Aihe: Valheiden viestiketju - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Valheiden viestiketju

Etusivu Foorumit Yleistä Valheiden viestiketju

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Miksi valheiden koko ketju poistettiin ?? Sille oli sosiaalinen tilaus ja tarkoitus oli, että kaikki kökkö siirretään sinne.. ystäväni Pekka! Avasit sanaisen arkkusi ja kirjoitit pitkät värssyt puutaheinää, kuten täällä pitääkin. Hienoa! Hector on vilpittömästi sinun puolellasi, sillä sinua on kohdeltu kaikilta osin väärin ja aina. Veikkaan, että kouluaikoinasi opettajat olisivat ilkeitä, olit varmaankin koulukiusattu ja vanhemmillasi oli aikoinaan taatusti suuria ongelmia parisuhteensa kanssa? Nykyään vuosia myöhemmin, työnantajasi toimii epärehellisesti ja maksaa sinulle liian vähän palkkaa, et etene riittävän nopeasti uraputkessasi, puolisosi parjaa sinua päivittäin ja pitää sinua itsekeskeisenä ja lapsellisena ihmisenä, lapsesi eivät kunnioita sinua (jos sinulla niitä on). Yhteiskunta tekee sinulle myös suurta vääryttä ja sinulla on ollut aina huono tuuri, koska sinulla ei liiemmin ole ystäviä ja naapuritkaan eivät tervehdi sinua. Muissa on aina vika ja itse olet puhdas pulmunen, hyvää tarkoittava ihminen, joka aina ymmärretään väärin.. Nyt Pekka, ystäväsi Hector on täällä (ei jouko vaan Hector), joten ole hyvä ja kerro minulle lapsuudestasi ja niistä vaiheista, jolloin huomasit että sinua kohdeltiin väärin? Tapahtuiko se kotona, tarhassa vai pihan hiekkalaatikolla. Ole hyvä ja tilitä lapsuuttasi, sillä sinua kuunnellaan ystävä, pura nyt kaikki pahaolosi, ettei mitään jää sielujen sopukoihin Ps. Sama yllä oleva tekstini koskee Onni Mannia, JuKoa, Fania, Kylmäluodon perhettä, samhuria, Rabbea ja kaikkia muita joilla oli ankea lapsuus ja joiden puulelut oli naulattu lattiaan kiinni. Kirjoittakaa seuraavaksi lapsuudestanne, niin ehkä purkauksienne ja tarvittaessa useiden ammattiterapeuttisessioiden jälkeen pääsette takaisin tähän julmaan yhteiskuntaan, muuttuneina ja uudistuneina ihmisinä, joiden ei tarvitse enää masennuslääkkeitä syödä purkkitolkulla. Minua saatte toki tituleerata Joukoksi, jos se tuo teille paremman mielen, mutta vaikka se ei teitä kiinnosta, niin kerron silti. Oikea etunimeni on Kari ja Hector olen vain netissä. Muistakaa, että olen ystävänne joka välittää ja kuuntelee teitä!

Hector, sen on nyt Teemulle helpompaa, kun p—an voi lapioida kertaheitolla pois! Tarkoituksesi oli kuitenkin hyvä.

Hei äitin omat mussukat.

Olkaa hyvä ja kertokaa nyt lapsuudestanne, jotta me muut voisimme paremmin ymmärtää teidän ongelmia, viestejänne ja niitä samoja purkauksia, joita tulee päivittäin. P-heinä ei ole teidän pahanolon syy, vaan kohde minne puratte pahaa oloanne.

Kaikkihan alkoi teidän lapsuudestanne, eli mitä silloin tapahtui ???

Odotamme innolla myös kylmäluoman perheen selvitystä, ilman että P-heinää tai P-juttuja sekoitetaan näihin lapsuuden asioihin.

Ehkä Onni Mannet, JuKot, samhurit, Kylmäluodon perheet, Rabbet ja muut kerholaiset ymmärsivät LOPULTAKIN yskän ja ovat hiljaa !!!

Hieno juttu

Sensuuri näkyy lakaisseen kaikki asialliset P-heinä avaukset. Onko tämä mielestäsi oikein?

Minun mielestäni keskustelun totaalinen tukahduttaminen vain lisää epäilyjä, että huhuissa ja syytöksissä on vinha perä. Totuus ei pala tulessakaan, vai palaako sittenkin?

Ehkäpä tässä täytyy tosiaan raahautua sinne oikeustalolle selvittämään, ovatko kuvatut oikeusjutut totta vai jonkun märkää unta? Eihän tässä tavallinen klubituuppari tiedä mitä uskoa?

Hectorin ylläolevan vuodatuksen jälkeen on kovin vaikea ottaa hänen ja kumppaneidensa(?) väitteitä myöskään kovin vakavasti.

Ritarille: kuten itsekin lienet seurannut aktiivisesti tätä keskustelua tietystä kentästä ja sen omistajahenkilöistä, olet varmaan todennut, että keskusteluissa on ollut kaksi linjaa: vanhan seuran – jota sinäkin edustat – jäsenten kommentit, kun uutta kotikenttäsopimusta ei tälle vuodelle saatu solmittua – ja toisaalta sen katkeroituneen pienen kirjoittajaryhmän tarkoitushakuiset kirjoitukset vahingoittaa kentän ja sen omistajien mainetta. Kenessäkö luulet, että se syy kirjoittelun – myöskin asiallisen – poistamiseen oikeasti on? Varmasti moni golfpisteen lukijoista on kanssani toivonut, että tämä häirkkökirjoittelu saataisiin loppumaan. Ehkä osa näistä kirjoittajista henkilöityy niissä oikeudenkäynneissä, joita kirjoittajat ovat toistuvasti ja keskustelupalstoja vaihtaen mainostaneet.

Olen käsittänyt, että moderaattorilla on mahdollisuus poistaa ketjuista yksittäinen asiaton viesti, jolloin koko ketjua ei tarvitsisi dumpata.

En ymmärrä esimerkiksi mitä asiatonta oli juristin avaamassa ’sovintoketjussa’. Ellei se ollut sitten ’sovintomahdollisuuksien’ tutkiminen?

Ritari: olen samaa mieltä kanssasi, asiallinen keskustelu sallittakoon. P…an mukana on saatettu heittää asiallistakin ’rattailta’. Eri asia onkin, onko sovintoneuvottelut käytävä näillä keskustelupalstoilla vai pitäisikö ne hoitaa vanhan seuran ja yhtiön kesken suoraan.

Täällä voidaan korkeintaan pohtia ongelmia ja tehdä ehdotuksia. Tuskin mitään realistisia sopumahdollisuuksia on, kun Oy perusti oman seuran.

Pidän melko erikoisena tietoa, että Oy ei myisi pelioikeuksia seuran (HCG) ulkopuolisille henkilöille, kuten on aikaisempina kausina tehty.

Veikkaan, että kysymyksessä on yritys imeä porukkaa vanhasta seurasta ja pelikauden alkaessa pelioikeuksien myynti vapautetaan kaikille halukkaille.

Itseäni hämmästyttää edelleen, ettei neuvoteltu joustavaa jäsenmallia, missä olisi huomioitu

1) vain tasoituskorttia tarvitsevat (jäsenmaksu)

2) vähän pelaavat (esim. 20 pelilippua+jäsenmaksu)

3) Paljon Paloheinässä pelaavat (jäsenmaksu+pelioikeusmaksu)

Tottai ykkösryhmän jäsenmaksu olisi ollut 2-3 -kertainen kolmosryhmään nähden ja kakkosen jotain siltä väliltä.

Ritari!

Sama asiaa tiedustelin jo toisessa ketjussa, eli voisitko vastata, että miksi sinulle ei kelpaa nämä yksinkertaiset ja selkeät vaihtoehdot

green fee = kaikille pelaajille (jokamieskenttä!)

pelioikeus= Paljon pelaaville jäsenille.

En tunne kyseisen kentän sotkuja, paitsi viesteistä, joita olen täällä foorumissa joutunut kyllästymiseen asti lukemaan. Olen pannut merkille, kuinka törkeä loanheitto jatkuu päivästä toiseen kyseistä kenttää ja henkilöstöä kohti.

Tällä en tarkoita suinkaan sinun asiallisia avauksia tai sinun esittämiäsi kysymyksiä vaan niitä muita riman alittavia juttuja.

Ehkä on todellakin kaikkien pelaajien etu, että kentälle tuli uusi seura, joka aloittaa täysin puhtaalta pöydältä. Ilman perittyjä riitoja.

Turha meidän PELAAJIEN on vielä HCG arvostella, kun takana ei ole yhtään golfkautta tai kilpailua. Toivotetaan uusi seura tervetulleeksi ja annetaan heille mahdollisuus tehdä asiat paremmin kuin edellinen seura. Jos arvostella halutaan niin tehdään se vasta uuden seuran ensimmäisen golfkauden jälkeen, jolloin olemme käytännössä nähneet miten uusi seura selvisi ensimmäisestä kesästään ja menikö kaikki luvatulla tavalla.

Ihan hauska keskustella asiallisesti. Voin selvittää omat henkilökohtaiset motiviini, ne ehkä selventävät näkökantojani, jos se nyt sattuisi jotain kiinnostamaan.

Oma intressini Paloheinän seuraan, kumpaan tahansa, on vain ja ainoastaan tasoituskortti. Pelkästään siitä 400 euroa on huima kustannus. Jonkin verran olen pelaillut seuran kisoissa ja kilpailuissa on erillinen osallistumismaksu. Taisin viime kesänä kiertää Paloheinän 4-5 kertaa greenfeellä seuran kilpailujen lisäksi. Muilla kentillä greenfee -kierroksia kertyi n. 50-55.

Vaikka olen ns. klubituupparitasoa (tasoitus vähän lähempänä 20:tä kuin 30:tä, Paloheinä ei yksikertaisesti kenttänä ole riittävän kiinnostava. (Toivottavasti kukaan ei tule kertomaan, että jäsenyys on vapaaehtoista, tiedän sen). uuden seuran etsimisen vaivannäkö ei myöskään houkuttele.

Sotkujen pöyhimiseen en välitä osallistua, mutta en usko alkuunkaan musta-valkoiseen asetelmaan.

HALOO??

-siis sä niinku kuukausitolkulla käyt Pullohäynäkeskustelua ja puolustelet vanhaa seuraa ja ruodit uutta, kuitenkin kaiken kirjoittamasi tekstin taustalla on vain yksi intressi.

’mistä saisin oman tasoituskorttini halvimmalla’

Millään muulla ei ole merkitystä.

Saisit hävetä, sillä kirjoituksiasi lukevat myös ne, jotka ovat aidosti kiinnostuneita Paloheinän palveluista ja haluavat pelata siellä päivittäin ja olla mukana kehittämässä kenttää paremmaksi!

En ole sanonut, että tasoituskortti pitäisi saada ’halvalla’ vaan kohtuullisin ehdoin. Olen ollut lähes alusta pitäen mukana seuran toiminnass ja en näe mitään syytä olla puolustamatta vanhaa seuraa, joka on olemattomista lähtökohdista luonut vireää ja Golfliiton toiminta-ajatuksen mukaista toimintaa.

Yhtä hyvin voisi syytellä uutta seuraa syömisestä vanhan seuran kattamasta pöydästä.

Haluun pysyä mielummin vanhassa seurassa vaikuttavat luonnollisesti syntyneet ihmis- ja valmennussuhteet.

En ole ihan varma onko Bombarderilla ja kumppaneilla oikein asiapohjaa kehottaa muita häpeämään? Paloheinän palveluja rangea ja lähipelialuetta olen käyttänyt varmasti keskimääräistä enemmän.

Toivottavasti tällä vuosikymmenellä alueella saadaan myös puttiviheriö. Kentän parantamisessa riittäisi haastetta sekä uudelle että vanhalle seuralle, kenttämestarista puhumattakaan.

Tiedätkös, että kentillä kiertää huhu, että vanhan seuran puheenjohtaja olisi syönyt pihvejä jo muutaman vuoden seuran rahoilla? Nyt tarvittaisiin Kylmäluoman Olavia paikalle pistämään asiat kuntoon!

Asia on ollut ihan yleisesti tiedossa seuran jäsenistön keskuudessa ja sen olisi voinut varmistaa soittamalla vaikka suoraan ry:n puheenjohtajalle tai tilintarkastajille.

Puheenjohjalle kun maksetaan toiminnanjohtajan tehtävien hoitamisesta jonkinmoista palkkaa, vastaa tuommoisen pienehkön kerrostalon sivutoimisen isännöitsijän kuukausikorvausta.

Uuden seuran puheenjohtajan paikasta olettaisin käytävän kovaa skabaa, koska kaikillaGolfliiton seurojen puheenjohtajilla on mukava etu: kaikki pääsevät pelaamaan ilmaiseksi vieraskentille. Nyt janit, karit, matit tarkkana 🙂

Kyllä minullakin tarkoitus olisi aloittaa uusi rakennusprojekti helmikuussa ja tilata golfsälää USA:sta.

Hei, nythän mä olen ihan väärässä viestiketjussa ja vastaukseni ei millään tavoin sivua alkuperäistä tarkoitusta ?!?!

Tässä onkin hyvä aasinsilta asialle, että minkä helvatun takia ihmiset eivät pysy omalla tontillaan ja lue sitä ensimmäistä viestiketjun viestiä, joka määrää keskustelun suunnan. Tämäkin ketju on suunnastaan täysin hukassa. Lukekaa viestit.

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #388168 kohteessaValheiden viestiketju

Etusivu Foorumit Yleistä Valheiden viestiketju