Aihe: uusi kimppa diamondtourista? - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

uusi kimppa diamondtourista?

Etusivu Foorumit Yleistä uusi kimppa diamondtourista?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 71)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No nyt olen viimeistään sekasin! =)

Oletko Akim kuitenkin tilaamassa edes jotain tuolta lowprogolfista?Jos tilaat suurimman osan kamoista patriotista niin sittenhän Kontion kannattaa varmaan hoitaa tilaukset lowproosta….?

Kyllä mä osan komponenteista tilaan tuolta lowprogolfista. Ehkä kontio vois tosiaan hoitaa sieltä tilaamisen, silloin koko homma sinun draiverin kasauksineen sujuisi ehkä pienemmällä vaivalla.

Antakaa minulle nyt vielä pari päivää aikaa hämmentää tätä soppaa sekä jahkailla ja selailla sivustoja. 🙂

Ok, saat just just sen pari päivää lisäaikaa=)

Ilmottele sitten ku oot valmis.

Nemesis on jo ihan asiallinen peli.

Jos pystyt nyt kertoon tarvitko niitä rifle flightedeja,niin voisin ilmoittaa lowpron päähän,että ne ehtii tilaan ne royalprecisionilta.Tää olis ny vaan tärkeetä…

Yksi uusi jäsen jo ilmoittautui mukaan->rahtikulut laskevat…

Miten kustannukset jaetaan?Tullihan on selvä että jokainen maksaa sen mitä omista kamoista joutuu maksamaan, mutta miten rahti hoidetaan?

Eiköhän rahtimaksu hoideta kuten ennenkin,eli arvon mukaan.Tietysti jos itsekin tilaat vain draiverin, voin antaa sulle vähän anteeksi siitä.2OO taalan draiveri kun tahtoo painaa vähemmän kuin rautasetti…

mutta se on sen ajan murhe

Päätin just että pysyn TT DG -varsissa. Ei siis flighted:n varsia minulle. Kiitos.

Lowprogolfista tilattavat komponentit saanen päätettyä huomenna—tai ylihuomenna 🙂

Akimille, kontiolle ja Backteelle….Suosittelen lämpimästi Lowpro:ta. Ikinä ei ole ollut ongelmia hänen kansaan, korvasi jopa ’viallisen’ tuotteen jota tuotteen valmistaja ei ollut valmis tekemään.

Ootko jo keksiny mitä tilaat?

Mulle itelleni tulee Flightedit, zx-20 lavat, crossline cordeja 15kpl.Eli tilauksen arvo joku 220$.2 henkee on ilmoittautunut mukaan,eli ny on viisi.

Rahtilukuista tulee siis inhimilliset nuppia kohti…

Kaikki on mietitty=)

Nupiksi SMT Nemesis 9*(right handed), varreksi Graphite Design YS-6 stiff ja gripiksi Golf Pride Tour Velvet Victory V-55.Siinäpä ne!

meinaat painaa par 5 kahella päälle…???;)

Meneehän ne jo nyt=)

Onko näin että Nemesis tuottaa matalan lentokaaren?Onkohan 9* ehkä sittenkin liian vähän….?Mutta toisaalta tuo YS-6 low kick point kompensoi sitä.

SMT:n sivujen ja teknisen tuen mukaan Nemesiksen loftit pitää kutinsa verrattuna muihin SMT:n nuppeihin. Ongelma onkin siinä, että miten se suhteutuu johonkin muuhun esim. omaan vanhaan draiveriin. Ilmeisesti Neme tuottaa hieman ’yleistä’ käsitystä matalamman kaaren, ainakin FGI:n forumeilla oli semmoista juttua.

Minä olen tilaamassa 10 asteista Nemesistä mid/high kick -varrella (Striper Ti tai Harmon GXS). Olisin ehkä harkinnut 11 asteista jos semmoinen olisi vasurille tarjolla.

Juu, niin määki kävin nyt lueskelemassa.Uskoisin kuitenkin 9* olevan minulle sopiva liitettynä YS-kutoseen.

Siis YS-6 on mid-kickpoint.Ei low.Todellakaan.

http://www.gdintl.com/ys6m.htm

No se on siinä ja siinä kannattaako ottaa 10 vai 9 lofti.Nemesis pelaa kyllä aikas normaalilla kaarella.Katso linkki.Melkein suosittelisin 10*,josset lyö normaalisti liian korkeaa…

Itselleni tulee diamondtourista Turner 518SL 10* ja grfalloy blue prolaunch 65 stiffi.Pitäis nostaa jo aika korkeelle.Lyön mieluummin korkeampaa kuin liian matalaa.

Lue lisää: SMT Nemesis

Mistähän olin saanu tuon low-kick pointin päähäni.Hyvä että sekin tieto tuli oikastua.

Sitten on varmasti 10* ja stiffi oikea ratkaisu.

Oman kokemukseni perusteella Nemesiksen 10* vastasi mm. 455db:n 9* , joten jos normaalisti tykkäisi 9*:sta, ota 10* Nemesis.

ys6 oli minulle suhteellisen taipuisa ja todellakin korkealle nostava varsi, joten tässä kannatta myös huomioida : jos hakee stiff-flexiä, tilaa sx-flex joka löytyy ys6:n valikoimasta taikka tippaa reippaammin ennen asennusta.

No joo,noi speksit vaikuttaa kyllä pikkasen löysiltä.Golsmith ilmoittaa 85-95.

mutta enpä sitten tiedä siitä extrastiffistä…

Mikä muuten mailanpäännopeutesi on draiverilla?Veikkaisin aika tarkaa 100mph?En kyllä lähtisi X-stiffiä ottamaan.Tipataan sit vaikka 1/2 tuumaa enemmän.Näin RSSR nousee 90-100.Veikkaan että pikkasen tipattu stiffi sopii kuin nyrkki silmään…

Nyt on Lowprogolfista tilattavat komponentit valittu.

Tavaraa olisi tulossa 300 taalan edestä.

Uskallatko laittaa sähköpostiosoitteesi tänne forumille että voidaan vaihtaa yhteystietoja, vai miten menetellään?

Oliko sulla lähdössä diamondtourille wedgetilaus? Olisin tarvinnut yhden putterin lavan sieltä 🙂

Mailanpäännopeutta en oo ikinä päässy mittaamaan.Draivit pyörii siinä 220-250.Stiffin taidan ottaa, löysä on kuitenkin parempi kuin liian tiukka.Minkä verran se 2′ bore jäykistää?Uskoisin että sopiva RSSR 90-100.

Ja nuppiin se 10* kun saitte ylipuhuttua 😉

Miten vaihdetaan yhteystietoja?Voin ainakin pistää sähkärin tänne….

mikko@24mail.zzn.com

Se tilaus sinne diamondtouriin on menny jo viikko sitten,lähtee tulemaan ehkä tänään,ehkä vasta ens viikolla.V***N JENKIT!!!En ite pyöritä ko.tilausta,nää on toisen käden tietoa…

Eikä oo mr.Jim lowprosta vielä saanu rifletilausta RP:lle lähteen…Eli ens viikolla sit tääkin tilaus…V***N JENKIT!!!

YS-6 on troughbore varsi,eli se ei vaikuta sinällään mitään.Eli ei vaikuta mitään.Jos varsi olisi 35mm hoseliin,jäykistäisi ehkä 15 mph

Haluatko spine aligningin?suosittelen…neutraali on niistä se ainoa järkevä.

Headcoverit tulee vissiin automaattisesti mukana noissa smt nupeissa…ainakin jostain luin näin,eikä tuola edes myydä smt headcovereita ollenkaan.

Kyllä ne mailahuput pitäs kuulua hintaan. Muistan myös lukeneeni sen jostain. Ilmeistesti Lowprogolfin forumilta.

Tulihan mun tilaus perille?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 71)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #384765 kohteessauusi kimppa diamondtourista?

Etusivu Foorumit Yleistä uusi kimppa diamondtourista?