Aihe: Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk

Etusivu Foorumit Välineet Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kenelläkään kokemuksia ostamisesta kyseisestä puljusta. CompleteGolfer Näytti olevan ihan kohtuu edukkaasti mailoja ja palloja myynnissä. Posti kulut Suomeen olis 16 euroa. Esim. Odyssey Black series #1 putteri 186 euroa.

Ei ole tuosta paikasta kokemusta, mutta katoppa ainakin seuraavat paikat:

http://www.onlinegolf.co.uk/
    – Täältä olen tilannut tavaraa ja tosi hyvin homma on toiminut. Alle viikossa lähetti tuonut kotiovelle (toimitus Suomeen 10 euroa).

http://www.cgdiscountgolf.co.uk/acatalog/Odyssey_Black_Series_Putters.html
    – Taisi olla ko. putteri vielä hieman halvemmalla (15e postikuluja)
    – Vaikuttaa luotettavalta, mutta itse en ole mitään vielä tilannut… Tästä paikasta kuulisin itsekin mielellään kommentteja/kokemuksia muilta.

Lisäksi:
    http://www.golfonline.co.uk/
    http://www.direct-golf.co.uk/

Tarkennusta edelliseen: eurot siis tietenkin puntia… 🙂

Golfonlinesta ja CompleteGolferista löytyisi kaikki härpäkkeet mitä meinasin ostaa.
    Golfonline vei voiton hinnassa, pienempien kuljetusmaksujen ansiosta ja saisi vielä 2 Callawayn lippista kaupanpäälle 🙂

Muissa puljuissa oli joko varasto loppu tai ei löytynyt oikeita lofteja. Hinnat olivat likipitäen samoja +/- £5

Golfonline vaikutti ihan pätevältä paikalta jossa on isot valikoimat. Saattaisi vaikka uskaltaa tilata. Onkos jollain kokemusta tästä kaupasta?
    Golfonline

Olen tilannut Golfonlinesta ja miljoonasta muustakin nettikaupasta. Kaikki luotettavia. Miksi jokaisesta kaupasta pitää aloittaa uusi ketju ja kysellä onko luotettava? Visalla kun maksaa niin riskit ovat olemattomat.

Itse ostan kaikki mailani paikallisesta golfliikkeestä. Siinä ei ole mitään riskejä ja jää rahat Suomalaiselle.

Samanlailla ne suomalaiset golfliikkeet ostavat mailansa ulkomailta, joista pyytävät sitten aivan törkeitä hintoja. Palloissa hinnanero on vieläkin suurempi.

Huvitti tuon Odysseyn black series putterin hinta ColfCenterissä 325e. Eikä edes tiputtanut hintaa kun yritin tinkiä. Tästä eteenpäin teen kyllä maila- ja pallohankintani ulkomailta ja jätän ylihintaiset tavarat kotimaisten proshoppien hyllyille pölyttymään, ellei sitten satu kotimaassa eteen jotain todella hyvää tarjousta.

onlinegolf on toiminut kuin junan vessa ja pitkin talvea ollut häikäiseviä tarjouksia…ei ole paljon tarvinnut ’paikallisissa’ käydä kun korkeintaan hipelöimässä…

Näin siis yllättävän moni toimii…

Toinen edullinen paikka on jenkeissä Rock Bottom…toimittaa vieläpä noepammin kotiin kuin britit…

Tästä malliksi

Selailin suurpiirteisesti noita edellä olevia osoitteita eikä osunut silmään yhtään paikkaa josta oisi varsia voinut tilata eli onko ketään varsia netistä tilaillu? Vai oisko jossain Suomen golfliikkeissä esim. True Temperin rautavarsia?

HighFive kirjoitti: (23.3.2009 22:07:57)
    Vai oisko jossain Suomen golfliikkeissä esim. True Temperin rautavarsia?

On, monessakin.

Minä pidän varastossa TT:lta seuraavia:
    Dynamic Gold R300 + S300
    Dynalite Gold R300 + S300
    Dynamic Gold SL R300 + S300
    Dynalite Gold SL R300 + S300

Hyödyllinen linkki hintavertailuun

Pricerunner

Ei ole kokemusta CompleteGolferista , mutta voisin suositella OnlineGolf.co.uk kauppaa. Tilasin itselleni juuri sieltä uudet mailat. Tein hintavertailua useamman britti nettikaupan välillä niin onlinegolf oli halvin ehdottomasti. postituskulut olivat 10,5 puntaa eli sen 12€. Tilasin keskiviikko iltana ja seuraavana tiistaina olivat mailat perillä

kerran tilannut tuosta puljusta (rock bottom golf) kolmesta tilatusta väyläpuusta 2 oli piraatteja.

Mika Hekkanen kirjoitti: (23.3.2009 23:35:11)

HighFive kirjoitti: (23.3.2009 22:07:57)
    Vai oisko jossain Suomen golfliikkeissä esim. True Temperin rautavarsia?

On, monessakin.

Minä pidän varastossa TT:lta seuraavia:
    Dynamic Gold R300 + S300
    Dynalite Gold R300 + S300
    Dynamic Gold SL R300 + S300
    Dynalite Gold SL R300 + S300

Okei. Dynalite Gold SL S300 ollut mielessä rauta kakkoseen. Eli onko ko. malli käyttämätön? Myynnissä kenties?

EFC

HighFive kirjoitti: (24.3.2009 13:51:11)
    Eli onko ko. malli käyttämätön? Myynnissä kenties?

Vilkaiseppa mailapaja.com, niin selkiää tuon varren tila.

Jooseppi kirjoitti: (24.3.2009 11:34:18)
    kerran tilannut tuosta puljusta (rock bottom golf) kolmesta tilatusta väyläpuusta 2 oli piraatteja.

Niin vissiin (’;)…taikka uskottava kai mun on, kun kerran netin keskustelupalstalla näin luki.

Jooseppi kirjoitti: (24.3.2009 11:34:18)

Tästä olis kiva tietää lisää, koska itse olen tilannut lukuisia mailoja ja aina ollut priimaa ja aitoja.

HighFive kirjoitti: (24.3.2009 13:51:11)
    Okei. Dynalite Gold SL S300 ollut mielessä rauta kakkoseen. Eli onko ko. malli käyttämätön? Myynnissä kenties?

Hyllyssä näyttäisi olevan tällä hetkellä 14 kappaletta.

Ostakaa mielummin Hekkaselta ja muilta kotimaisilta.

Suosi kotimaista

Duke kirjoitti: (24.3.2009 17:33:10)
    Ostakaa mielummin Hekkaselta ja muilta kotimaisilta.

Suosi kotimaista

Hekkanen vaurastuu liikaa, jos jokainen suomalainen golfari ostaa häneltä eurolla kuukaudessa. Sehän tekee 120.000 x 1 x 12 = 1.200.000€ 🙂

Chip Greenside kirjoitti: (24.3.2009 18:01:18)
    Hekkanen vaurastuu liikaa, jos jokainen suomalainen golfari ostaa häneltä eurolla kuukaudessa. Sehän tekee 120.000 x 1 x 12 = 1.200.000€ 🙂

Hyshys, eihän tuota olisi tarvinnut kaikille kertoa 🙂

Mika Hekkanen kirjoitti: (24.3.2009 18:12:13)

Chip Greenside kirjoitti: (24.3.2009 18:01:18)

Hyshys, eihän tuota olisi tarvinnut kaikille kertoa 🙂

Kohtuullista korvausta vastaan olen valmis pitämään nämä laskelmat omana tietonani.

Mitä itse asiaan tulee, niin linkki pitää sisällään hyvää tietoa. Aina pitää valita kotimainen tuote, mikäli hinta ei ole aivan poskellaan.

Mä suosin heti kotimaista, kun alkavat valmistamaan esim. Cobraa ja Taylormadea vaikka alkajaisiksi Suomessa.

Niin ja Hayabusaa.

onko joku joskus kokeillut [URL=http://www.dandygolfs.com/Drivers.asp]tätä[/URL kauppaa?
    Aika halpoja tuntuis olevan jotkut mailat tuolla…

no…enpä näytä osaavan noita linkityksiä…

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 37)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309831 kohteessaVäline ostoja CompleteGolfer.co.uk

Etusivu Foorumit Välineet Väline ostoja CompleteGolfer.co.uk