Aihe: Uutta draiveria etsimässä - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Uutta draiveria etsimässä

Etusivu Foorumit Välineet Uutta draiveria etsimässä

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Uutta raippaa siis haeskelemassa. Vanha oli 10 asteinen Go Mc2 kuutiomallinen UST Pro force V2 stiff varrella. Tämä toimi minulla kohtalaisen hyvin, mutta siihen ilmeni viime kierroksella halkeama aivan lyöntipinnan taakse varren liitoskohdan viereen. Kävin demoamassa kolmea draiveria, ja se sulki ainakin Cobrat pois minulta, eivät vaan toimineet. Mizunon MP-600, 9,5 asteinen, regu varsi, tuntui toimivan yllättävänkin hyvin. Tarkoitus olisi, etten käyttäisi tavattoman paljon rahaa ko. mailaan, eikä asialla ole mikään mahdoton kiirekkään. Tietoa ja kokemuksia siis keräilen siihen saakka. Mitä draiveria suosittelisitte, ja mitä kautta hankittavaksi? Tasoitus on vasta 35.2, kolme kesää peliä takana, enemmän tai vähemmän aktiivista. Rautoina vastikään hankitut Mizunon MX-950 teräsvarella, väyläpuut 3 ja 5 wilson staff df6, ust proforce regu varrella. Varsinkin draiveissa ollut hieman slaissi ongelmaa, mutta nyt huomannut sen valtaosin johtuneen ulkoa sisään kaartuvasta svingistä ja olenkin tätä jo alkanut korjailemaan. Demotessa lyönti jo suoristui tuntuvasti ja kääntyi jopa drawn puoleen.

Jos halvemmilla hinnoilla haluat päästä, niin kannattaa Brittien nettikauppoihin tutustua. Onlinegolf.co.uk, Golfonline.co.uk, Golfbuyitonline.co.uk jne… Toimitus on n. 1-2 viikkoa.

Itse voisin suostiella Niken Sq 5900 driveriä sen anteeksiantavuuden takia ja Taylormade Burneria. Ko. mailat ovat mielestäni demoamisen arvoisia.

Ja vielä halvemmilla hinnoilla pääset, kun tilaat jenkeistä. http://www.rockbottomgolf.com toimittaa oikean tavaran perille alle viikossa. Itse ostin juuri TM Burner 09:n hintaan 180dollaria ja maksoi tulleineen, veroineen ja kuljetuksineen 180e.

Esqo kirjoitti: (21.7.2009 13:55:29)
    Uutta raippaa siis haeskelemassa. Vanha oli 10 asteinen Go Mc2 kuutiomallinen UST Pro force V2 stiff varrella. Tämä toimi minulla kohtalaisen hyvin, mutta siihen ilmeni viime kierroksella halkeama aivan lyöntipinnan taakse varren liitoskohdan viereen.

Kävin demoamassa kolmea draiveria, ja se sulki ainakin Cobrat pois minulta, eivät vaan toimineet. Mizunon MP-600, 9,5 asteinen, regu varsi, tuntui toimivan yllättävänkin hyvin. Tarkoitus olisi, etten käyttäisi tavattoman paljon rahaa ko. mailaan, eikä asialla ole mikään mahdoton kiirekkään. Tietoa ja kokemuksia siis keräilen siihen saakka.

Mitä draiveria suosittelisitte, ja mitä kautta hankittavaksi?
    Tasoitus on vasta 35.2, kolme kesää peliä takana, enemmän tai vähemmän aktiivista.
    Rautoina vastikään hankitut Mizunon MX-950 teräsvarella, väyläpuut 3 ja 5 wilson staff df6, ust proforce regu varrella.
    Varsinkin draiveissa ollut hieman slaissi ongelmaa, mutta nyt huomannut sen valtaosin johtuneen ulkoa sisään kaartuvasta svingistä ja olenkin tätä jo alkanut korjailemaan. Demotessa lyönti jo suoristui tuntuvasti ja kääntyi jopa drawn puoleen.

Jos tykkäsit tuosta Mizunon MP-600 draiverista, niin MX-700 on myös testaamisen arvoinen. On ehkä vielä helpompi maila. Kannattaa demota Niken SQ 5900, Taylor Maden Burner ja tuo MX-700. Itselläni on muuten tarpeettomana kilpailuvoittona uusi MX-700 draiveri, joka on kaupan sopuhintaan.

Tee

Ite ostin rangesession ja koekierroksen jälkeen TM:n R7 driverin pari kesää sitten. Kovasti olen tykännyt tästä 10.5 asteisesta pelivälineestä. Wilsonin drivereita kokeilin monia, joitakin eri varsilla, mut jostain itselleni tuntemattomasta syystä ne eivät toimineet kunnolla, etupäässä niillä tuli oikealle aukeavaa slicen poikasta ja pushia.

Title1st kirjoitti: (29.7.2009 16:02:28)
    Ja vielä halvemmilla hinnoilla pääset, kun tilaat jenkeistä. http://www.rockbottomgolf.com toimittaa oikean tavaran perille alle viikossa.

Onko jollakin tietoa mistä saisi hankittua Titun 909 draiverin edukkaasti ja varmasti.

Wilsonin Smooth on varsin hyvä maila ja nyt 239eur
    vältä ainakin noita draw mailoja !!

Nimetön

Taylormade r9 460 ollu nyt pari päivää, ja voin suositella.

SKU: SPR2976406 FT-iQ Tour Driver
    Gender/Hand: Mens/Left
    OptiFit: Neutral
    Loft: 9.5°
    Shaft Origin: Factory Installed – Stock
    Shaft Material: Mitsubishi Rayon Graphite
    Shaft and Flex: Fubuki 63 Tour – XStiff Flex
    Shaft Type: Mitsubishi Fubuki 63 Tour Graphite
    Length: +3/4in
    Grip: X20 Tour
    Wraps: 8 Wraps(Oversize)

Kokeileppa tämän kaltaista tykkiä.

Esqo kirjoitti: (21.7.2009 13:55:29)
    …Vanha oli 10 asteinen Go Mc2 kuutiomallinen UST Pro force V2 stiff varrella. Tämä toimi minulla kohtalaisen hyvin, mutta siihen ilmeni viime kierroksella halkeama aivan lyöntipinnan taakse varren liitoskohdan viereen…

Mulla on muuten tommonen -ehjä ja yhden kauden pelattu- driveri tarpeettomana autotallissa. Voisin myydä, jos kiinnostaa? Hinta vois olla vaikka 50e…

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #308697 kohteessaUutta draiveria etsimässä

Etusivu Foorumit Välineet Uutta draiveria etsimässä