14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

Urheilukanavan etusivu

Etusivu Foorumit Yleistä Urheilukanavan etusivu

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188134 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Kirjoitan tätä 18.12.2006. Urheilukanavan etusivulla kirjoitetaan: -Urheilukanavan golftarjonta jatkuu kaudella 2005. Kaikki Euroopan Tourin…’ Onko kanavalla jokin rekrytointikielto ammattilaisia kohtaan? Joka pitäjänlehdessäkin pää putoaisi kun tarjoilisit sinne kaksi vuotta vanhaa etusivun uutista.

    #484231 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Edelleen A-nelosen verran hehkutusta vuoden 2005 golftarjonnasta.

    Ikäänkuin – Teemun viime selostukseen viitaten – ei ensi vuoden tapahtumissa olisi uutisoimista yllin kyllin.

    Täys sähläreitä. Kyllä, olen kirjoittanut UK:lle myös suoran palautteen.

    #484232 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Nyt ei ymmärrä, ainakin minulla urheilukanavan etusivulla ei mainita mitään golfista, eikä mainittu eilenkään.

    urheilukanava

    #484233 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    EFC kirjoitti: (19.12.2006 18:23:06)
    Nyt ei ymmärrä, ainakin minulla urheilukanavan etusivulla ei mainita mitään golfista, eikä mainittu eilenkään.

    urheilukanava

    Nooh, ei aina kannatakkaan yrittää ymmärtää. Senior nyt vaan osaa aina kaivaa jokaisista maailmaa hätkähdyttävistä jätskeistä ne herkullisimmat nonparellit. Jotkut vaan osaa olla aina niin positiivisia. Voih kun minäkin vaan joskus oppisin yhtä iloiseksi ja positiivikseksi 🙁 Pitää varmaan lukea vielä lisää Taolaisuudesta. Eeikun… äh sehän menikin nyt ihan väärinpäin… Noh, luen kumminskin.

    ,notta

    #484234 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    k.

    Urheilukanavan Lajit/Golf:

    Katso myös ! Urheilukanavan erikoissivut Golfpiste.comissa

    #484235 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Sivu on merkitty nimellä etusivu osoitteessa http://www.golfpiste.com/urheilukanava. Se sama tuttu osoite, johon golflähetysten yleisökilpailujen vastaukset saattoi lähettää.

    Kannatti, Henkka, olla positiivinen tässä asiassa, sillä tänään on luettavissa korjatut ja ajan tasalla olevat uutiset. Urheilukanava ei todellakaan hylkää meitä ensi vuonnakaan. Tuntuu kuin tarjonta jopa lisääntyisi, joka tapauksessa se monipuolistuu.

    En kaipaa marmattajan mainetta, mutta sisällä asuu vielä eläkkeelläkin se pieni päätoimittajan piru, joka ei voi sietää epäpätevyyttä, huolimattomuutta, laiskuutta ja hällä väliä -asennetta niiden velvollisuuksien hoitamisessa, joihin on sitoutunut ja joista asianomainen nostaa palkan.

    Ja jääpähän journalismin historiaan julkaisu, joka kirjoittaa etusivullaan saman uutisen kahden vuoden ajan kenenkään puuttumatta asiaan.

    #484236 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Se on siinä.

    viasat

    Jos oikein ymmärsin, niin tämän kaverin Canal+ meni vaihtoon.

    #484237 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Range kirjoitti: (20.12.2006 12:17:21)
    Se on siinä.

    viasat

    Jos oikein ymmärsin, niin tämän kaverin Canal+ meni vaihtoon.

    Mahtavaa, harmi vain että tulee ensin pelkästään satelliitin puolelle. Toivottavasti tuo Viasat Golf ei poista noita lähetyksiä Viasat Sport 1:ltä. Muuten palaa käämit…

    #484238 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    senior kirjoitti: (18.12.2006 17:06:51)
    Kirjoitan tätä 18.12.2006.
    Urheilukanavan etusivulla kirjoitetaan: -Urheilukanavan golftarjonta jatkuu kaudella 2005. Kaikki Euroopan Tourin…’

    Kirjoitit Senior tekstissäsi Urheilukanavan etusivusta, vaikka todellisuudessa tarkoitit golfpisteen sivua jolla on Urheilukanavan lähetykset.

    #484239 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Vanhuus ei tule yksin…

    #484240 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Sivu on otsikoitu sanalla ’Urheilukanava’, varustettu sen logolla ja vasemmassa reunassa oleva nuoli osoittaa sanaa ’etusivu’.

    Mutta eiköhän itse päiväjärjestykseen jo ole vihdoin päästy.

    #484241 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Ei tule vanhuus onneksi yksin vaikka sen toitottaminen ivantekomielessä osoittaa vain pilkantekijän moukkamaisuuden.

    Minulle vanhuus – tai paremminkin eläkeikä – on tuonut täydellisen vapauden ajankäytön suhteen, taloudellisen riippumattomuuden; voin siis tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa.

    Tee sinäkin 35 vuotta pyöreitä päiviä hyvinpalkatuissa sisähommissa niin voit päästä samaan eikä tarvitse kadehtia. Tämä kun ei ollut ensimmäinen kerta kun juuri minulle louskutat. Nuorina me ammuskelimme pienoiskiväärillä naurulokkeja Santahaminan rantakallioilla.

    Niin – ja eläkkeelle jättäydyin kunnon golfharrastajan tapaan 55 -vuotiaana kun ei enää ollut mitään syytä tehdä töitä. Joten pyrihän samaan. Lopuksi uutinen: sinäkin olet jonain päivänä vanha jos elää saat.

    senior kirjoitti: (21.12.2006 13:14:45)
    Ei tule vanhuus onneksi yksin vaikka sen toitottaminen ivantekomielessä osoittaa vain pilkantekijän moukkamaisuuden.

    Minulle vanhuus – tai paremminkin eläkeikä – on tuonut täydellisen vapauden ajankäytön suhteen, taloudellisen riippumattomuuden; voin siis tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa.

    Tee sinäkin 35 vuotta pyöreitä päiviä hyvinpalkatuissa sisähommissa niin voit päästä samaan eikä tarvitse kadehtia. Tämä kun ei ollut ensimmäinen kerta kun juuri minulle louskutat. Nuorina me ammuskelimme pienoiskiväärillä naurulokkeja Santahaminan rantakallioilla.

    Niin – ja eläkkeelle jättäydyin kunnon golfharrastajan tapaan 55 -vuotiaana kun ei enää ollut mitään syytä tehdä töitä. Joten pyrihän samaan. Lopuksi uutinen: sinäkin olet jonain päivänä vanha jos elää saat.

    Onneksi olkoon Seniorille varhaisesta eläkkeelle pääsemisestä. Kateeksi käy :-(. Aion itse jatkaa osa-aikaisena 65-vuotiaaksi, muutoin jää eläke pienenpuoleiseksi – tai, no suhteellistahan se on. Pitäisi kuitenkin olla varaa vierailla kotimaan kentillä ja pari kertaa vuodessa lämpimillä ulkomailla.
    Saanko udella, josko olit yrittäjä vai muuten vaan hyvinpalkatussa hommassa?

    Gubbe kirjoitti: (1.1.2007 13:42:28)
    Saanko udella, josko olit yrittäjä vai muuten vaan hyvinpalkatussa hommassa?

    Jos minä saisin arvata niin päätoimittajat olivat vissiin yrittäjiä jossain villissä lännessä. Vallattoman pohjolan asioista en oo niin kovasti perillä, niin silti veikkaisin, notta, palkollinen hän on ollut. Saatan kyllä täsäkin asjassa osua aikas pahasti mehtään, koska minäkin enämpi kirjuutan ku luen.

    Hmmm… 35v. työelämää ja viisvitosena eläkkeelle. Työura on Elon laskuopin mukaan alkanut parikymppisenä. Koulunkäynti on näköjään jäänyt melko vähälle (merkonomi tai muuten reipas poika), mikä näkyy kirjoittelussakin – jatkuvaa muiden mollausta, oman egon pönkittämistä, omaisuuden mainostamista jne.

    Suomi24-palstat on samanlaisia tyyppejä pullollaan. Tosin 12-vuotiaita.

    Kadehtimista tästä ei paljoa löydä, vaikka muka pitäisi.

    naurulokki kirjoitti: (1.1.2007 16:40:37)
    …Kadehtimista tästä ei paljoa löydä, vaikka muka pitäisi.

    Mä en viiti valehdella. Kyllä mä mielummin pelaisin golfia just silloin kun huvittaa enkä silloin kun ehdin. Kyl mä aika vihree oon.

    Puhuinkin vain omasta puolestani. Enkä valehdellut.

    Älkää nyt hyvät aikuiset ihmiset olko noin lapsellisia!!! Kuvittelin golfareiden olevan hieman fiksumpaa sakkia! Tässä maailmassa jokainen vanhenee omaa tahtiaan ja jokainen tienaa sen minkä tienaa ja toivottavasti elää sen mukaan. Ei täällä, ainakaan tällä palstalla, mitään Euroopanmestareita tarvita, leveilkää ansioillanne(?) lähikapakassa, niin saatte turpiinne! Lapsellista! Amen.

    Sydämellisesti tervetuloa uusi, tänään palstalle syntynyt jäsen! Oletko Tampereen suunnalta? Siellä voi vieläkin golfata.

    Äskeinen tervetulotoivotus oli siis örnikälle, uudelle(?) jäsenellemme.

    örnikkä kirjoitti: (1.1.2007 19:25:10)
    Kuvittelin golfareiden olevan hieman fiksumpaa sakkia!

    Miksi golfarit olisivat sen kummoisempia kuin muutkaan ihmiset?

    mutta tervetuloa fiksujen pariin 🙂

    Kiitokset, Naurulokki, tervetulotoivotuksistasi! Olen uusi rekisteröityjä, vaikkakin ’senioria’ vanhempi palstan seuraaja. Lämmin kiitos toivotuksestasi! Monia asioita parin-kolmen viime vuoden aikana olen seurannut tällä palstalla ja mielestäni asiat ovat yleensä keskittyneet itse asiaan eli golfiin, mutta ’seniorin’ ’pröystäilyt’ omilla ’ansioillaan’ eivät mielestäni tänne kuulu.

    Uskon, että täältä löytyy varsin paljon vaikutusvaltaista ja varakastakin väkeä, joka halutessaan voisi ko. ’seniorit’ lyödä ns. laudalta ja sen vuoksi tuollainen itsensä korostaminen muuten kuin golfmielessä, on totaalisen lapsellista. Edelleen ehdotan lähikapakkaa!

    Kaiken kaikkiaan, kun nyt olen avannut ’suuni’, niin tunnutte oleva todella mukavaa porukkaa, ja aion vastaisuudessakin avata ’arkkuni’ tällä foorumilla. Sitä paitsi, muutaman henkilön täällä tunnistankin muista yhteyksistä! Joidenkin kanssa olen pelannutkin.

    En ole Tampereelta, vaikka Hiisi-Golfin ohi tänään ajoinkin.

    Vähälyöntistä kautta 2007 kaikille!

    Örnikkä

    örnikkä kirjoitti: (1.1.2007 19:25:10)
    Kuvittelin golfareiden olevan hieman fiksumpaa sakkia!

    Kiitos. Tuo oli niin kauniisti sanottu. On minua joskus aikaisemminkin fiksuksi sanottu. Tai en ole ihan varma. Iän myötä kun alkaa muisti jo tehdä tepposiaan, vaikka tuo ei tietysti leikin asia asianomaisille olekkaan (heitä anteeksi anelevana katsoo ksHän). Tai sitten voi olla että tuon oletetun, edesmenneen (RIP) kohteliaisuuden jälkeen heräsin hikisenä, mutta ilosta kahvia rinnuksille pyrskäytellen. Noh kuitenkin: nyt on ainakin tämä copy-pastettu ja kehystettynä seinällä 🙂

    Niin tai näin: Tervetuloa Uuswanha. Jos minua kehuu saa varauksetonta hyväksyntää viisi minuuttia 😉

    Ainiijoo. Meinasi fanit unohtua: Lipliplip.

    [edit] Hymiö poistettu [/edit]

    örnikkä kirjoitti: (1.1.2007 20:39:15)
    Kiitokset, Naurulokki, tervetulotoivotuksistasi! Olen uusi rekisteröityjä, vaikkakin ’senioria’ vanhempi palstan seuraaja. Lämmin kiitos toivotuksestasi! Monia asioita parin-kolmen viime vuoden aikana olen seurannut tällä palstalla ja mielestäni asiat ovat yleensä keskittyneet itse asiaan eli golfiin, mutta ’seniorin’ ’pröystäilyt’ omilla ’ansioillaan’ eivät mielestäni tänne kuulu.

    Uskon, että täältä löytyy varsin paljon vaikutusvaltaista ja varakastakin väkeä, joka halutessaan voisi ko. ’seniorit’ lyödä ns. laudalta ja sen vuoksi tuollainen itsensä korostaminen muuten kuin golfmielessä, on totaalisen lapsellista. Edelleen ehdotan lähikapakkaa!

    Kaiken kaikkiaan, kun nyt olen avannut ’suuni’, niin tunnutte oleva todella mukavaa porukkaa, ja aion vastaisuudessakin avata ’arkkuni’ tällä foorumilla. Sitä paitsi, muutaman henkilön täällä tunnistankin muista yhteyksistä! Joidenkin kanssa olen pelannutkin.

    En ole Tampereelta, vaikka Hiisi-Golfin ohi tänään ajoinkin.

    Vähälyöntistä kautta 2007 kaikille!

    Örnikkä

    Örnikkä, kaipaatko sinä urheilukanavan golflähetyksiä? Olisihan se ollut mukavampaa, jos kaikki olisivat saaneet seurata edes ET:n kisoja, vai mitä!?

    Nimetön

    Minä puolestani kaipaan sitä päivää, jolloin Örnikkä lupauksensa mukaan avaa sen sanaisen arkkunsa.
    Tulee varmasti vallan järisyttävää tekstiä kun näin kauan kestää.

    PS. Kävin Örnikän kehotuksen mukaisesti lähikapakassa. Jo viiden tarjoamani kierroksen jälkeen minulla oli kaksi uutta sydänystävää plus uusi tyttöystävä päälle.
    Turpiin ei tullut kertaakaan.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #484232 kohteessaUrheilukanavan etusivu

Etusivu Foorumit Yleistä Urheilukanavan etusivu