-
JulkaisijaArtikkelit
-
Onhan se kummallista kun homma ei pelaajamäärän kasvun suhteen (vai kasvaako se) etene vaikka: – pieni piiri edelleenkin pyörittää toimintaa – lajia tuodaan esille vain yö -aikaan tältä pallonpuoliskolta käsin katsottuna – isät pelaavat – äidit eivät pelaa – osakkeita myydään tavalla, jossa rahaa tarjotaan osakkeen kylkiäisenä – neljä v ja siitä ylöspäin ei toimintaa näy, ja ne jotka tässä vaiheessa ovat itse isinä (harvoina äiteinä) kentällä; pitävät huolta siitä, että pääsevät nauttimaan omasta ajastaan vaikka voisivat otta jälkipolven kierrokselle mukaan. Mutta ei. Vastuu. Sillä on hintalappu.
Ulla Heikkinen kirjoitti: (30.6.2012 21:43:06)
Onhan se kummallista kun homma ei pelaajamäärän kasvun suhteen (vai kasvaako se) etene vaikka:– pieni piiri edelleenkin pyörittää toimintaa
– lajia tuodaan esille vain yö -aikaan tältä pallonpuoliskolta käsin katsottuna–Mitähän ihmettä tämä mahtaa tarkoittaa?
Eiii, Ballmarkerkin, minun arvostama kirjoittaja…
OK, jos täysi trolli menee läpi, niin mikäs siinä sitten. Osallistutaan ullan keskusteluihin omalla tavalla ja pidetään tästä lähtien keskustelun taso nimimerkki ulla heikkisen tasolla.
Ballmarker kirjoitti: (30.6.2012 23:01:13)
Ulla Heikkinen kirjoitti: (30.6.2012 21:43:06)
Onhan se kummallista kun homma ei pelaajamäärän kasvun suhteen (vai kasvaako se) etene vaikka:– pieni piiri edelleenkin pyörittää toimintaa
– lajia tuodaan esille vain yö -aikaan tältä pallonpuoliskolta käsin katsottuna–Mitähän ihmettä tämä mahtaa tarkoittaa?
Parin tunnin miiettimisen jälkeen luulen ymmärtäväni, että Ulla tarkoiittaa noita PGA-kisojen lähetyksiä. Tosin ihmettelen sitä, että Ulla ei kenties ole huomannut, että kyllä niitä kilpailuja tälläkin pallonpuoliskolla pelataan ihan päivällä, ET-kisat yleensä. Jos oikein tarkkoja ollaan niin saattaapi aaumulla kuudelta herätessä nähdä vielä AT-kisojakin. Jos Ulla haluaa seurata golfia ympärivuorokauden, edellyttää se Viasat golfkanavan hankkimista.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)