Aihe: uusi tasoituskortti ja * - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

uusi tasoituskortti ja *

Etusivu Foorumit Yleistä uusi tasoituskortti ja *

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuli uusi jäsen-ja tasoituskotti – ja varustettuna * – merkillä, jotta korttiin merkitty tasoitus on virallinen ja merkitty myöskin johonkin keskusrekisteriin. Edellytyksenä siis, että olin jättänyt vähintään neljä korttia kotiseuran cädärille. Evästeenä tuli vielä seuran lehti, jossa painotettiin, että uusia sääntöjä tullaan noudattamaan – jos et jätä vähintään neljää korttia kaudessa – niin virallinen merkintä jää pois. Saa nähdä vaaditaanko ko merkintää Rinkussa 4th of Jyly – tai erotellaanko pelurit jotenkin kahteen eri ryhmään..???? Uskoisin kuitenkin, että suurimmalla osalla tämän palstan lukijoilla tuo merkki on uudessa kortissaan.

Duoda, ihan uteliaisuudesta, löytyyköhän niitä tähdettömiä kortteja keneltäkään.
    Ainakin NexGolfin tasoitushaun mukaan meidän seuran kaikki tasoitukset on varustettu tähdellä, esim. 99,0*. Itse jätin viime vuonna kaksi korttia, ja tähti näyttää olevan. Korttia en ole vielä hakenut, ehkä se puuttuu siitä.

Old John Joseph kirjoitti: (8.4.2008 15:42:54)
    Duoda, ihan uteliaisuudesta, löytyyköhän niitä tähdettömiä kortteja keneltäkään.
    Ainakin NexGolfin tasoitushaun mukaan meidän seuran kaikki tasoitukset on varustettu tähdellä, esim. 99,0*. Itse jätin viime vuonna kaksi korttia, ja tähti näyttää olevan. Korttia en ole vielä hakenut, ehkä se puuttuu siitä.

Virmassa toisen kerroksen hemmolta ja/tai dudelta -> Laaksolta puuttuu. Tosi on.

Itseltä ainakin puuttuu tuo tähti nexgolfista. Lappua en vielä oo saanu joten saa nähdä. Kortteja on viime kesältä jätetty reilusti yli vaadittavan. Tässä voi tietysti vaikuttaa se, että vaihdoin seuraa täksi kesäksi. Tiedä sitten!!!

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #406195 kohteessauusi tasoituskortti ja *

Etusivu Foorumit Yleistä uusi tasoituskortti ja *