14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][18]
KilpailuaSuomalaista

väärällä puolella puttaaminen!!

Etusivu Foorumit Säännöt väärällä puolella puttaaminen!!

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    KL kirjoitti: (3.9.2006 1:01:32)

    yippee kirjoitti: (1.9.2006 21:39:10)

    Vastaan kuitenkin. Kyllä sää kooääliä sitten oot ja jaksat. Mee tänä iltana sinne reiän taakse ihan kotosalla ja kokeile miten eri tavoilla voi seisoa. Anteeksi rivoloogisuus?

    Otapa yippee vaikka matkalaukku ja mene seisomaan sen ylle siten, että jalkasi ovat laukun eri puolilla (uskon, että pystyt seuraamaan tätä ohjetta, vaikka älykkyytesi on ameeban tasolla ja huuumorintajusi samaa luokkaa kuin nojatuolilla). Sitten siirryt kaksi metriä taaksepäin pitäen jalkojasi edelleen samassa asennossa. Kysy sitten itseltäsi, ovatko jalkasi edelleen eri puolilla matkalaukkua vaiko samalla puolella.

    Sitten kun huomaat tämän vaativan tehtävän ylittävän käsityskykysi, voitkin vaikka mennä juomaan kaljaa. Se sinulta sujuu. Asiallinen kirjoittaminen ei suju.

    Rajansa kaikelle, en mä nyt sentään matkalaukkujen kanssa…

    Terveisin maailman ainoa (?) kirjoitustaitoinen ameeba.

    Nimetön

    KL kirjoitti: (3.9.2006 1:01:32)

    Otapa yippee vaikka matkalaukku ja mene seisomaan sen ylle siten, että jalkasi ovat laukun eri puolilla (uskon, että pystyt seuraamaan tätä ohjetta, vaikka älykkyytesi on ameeban tasolla ja huuumorintajusi samaa luokkaa kuin nojatuolilla)….

    Sitten kun huomaat tämän vaativan tehtävän ylittävän käsityskykysi, voitkin vaikka mennä juomaan kaljaa. Se sinulta sujuu. Asiallinen kirjoittaminen ei suju.

    Onko tämä sama KL, jota Henkka vielä muutama päivä sitten kuvaili näin kun piti etsiä vuoden tulokasta… jollainen KL ei käsittääkseni edes voi olla kun on kirjoitellut tänne jo pidemmän aikaa 😉

    QUOTE]Henkka kirjoitti: (28.8.2006 13:47:17)

    KL

    KL:n jutuista olen tykännyt. Kirjoittajan pelitaso ja kokemus tekee ainakin minun puolestani hänelle auktoriteettiä ja lisäbonuksena pidän sitä, että vaikka häntä vastaan on useasti hyökätty aika pienissäkin asioissa, KL ei ole provosoitunut, vaan pysynyt hyvin asiallisena. Lisäksi arvostan KL:n säänötuntemusta ja pelitaitoa. Kaikenkaikkiaan pidän KL:ää hyvin monipuolisena ja painokkaana kirjoittajana, joka myöskin on aktiivinen, sarkastinen ja huumorintajuinen tarvittaessa. Tämä mielipiteeni on muodostunut jo ennen kuin sain kunnian kaverin tavata kentällä ja mielipiteeni siitä vain vahvistui. Oikein mainiota peliseuraa. Iloista ja taitavaa. Jos parkin pelaa tulokseen 80, tekemällä viimeiselle väylälle triplan, se saa aina minun kunnioitukseni ja sympatiani osakseen..

    KL

    Tuoko provosoitumista? Ei sinne päinkään! Mielestäni kirjoitin silkkaa faktaa ja vieläpä vankoin perustein.

    Nimetön

    KL kirjoitti: (3.9.2006 11:25:43)
    Tuoko provosoitumista? Ei sinne päinkään! Mielestäni kirjoitin silkkaa faktaa ja vieläpä vankoin perustein.

    Minä tarkoitin etupäässä sitä ’pysyy asiallisena kohtaa’ 😉
    Ja jos tuo on mielestäsi sitä ja vielä ’silkkaa faktaa vankoin perustein’ niin mitä tässä on enää sanottavaa… Pitänee arvioida niitä sinun ’fakta -kirjoituksiasi’ jatkossa aivan uudesta näkökulmasta 🙂

    Nimetön

    kooällä nyt on sellainen kotitarvepsykologi tms, että pystyy arvioimaan tosta vaan kenen tahansa henkiset ominaisuudet muutaman kirjoitetun rivin turvin. Tällaisia kykyjä Suomen ongelmainen kansa tarvitsee eli keep it going kooällä. Minä tosin en apujasi/avujasi tarvitse.

    On hienoa näin netin välityksellä tietää, että Suomessa asuu henkilö, joka on ollut väärässä ainoastaan kerran pari omassa lempiaiheistoossaan eli tesissoonit, muualla aina oikeassa. Ladonkoooooooooorkea hatunnosto hänen korkeudelleen ja olkoot faktat aina hänen seuranansa, iankaikkisesti.

    Hoxha, Mao, Ceausescu ja kooäällä, aina oikeassa. Hienoa! Olemme turvassa täällä Suomi-poloisessa.

    Näin kirjoitti huumorintajuinen ameeba istuen vähä-älyisessä nojatuolissa. Vai miten se meni?

    Nimetön

    yippee kirjoitti: (3.9.2006 21:39:52)
    kooällä nyt on sellainen kotitarvepsykologi tms, että pystyy arvioimaan tosta vaan kenen tahansa henkiset ominaisuudet muutaman kirjoitetun rivin turvin. Tällaisia kykyjä Suomen ongelmainen kansa tarvitsee eli keep it going kooällä. Minä tosin en apujasi/avujasi tarvitse.

    On hienoa näin netin välityksellä tietää, että Suomessa asuu henkilö, joka on ollut väärässä ainoastaan kerran pari omassa lempiaiheistoossaan eli tesissoonit, muualla aina oikeassa. Ladonkoooooooooorkea hatunnosto hänen korkeudelleen ja olkoot faktat aina hänen seuranansa, iankaikkisesti.

    Hoxha, Mao, Ceausescu ja kooäällä, aina oikeassa. Hienoa! Olemme turvassa täällä Suomi-poloisessa.

    Näin kirjoitti huumorintajuinen ameeba istuen vähä-älyisessä nojatuolissa. Vai miten se meni?

    Hieno kirjoitus yippee, kukaan ei voisi paremmin asiaa ilmaista tästä palstalle kirjoittavasta kaikkivaltiaasta pellehermannista nim: KL

    Oikea kaikkivaltias voisi kohdella silkkihansikkain hänen läheisiään, onhan yhtä HELVETTIÄ elää/asua moisen kanssa jonka tietojen ja taitojen mukaan on elettävä, koska kukaan muu ei osaa asioita tehdä- ja hoitaa oikein.

    Lisäksi on hienoa huomata että palstan muutkin jäsenet alkavat huomata HERMANNIN muita ivaavan ja pilkkavan kirjoittelun, että vielä, moinen vuoden 2006 kirjoittajaksi!!!

    Katsoisitko Henkka kirjoitteluja ’puolueettomien’ laisen takaa? ja arvioisit uudestaa ketä esitätä ko ’tittelin’ saajaksi.
    Pelikierros ko Hermannin kanssa piti sinulle varmaan koko n. 4 tunnin ajan tehokasta sääntöjen läpikäyntiä?! Mahdoitkosaada kertaakaan päättää miten- ja millä palloa pelaat?? Jotta toimisit oikein!!

    Kaapo kirjoitti: (4.9.2006 10:12:08)
    Pelikierros ko Hermannin kanssa piti sinulle varmaan koko n. 4 tunnin ajan tehokasta sääntöjen läpikäyntiä?! Mahdoitkosaada kertaakaan päättää miten- ja millä palloa pelaat?? Jotta toimisit oikein!!

    Mä oon pariin otteeseen pelittäny KLn kanssa. Se on ollut tehokasta pallon peluuta. Siis lähinnä KLn osalta tietenkin.

    Nimetön

    kebax kirjoitti: (4.9.2006 10:36:10)

    Kaapo kirjoitti: (4.9.2006 10:12:08)
    Pelikierros ko Hermannin kanssa piti sinulle varmaan koko n. 4 tunnin ajan tehokasta sääntöjen läpikäyntiä?! Mahdoitkosaada kertaakaan päättää miten- ja millä palloa pelaat?? Jotta toimisit oikein!!

    Mä oon pariin otteeseen pelittäny KLn kanssa. Se on ollut tehokasta pallon peluuta. Siis lähinnä KLn osalta tietenkin.

    Hieno vastaus KIITOS,

    Mutta esitin kysymykseni toisele herralle, en KL:n parhaalle kaverille!! ja jatkuvalle tukijalle.
    Siis oottelen ko vastausta.
    Palaan taas estradille kun minulla on aikaa leikkiä kanssanne.
    Pelaan silläaikaa vaikka Golfia, kehuvat sitä hienoksi peliksi… ja herrasmiesten peliksi.

    KL

    Eipä ole teillä ollut tälle foorumille paljonkaan annettavaa, toisten palstalaisten sättimistä ja eripuran kylvämistä. Näinköhän teidän todelliset minänne ovat noin epäsosiaalisia kuin annatte kirjoituksillanne ymmärtää? Ikävää, jos niin on.

    Kaapo kirjoitti: (4.9.2006 17:17:20)
    Mutta esitin kysymykseni toisele herralle, en KL:n parhaalle kaverille!! ja jatkuvalle tukijalle.

    Katsoin että asiasta oikeasti tietämällä minun oli parempi korjata virheellinen arvauksesi.

    mutta jos puttaisin väärällä puolella ja vahingossa pomppaa kun maila niinkuin tönii pallon niin tuleeko penskuja

    Antakaa nyt Kaapon ja yippeen olla rauhassa. Heillä on ihan selvä henkinen ja fyysinen yhdysside, notta on ihan ymmärrettävää että he pitävät yhtä. Veri tokihan on vettä sakeampaa. Selvästihän nimierkkien kirjoituksista haiskahtaa, etä kyse on oltava sisaruksista . Tai ehkäpä jopa niiden jälkeläisistä.

    Yrittäkäämme olla heille armollisia ja antaa heille edes kerran jotakin sellaista, josta voisivat halutessaan (osatessaan) saada mahdollisuuden henkiseen kasvuun. Vaikkapa vain ihan vähäiseen. Mikään muutos ei kyseisissä tapauksissa vie tasoa ainakaan heikompaan suuntaan.

    Yst. Terv.

    Palstan pylly(ja niiden nuolemis-)keisari

    Nimetön

    Henkka kirjoitti: (17.9.2006 10:37:35)
    Antakaa nyt Kaapon ja yippeen olla rauhassa. Heillä on ihan selvä henkinen ja fyysinen yhdysside, notta on ihan ymmärrettävää että he pitävät yhtä. Veri tokihan on vettä sakeampaa. Selvästihän nimierkkien kirjoituksista haiskahtaa, etä kyse on oltava sisaruksista . Tai ehkäpä jopa niiden jälkeläisistä.

    Yrittäkäämme olla heille armollisia ja antaa heille edes kerran jotakin sellaista, josta voisivat halutessaan (osatessaan) saada mahdollisuuden henkiseen kasvuun. Vaikkapa vain ihan vähäiseen. Mikään muutos ei kyseisissä tapauksissa vie tasoa ainakaan heikompaan suuntaan.

    Yst. Terv.

    Palstan pylly(ja niiden nuolemis-)keisari

    Onneksi mulla on mahdollisuus henkiseen kasvuun toisin kuin Henkka-ala-aste-open-pyllyyn-ihastuneella-ressukalla. Ja vielä kooällänkin peppu kiinnostaa ihan noin lipomismielessä. Varsinainen Aimo!

    Nooh, te voitte kulkea ihan rauhassa peitsi tanassa, tai vaikkapa pistää sen hyvään talteen sinne pään ja pallojen väliin, mikäli se sielä ei vielä ole. Teille on kiva provoilla,. kun siihen poikkeuksetta lankeatte joka kerta, mutta lasten kanssa jaksaa aina jonkin aikaa leikkiä, sitten homma alkaa kyllästyttää, notta jatkakaa toki ajankohtaisten analyyttienne vaihtamista jos koette sen tarpeellikseksi tällä palstalla. Minä jo kyllästyin nauramaan suurelle yksinkertaisuudellenne, enkä jaksa enää häiritä muita clubhouselaisia leikkimällä rohkeita nimimerkin takaa selkään puukottajia ja jätän teille viimeisen sanan, kun sen tunnutte väkisin tarvitsevan.

    Huvittavia olette kyllä, sitä ei voi kieltää. Aina tulee hyvälle tuulelle kun avuttomia provojanne lukee. Siitä kiitos 🙂

    Nythän mä sen tajusin, meidän kaikkien rakastama pikku-Lauri on palannut uudella nimimerkillä keskuuteemme 😀

    Nimetön

    Henkka kirjoitti: (18.9.2006 10:15:33)
    Nooh, te voitte kulkea ihan rauhassa peitsi tanassa, tai vaikkapa pistää sen hyvään talteen sinne pään ja pallojen väliin, mikäli se sielä ei vielä ole. Teille on kiva provoilla,. kun siihen poikkeuksetta lankeatte joka kerta, mutta lasten kanssa jaksaa aina jonkin aikaa leikkiä, sitten homma alkaa kyllästyttää, notta jatkakaa toki ajankohtaisten analyyttienne vaihtamista jos koette sen tarpeellikseksi tällä palstalla. Minä jo kyllästyin nauramaan suurelle yksinkertaisuudellenne, enkä jaksa enää häiritä muita clubhouselaisia leikkimällä rohkeita nimimerkin takaa selkään puukottajia ja jätän teille viimeisen sanan, kun sen tunnutte väkisin tarvitsevan.

    Huvittavia olette kyllä, sitä ei voi kieltää. Aina tulee hyvälle tuulelle kun avuttomia provojanne lukee. Siitä kiitos 🙂

    Noinko ’täysin kehittynyt aikuinen’ kirjoittaa tälle palstalle? Onko jokaisella kirjoituksellasi tarkoitus provosoida jotain toista kirjoittajaa? Saat kai kovat kiksit kun saat edellämainittuja kannanottoja kirjoituksillasi aikaan!! Onhan minunkin joskus pakko ottaa kantaa mielestäni johonkin idioottimaisuuteen, vaikkakaan se ei ole sinun ja kavereidesi mielestä sitä, vaan teidän keskeistänne ’huumoria’. Pitää kestää toistenkin kommentit kun leikkiin lähtee.

    Hyviä kiksejä ja loppukautta toivottaa aikuinen Kaapo, henkisine ja fyysisine yhdyssiteineen.

    ps. roikun niin harvoin riesananne palstalaiset joten suokaa se anteeksi jos esitän mielipiteitäni teille jatkossakin ’jälkijunassa’, on nimittäin oikeastikin muuta elämässä kuin ’palstanne’ seuraaminen.

    Lopputulos taisi olla että on sallittua 🙂

    Kaapo kirjoitti: (22.9.2006 21:45:47)

    Noinko ’täysin kehittynyt aikuinen’ kirjoittaa tälle palstalle? Onko jokaisella kirjoituksellasi tarkoitus provosoida jotain toista kirjoittajaa? Saat kai kovat kiksit kun saat edellämainittuja kannanottoja kirjoituksillasi aikaan!! Onhan minunkin joskus pakko ottaa kantaa mielestäni johonkin idioottimaisuuteen, vaikkakaan se ei ole sinun ja kavereidesi mielestä sitä, vaan teidän keskeistänne ’huumoria’. Pitää kestää toistenkin kommentit kun leikkiin lähtee.

    Hyviä kiksejä ja loppukautta toivottaa aikuinen Kaapo, henkisine ja fyysisine yhdyssiteineen.

    ^^ Viimeinensana™

    😀

    Woihan pulunpallit!: Tämähän varsinainen ’vitsinikkarien ja sääntökirja lippalakissa’ kentillä, ja griineillä lipputankoon nojailevien,Tulevien ja menevien Taiger Wootsien paratiisi on. Kirjoituksistanne päätellen ja (Toistenne irvailusta) tuntuu siltä että suurin osa ajaa partansa vielä Froteepyyhkeellä. Luulempa että kanssanne peli loppuisi ensimmäiselle tiiauspaikalle,ennenkö pieni valkoinen puutikku edes nurmea kerkeäisi koskettaa.(Tiiatessahan pitää…. sääntökirja kohta Ö toimia…..!!!) Meillä päin on sanonta ’ei tyhjä lato kattoa kaipaa’ Ja vaikka itsellä olisi se lakki päässä ja sen alla ei muuta niin huumorin taju sinne jäi. Ps: Jatkakaa samaan malliin sanoi Vääpeli.(EI EVERSTI)

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #296070 kohteessaväärällä puolella puttaaminen!!

Etusivu Foorumit Säännöt väärällä puolella puttaaminen!!