18.6.–25.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[17][22]
KilpailuaSuomalaista

Työntökärryt, Ostaako vaiko ei

Etusivu Foorumit Välineet Työntökärryt, Ostaako vaiko ei

Esillä 13 viestiä, 26 - 38 (kaikkiaan 38)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Masterissahan on myös tommonen hieno ’huolto’katos parkkiksen vieressä. Siellä voi vaikka tiskata kärryjen renkaat jos huvittaa.

    Niissä Big Maxin Bladeissa on hyvää itse asiassa myös se, että kun taittelee ne lyttyyn niin ei ainakaan laiskan (allekirjoittanut) juuri kannata kevyempää roskaa putsata. Se kuivaaa sinne kuljetuslaukkuun, ja sitten ravistelu riittää kun seuraavan kerran ottaa kärryt ulos laukusta. Autoon ei tule räipettä. Kannattaa siis tsekata, jos tarvitsee levyksi painuvat kärryt.

    Mulle tuli akkukäyttöisen kärryn mukana kuljetuspussi, jossa voi kiikuttaa kärryn kotiin vaikka sängyn alle säilöön. Irrotettavat fillarit voi pestä sitten vaikka tiskikoneessa. Pesun jälkeen huolellinen voitelu on tietenkin paikallaan.

    Kaksipyöräisten lainakärryjen (ainakin parempien sellaisten) etuna on että voi sekä vetää että työntää. Työntämiseen suunniteltuja useampipyöräisiä on hankalampi vetää. Vetäminen on ylämäessä ainakin minulle helpompaa kuin työntäminen. Ja ihmiselle kärrynkuljetusasennon vaihtelu tehnee hyvää. Mikä olisi asiantuntijan (fysioterapeutin tms.) kanta?

    Nips kirjoitti: (18.9.2014 17:41:08)
    Kaksipyöräisten lainakärryjen (ainakin parempien sellaisten) etuna on että voi sekä vetää että työntää. Työntämiseen suunniteltuja useampipyöräisiä on hankalampi vetää. Vetäminen on ylämäessä ainakin minulle helpompaa kuin työntäminen. Ja ihmiselle kärrynkuljetusasennon vaihtelu tehnee hyvää. Mikä olisi asiantuntijan (fysioterapeutin tms.) kanta?

    En ole asiantuntija mutta tästä asiasta olen samaa mieltä. Kärryä on voitava sekä vetää että työntää. Olen kuullut sanottavan, että työntäminen on selälle parempi vaihtoehto kuin vetäminen. Ylämäissä kuitenkin vetäminen on helpompaa.

    Ballmarker kirjoitti: (18.9.2014 18:53:53)

    En ole asiantuntija mutta on voitava sekä vetää että työntää. Olen kuullut sanottavan, että työntäminen on selälle parempi vaihtoehto kuin vetäminen.

    Useimmat miehet haluaisivat vetää ja työntää lähes päivittäin, jotkut jopa onnistuvat siinä.

    Lavantauti kirjoitti: (19.9.2014 7:32:11)

    Ballmarker kirjoitti: (18.9.2014 18:53:53)

    En ole asiantuntija mutta on voitava sekä vetää että työntää. Olen kuullut sanottavan, että työntäminen on selälle parempi vaihtoehto kuin vetäminen.

    Useimmat miehet haluaisivat vetää ja työntää lähes päivittäin, jotkut jopa onnistuvat siinä.

    Erehdyitkö forumista vai mikä mättää? Yököttää lukea näitä typeriä kommentteja.

    tikkerberg kirjoitti: (19.9.2014 9:19:42)

    Lavantauti kirjoitti: (19.9.2014 7:32:11)

    Ballmarker kirjoitti: (18.9.2014 18:53:53)

    En ole asiantuntija mutta on voitava sekä vetää että työntää. Olen kuullut sanottavan, että työntäminen on selälle parempi vaihtoehto kuin vetäminen.

    Useimmat miehet haluaisivat vetää ja työntää lähes päivittäin, jotkut jopa onnistuvat siinä.

    Erehdyitkö forumista vai mikä mättää? Yököttää lukea näitä typeriä kommentteja.

    Joo, erehdyin.

    Lavantauti kirjoitti: (19.9.2014 17:01:16)

    tikkerberg kirjoitti: (19.9.2014 9:19:42)

    Lavantauti kirjoitti: (19.9.2014 7:32:11)

    Ballmarker kirjoitti: (18.9.2014 18:53:53)

    En ole asiantuntija mutta on voitava sekä vetää että työntää. Olen kuullut sanottavan, että työntäminen on selälle parempi vaihtoehto kuin vetäminen.

    Useimmat miehet haluaisivat vetää ja työntää lähes päivittäin, jotkut jopa onnistuvat siinä.

    Erehdyitkö forumista vai mikä mättää? Yököttää lukea näitä typeriä kommentteja.

    Joo, erehdyin.

    Laviksella on lavantauti..ei oo helppoa ei.

    Menin kuitenkin massan mukana ja päädyin Clicgear 3.5+ -kärryyn

    Ohessa kuva combostani Clicgear+SunMountain Sync
    Sunnuntaina vasta pääsen ulkoiluttamaan tuota, siihen asti täytyy tyytyä sisällä rullailuun.
    Vaimo jo kerran komensi pois olohuoneesta sen kanssa 🙂

    En oikeastaan löytänyt yhtään huonoa kokemusta tuosta kärrystä kun foorumeita mylläsin.
    Kokeilin kaverin Clicgearia (2.0) ja olin vähä niin kuin myyty mies

    Phoenix kirjoitti: (25.9.2014 18:50:13)
    Menin kuitenkin massan mukana ja päädyin Clicgear 3.5+ -kärryyn

    Ohessa kuva combostani Clicgear+SunMountain Sync
    Sunnuntaina vasta pääsen ulkoiluttamaan tuota, siihen asti täytyy tyytyä sisällä rullailuun.
    Vaimo jo kerran komensi pois olohuoneesta sen kanssa 🙂

    En oikeastaan löytänyt yhtään huonoa kokemusta tuosta kärrystä kun foorumeita mylläsin.
    Kokeilin kaverin Clicgearia (2.0) ja olin vähä niin kuin myyty mies

    No on kyllä väri hienosti valittu sävy sävyyn :). Meillä meni vähän aikaa sitten tuo jarruvaijerin kuminen pidike poikki tuolta eturenkaan takapuolelta. Ottanut varmaan kiinni johonkin terävään, roikkui aika lähellä maata. No jeesusteipillä siitä ongelmasta selvisi, mutta aika heiveröinen se kuminen lenksu. Muuten ei mitään vikaa, kesäkuun alussa ostettiin ja noin 70-80 rundia ollut käytössä. Jarrua ei sitten kannata repiä päälle vaan hieman liikuttaa niin menee kevyesti, varmaan lisää mekanismin kestävyyttä.

    KL

    Rauski kirjoitti: (25.9.2014 21:21:45)

    Phoenix kirjoitti: (25.9.2014 18:50:13)
    Menin kuitenkin massan mukana ja päädyin Clicgear 3.5+ -kärryyn

    En oikeastaan löytänyt yhtään huonoa kokemusta tuosta kärrystä kun foorumeita mylläsin.
    Kokeilin kaverin Clicgearia (2.0) ja olin vähä niin kuin myyty mies

    No on kyllä väri hienosti valittu sävy sävyyn :). Meillä meni vähän aikaa sitten tuo jarruvaijerin kuminen pidike poikki tuolta eturenkaan takapuolelta. Ottanut varmaan kiinni johonkin terävään, roikkui aika lähellä maata. No jeesusteipillä siitä ongelmasta selvisi, mutta aika heiveröinen se kuminen lenksu. Muuten ei mitään vikaa, kesäkuun alussa ostettiin ja noin 70-80 rundia ollut käytössä. Jarrua ei sitten kannata repiä päälle vaan hieman liikuttaa niin menee kevyesti, varmaan lisää mekanismin kestävyyttä.

    Tänään saimme vaimollekin Clicci kolmepisteviitosen (kiitosta vain, Terox!), joten koko perhe kulkee hymyssä suin…

    Tuo jarruvaijeri on mielestäni sijoitettu värään paikkaan, koska sen suojavaippa (ei siis kuminen pidike; mikä se on, Rauski?) vaurioituu aina kärryä kokoontaitettuna pystyssä päin maahan laskettaessa. Suunnitteluvirhe on tuossa kyseessä. Asia on syytä huomioida heti alussa ja suojata kyseinen kohta vaikka vahvalla teipillä tms.

    Minulla on vanhemman mallin ClickGear ja jarru siitä meni rikki jo monta vuotta sitten. Jarruvaijeri laahasti tämän jälkeen vasten maata ja meni lopulta poikki. Mutta hyvin on pärjännyt ilman jarruakin. Ei ole montaa kertaa meinannut karata. 🙂

Esillä 13 viestiä, 26 - 38 (kaikkiaan 38)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #301203 kohteessaTyöntökärryt, Ostaako vaiko ei

Etusivu Foorumit Välineet Työntökärryt, Ostaako vaiko ei