Aihe: Uusia Tituja - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Uusia Tituja

Etusivu Foorumit Yleistä Uusia Tituja

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kiitos, mä laitoinkin tuohon noi mun löytämät infot koskien 735:sta joka noista on se mua kiinnostavin kalikka.

Nimetön

tunnut titävän todella paljon asioista olet varmaan aika haka kentällä ja kentän ulkopulella?,Hyvää golfkesää

Nimetön

toi hybridi on aika muikean näköinen ja varmarsi myös hyvä ?, Ja läpiporattuina tuntuma on aina mielestäni parempi kuin ns.stanu porauksessa.

Nimetön

Löytyskö keltään Alpha tai Wishon hybrideitä myyntiin ? Asteita 18-22.

Pistäpä spostia osoitteeseen scoop[@]scientist.com

Näin muuten myös kuvia uusista Scotty Cameronin prototyypeistä, jotka ovat tulossa pikkuhiljaa tuotantoon. Uuden mallin nimi on Circa `62 ja ainakin näin alustavasti myyntiin on tulossa neljä eri mallia. Pinnoitteista en tiedä, mutta mallit muistuttivat muodoiltaan enemmän Studio Design -mallistoa. Kolmessa mallissa oli ns.’ flowing neck ’ ja yhdessä ns. ’ blumbing/ flat front neck ’.

Kysyisin, että kuinka saa kuvan liitettyä viestiin ?

Tuossa olisi Titleistin uuden 460cc driverin kuva.

Projekti nimi näyttää olevan 905R.

Laita tohon alareunan linkkiosaan kuvan linkki. Tai linkki sivuille missä kuva on. Toinen tapa ainakin on kirjoittamalla hiukan html koodia ja laittamalla linkki siihen.

=> Gadget

On yleensä ihan asiallista ilmoittaa mistä copy/pastaa ne kuvat. Annetaan se krediitti sinne minne se kuuluu 😉

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #348323 kohteessaUusia Tituja

Etusivu Foorumit Yleistä Uusia Tituja