoon ehjätä. Tosin seuraava kierros olisi ollut tuloksellisesti parempi ilman sitä draiveria.

Joskus oon tehnyt niinkin tuhmasti että oon käynyt kivijalassa hankkimassa tiedot ja tuntuman ja sitten illan hämärässä valuttanut rahat ulkomaisen nettikauppiaan iloksi.

Näin toimii moni muukin.

Ja niin se vain on.

Sen sijaan että asiasta itkeskellään ja syyllistetään kuluttajia siitä kun ne menevät hinnan perässä jonnekin, pitäisi huolestuneen kauppiaan kyetä nyt jollakin muulla tavalla varmistamaan asiakkaitaan ja toimeentuloaan. Onko se sitten ylivertainen palvelu, huolto, säilytys, fittinki vai kakkukahvia – sitä en osaa mennä sanomaan ja aika rahanarvoisesta ideasta tietysti olisi kyse. Sitä kandee myydä mitä ei helposti muualta saa ja se sijainti sijainti sijainti…

Niinjoo, onlinegolffista on tullut tilattua paljon vaikka mitä ja ei oo muuta kuin hyvää sanottavaa. Yhdet housut tosin kutistu pesussa tai ainakaan ne ei talven jälkeen enää mahtuneet jalkaan. Olut ja makkaradietillä ei voi olla osuutta asiaan. Oliskohan joku kivijalkakauppias vaihtanut noi isompiin pientä välirahaa vastaan. Ihan mailojakin on tullut yksittäisiä tilattua, mutta hanskat ja pallot on vaan niin halpoja ettei kiusaukselta voi välttyä näin halvan punnan aikana. Bägissä taitaa olla peräti raudat ja yksi wedge joka olisi kotimaasta ostettu ja itse kantobägin ostin joltakulta käytettynä. Kaikki muut tarvikkeet, puut ja hybrekset on tilattu netistä tai tuotu reissuilta. Kenkiä en oo vielä netistä kehdannut kyllä tilata.

Hei,

McMurdock, kiitos vinkistä. Tilasin rautasetin tuolta cgdiscountgolf:ista ja ainakin ao. TM:n setti oli halvin. Toimituskulut 15 puntaa, kuten muuallakin. Tuli kotiin 3-4pv tilauksesta.

rpj

hick-ori kirjoitti: (6.4.2009 14:00:49)
    Joskus oon tehnyt niinkin tuhmasti että oon käynyt kivijalassa hankkimassa tiedot ja tuntuman ja sitten illan hämärässä valuttanut rahat ulkomaisen nettikauppiaan iloksi.

Näin toimii moni muukin.

Näinhän se menee. Olen itsekin tilannut useasti juuri UK:sta sekä mailoja että kenkiä. Kaikille käyttämilleni palveluille (mm. Direct-golf.co.uk & Golfonline.co.uk) on ollut yhteistä erittäin hyvä ja nopea palvelu ja merkittävästi Suomea edullisempi hintataso. Lämpimästi voi suositella..

Toki mielelläni hankkisin välineitä paikallisesta proshopista ja täällä pk-seudulla vaikka mistä isosta alan myymälästä sovitusten ja testien jälkeen, mutta hinnat vain ovat niin paljon korkeammat täällä pohjolassa. Muutaman kympin takia ei viitsi vaivautua nettiin, mutta esim. viime kesänä hankkiessani uudet raudat, UKsta sai saman setin 300€ halvemmalla. Samoin kävi tänä keväänä, kun tilasin kaverin kanssa nipun wedgejä. Perheessämme on neljä aktiivista pelaajaa ja joka kevät pitää uusia jonkun settiä/vaatetusta, joten luonnollisesti hintoja tulee seurattua ja tarjouksia kyseltyä.

Ehkä volyymit vain ovat niin pienet, että hinnalla eivät suomalaiset shopit pysty kunnolla kilpailemaan. Vielä ei ole tullut tunnontuskia, vaikka kotimaisia toimijoita ei aina tulekaan subventoitua.

Esillä 12 viestiä, 26 - 37 (kaikkiaan 37)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309814 kohteessaVäline ostoja CompleteGolfer.co.uk

Etusivu Foorumit Välineet Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk