Aihe: uusi kimppa diamondtourista? - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

uusi kimppa diamondtourista?

Etusivu Foorumit Yleistä uusi kimppa diamondtourista?

Esillä 21 viestiä, 51 - 71 (kaikkiaan 71)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastasin sulle sähköpostiin, mutta vastaanpa vielä tänne=)

Sen neutraalin vois ottaa.

Mitä hyötyä siitä on?

Akim,tuli perille.Eikös se ollu nortwesternin rautaseiska ja 17′ alut? 😉

Spine aligningin hyötyjä saa takoa päähän kaikille,ja kukaan ei tunnu ymmärtävän.En itsekään ole mikään ex-pertti,mutta näin maallikkoselityksenä varren selkärangat haetaan(eli ne grafiittijänteet joiden ympärille varsi on kierretty grafiitista).Näin varsi taipuu tasaisesti.Ajattele auton renkaiden tasapainotusta.

Lue pari juttua:

https://golfpiste.com/discussion/show_discussion.asp?ID=35995&parent=35956#35995&showall=0&sort=1d

https://golfpiste.com/discussion/show_discussion.asp?id=46026&parent=45926&showAll=1&sort=1d#46026

Pitäis olla 2 samanlaista vartta,vaikka sitten jotain 6taalan halpista,johin toiseen aligning ja toiseen ei.Ja sama lapa.Sit alkais huomaan selvää eroo.

Ok.Samahan tuo on tehdä, ei vitonen mun budjettia kaada =) On ilmeisesti mun sähköpostitkin oikeaan osotteeseen….?

Jokohan päästään ens viikolla tilaamaan?

Suosittelet neutraali alignia. Tiedätkö mihin suuntaan spine on tässä asetettu? Entä draw ja fade säädöt, miten suuntaus on näissä? Kyselen tätä koska käsittääkseni suuntauksesta on erilaisia oppisuuntia ja minulle ei ole täysin selvinnyt mikä on ’oikea’ suuntaus.

Sähän käyt täällä enemmän ku mä…Käyn yleensä kerran päivässä,nyt paljon useemmin ku on toi tilausjuttu.

Heti lähtee tilaus kun ne saa ne riflet sinne.Ei ole (kai) vielä edes tilannut,vaikka olen koittanut potkia.Kestää 3 päivää toimitus.

Ja vielä siitä spine aligningista,en ole yhtä skeptinen kuin hörhö.Uskon,että graffavarsissa tosta on oikeasti hyötyä.

Sähän käyt täällä enemmän ku mä…Käyn yleensä kerran päivässä,nyt paljon useemmin ku on toi tilausjuttu.

Heti lähtee tilaus kun ne saa ne riflet sinne.Ei ole (kai) vielä edes tilannut,vaikka olen koittanut potkia.Kestää 3 päivää toimitus.

Ja vielä siitä spine aligningista,en ole yhtä skeptinen kuin hörhö.Uskon,että graffavarsissa tosta on oikeasti hyötyä.

Tilauksen tilanne on se,että se lähtee kun ne saa ne mun riflet tehtaalta.Oon koittanu hätistellä niitä,mutta en tiedä tilannetta nyt.

Eikä se oo oikein vastaillu maileihinkaan viime päivinä,lieko menny hermot muhun 😉

Kyllä ne sieltä joskus lähtee.Ei kuitenkaan tällä viikolla.Sen uskallan todeta.

Se diamondtourin tilaus ei ole muuten vieläkään lähtenyt,toivottavasti tää ei jäädy niin pitkäks aikaa…

Eli nyt se mr.Jim vastasi sieltä lowprosta,että riflet ovat perillä perjantaina.Hyvällä säkällä pyörät saa pyöriin vielä tällä viikolla…

Jos paketti lähtee sieltä esim.tiistaina,se on perillä sitten perjantaina tai seuraavana maanantaina.

Semmosia!

Ei sielä oo enää ku puoli metriä lunta…

Tahtois vielä mukaan jos kerkiää, ei tarttis muuta ku yhen SMT:n Solitaire 2.5- nupin…. Ilmotelkaa

Eli esim tää diamondtour….mitäs sieltä tilatesssa maksaa rahti jos nyt vaikka tilaa vaan kolme wedgeä varsineen ja grippeineen ja ferruleineen??

Noin vaan niinku hintaluokaltaan…..ja saako ne sieltä tai jostain muualta koottuna vcalmiiksi niin ei tarttis ottaa työkaluja ommiin käsiin vaikkei peukku keskellä kämmykkää olekkaan.

Entäs tää lowprogolf tai hiregolf vai mikä se nyt oli….olis kiinnostusta tilata vaikka parikin wedgesarjaa…niitä joita ’kontio’ ehdotteli wedge-ketjussa….häijyn näköiset….tahtoo heti….näyttää paremmalta kuin esim titut….Kontio…vastaatko mulle tähän ketjuun…taidat olla kokenut touhuaja näissä hässäköissä…vai oletko??

Just eilen pistin tilauksen sisään sinne lowprogolfiin.Jouduivat tilaamaan varret royal precisionin tehtaalta,ja tähän asti ainakin palvelu on ollut aivan loistavaa.

Wedgeissä diamondtourin valikoima on aivan YLIVOIMAINEN muihin komponenttifirmoihin verrattuna.Ne kyllä kokoaakin ne,hinta on 4 taalaa.Ei paha, jossei halua itse näprätä.MUISTA:Älä ota ribbed frippejä valmiiksi koottuina.Jos on vähänkään vinossa, haittaa ja paljon.Pyöreässä ei väliä…

Tosin muutamaa mailaa ei kannata lähteä tilaamaan,koska silloin rahtikulujen osuudesta tulee suhteettoman suuri.Oisko 3 mailalle jotain 60 taalaa,setille ehkä 80$,500$ romumäärälle 120 ja 1000$ romuille 140.

Verojen ja tullien osuudesta sen verran, että heikko dollari kumoaa ne.(verot 22.5% ja tulli 2.7%,dollarin kurssi nyt jotain 0.78€)

Näitä tilauksia tulee ja menee täällä,ainakin nyt on mennyt jo muutama.Kannattaa ehkä odottaa jotain kimppaa,jossei tarvitse itse isoa romumäärää.Mielestäni alle 300 tilauksia ei kannta tilata ilman kimppaa..Tai kysy tarvivatko kaverisi jotain.

Onhan tässä tullut jonkunverran näprättyä…Nopeesti tän homman oppii.On tosi hauskaa,kun voi viritellä mailoja extempore, ilman mitään kalliita pron palveluja.Mullekin tulee ylimääräsiä grippejä jotain 50,voi vaihtaa jos menee vanhoihin hermo ja tutut kuitenkin tarvivat aina grippien vaihtoa…

Välineiden hankkimisen järkevyys riippuu siitä,mitä kotoasi löytyy.Ruuvipenkki,rälläkkä ja kuumailmapuhallin varmaan löytyykin, vaaka on must.Siinä ne.

Lueskele vanhoja ketjuja ja kysele ihmeessä…

ps.mulle tulee ylimääräsiä wedgejä diamondtourista pari sarjaa.Päätän sit mitkä pidän ja pistän muut myyntiin.

Ja niin,siitä diamondtourin tilauksesta jäi pois jotain romua,ainakin rescue puita yms.voi tulla vielä joku pieni tilaus.En kyllä itse tarvi mitään,mutta tämmöstä kuulin…

Lue lisää: diamondtour-kokoamispalvelu

Jos SMT Solitaire 2.5 kiinnostaa, niin minulla olisi yksi ylimääräinen. Soita 0400-419 096.

Kiitoksia….plajon hyvvää infoo…Taidan odotella uutta tilaussumaa…. Ja näin ohimennen….eniten kiinnosti siellä hirekogolffissa olleet sinun jo löytämät oilcan wedget ja sit ne 690 bronssiset ja ne siniset….olivat aika häjyn näkösiä. Muta kun lueskelin sivua läpi, oli siellä mielestäni mahis vain USA,n sisällä tilailu…ei ollu eurooppatilausta olleskaa?? Onko näin??

Ja sitten Oliko englannissa vastaavia pajoja, kuin diamond tai hireko tai lowpro…meinaan, jotta itse ja / tai tuttavani on menossa sinne käymään ja vois tuoda satsin tarvikkeita ni ei tarvis maksaa rahteja tahi tulleja?????

Enpäs tiedä onko niitä englannissa.Golfsmith ainakin on.Katso sieltä ko.firmojen nettisivuilta yhjteystiedoista…

Sain omat sivunikin taas julkaisukelpoisiksi.Katso ihmeessä

Lue lisää: Mailanrakentelusta

Kun tilaus lähtee tulemaan, niin laitatko vaikka sähköpostiin sen tracking numeron. Sitä on niin hauska seurata että missä päin muailmoo se paketti liikkuu 😉

Tilaus lähtee tulemaan lowprogolfista perjantaina.rahditfirma fedex.Laitan tracking numberit sitten kaikille maililla.

Lopullista laskua ei ole tullut vielä maililla,mutta tulle kai tänään.About 1000$ ja rahti about 140$

Miten tilaus edistyy?Joko ovat pistäneet paketit liikenteeseen?

olenpas minä kärsivällinen…..

En tiedä. Perjantaina piti pistää,mutta siellä oli lumimyrsky ’no one on the road today’.

Jossei lähtenyt,maanantaina lähtee.Fedexin jämpiydellä saattaa tulla perjantainhin mennessä!

Pitää maanantaina kysyä.Se jim ei ole hommissa viikonloppuna.

En tiedä. Perjantaina piti pistää,mutta siellä oli lumimyrsky ’no one on the road today’.

Jossei lähtenyt,maanantaina lähtee.Fedexin jämpiydellä saattaa tulla perjantainhin mennessä!

Pitää maanantaina kysyä.Se jim ei ole hommissa viikonloppuna.

Eli tilaus tuli torstaina,ja latian eteenpäin viikonlopun aikan,kun backteen maila on saatu kasaan ja ehdin…laitan laskuja mailiin

Mulla tökkii sähköpostin kanssa, en oo varma onko mikään sulle lähetetyistä viesteistä tullu perille???Mutta jostain syystä sun viestit tulee mulle ihan normaalisti..No kerro että onko viestejä tullu perille…Jos vaikka tilinumeron pistät mun mailiin niin laitan rahat tuleen

Esillä 21 viestiä, 51 - 71 (kaikkiaan 71)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #384731 kohteessauusi kimppa diamondtourista?

Etusivu Foorumit Yleistä uusi kimppa diamondtourista?