Aihe: tylsiä aiheita… - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

tylsiä aiheita…

Etusivu Foorumit Yleistä tylsiä aiheita…

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • moi, pitkään aikaan ei ainakaan minun silmääni ole täältä osunut ( enkä ole itsekkään pystynyt aloittamaan) mitään oiken hykerryttävää ketjua jota jaksaisi seurata ja osallistua… välinepuolellahan joskus sellaisia on ollut ja ehkä juuri sinne sitä kaipaisinkin…. suhteellisen tuoreena tulokkaana on varmaan monta hyvää juttua jänyt väliin.. voisko tehdä vaikka sellaisen äänestyksen, mikä on ollut ’sytyttävin / mieleenpainuvin’ ketju…

Jaa tylsiä aiheita? No, mummielestä semmoset, jotka antaa nirkosesti tilaa OT-viesteille, kuten esmes vehje-osaston tippari tapissa -ketju, johon en keksi mitään väliinvenkoiltavaa. Tylsää.

AAH kirjoitti: (6.3.2007 16:59:37)
    Jaa tylsiä aiheita? No, mummielestä semmoset, jotka antaa nirkosesti tilaa OT-viesteille, kuten esmes vehje-osaston tippari tapissa -ketju, johon en keksi mitään väliinvenkoiltavaa. Tylsää.

Juu. Minäkin luovutuin suosiolla kun tajusin ettei mulla ole mitään kompetenssiä ottaa kantaa Riflen varteen. Mikä oikiastaan onkin ihan hyvä. Ja huuhaahaahuilija pysykööt lestissään. Keles! Unohin käyä Alkossa hakemassa kymppävuotiasta.

kebax kirjoitti: (6.3.2007 17:16:55)
    Keles! Unohin käyä Alkossa hakemassa kymppävuotiasta.

Siis, tosi tylsää!

AAH kirjoitti: (6.3.2007 17:26:22)

Siis, tosi tylsää!

Löytyisköhän lestinheittäjältä?

kebax kirjoitti: (6.3.2007 17:28:43)

AAH kirjoitti: (6.3.2007 17:26:22)

Siis, tosi tylsää!

Löytyisköhän lestinheittäjältä?

Päätellen siitä, että pikkutuntien viestit puuttuu, ni et sitten lestiä löytäny-(
    Eihän sitä nyt pelkän bearin voimalla…

anssijokunen kirjoitti: (6.3.2007 16:07:48)
    moi, pitkään aikaan ei ainakaan minun silmääni ole täältä osunut ( enkä ole itsekkään pystynyt aloittamaan) mitään oiken hykerryttävää ketjua jota jaksaisi seurata ja osallistua… välinepuolellahan joskus sellaisia on ollut ja ehkä juuri sinne sitä kaipaisinkin….

suhteellisen tuoreena tulokkaana on varmaan monta hyvää juttua jänyt väliin.. voisko tehdä vaikka sellaisen äänestyksen, mikä on ollut ’sytyttävin / mieleenpainuvin’ ketju…

Kyllä varmaan yksi mieleenpainuvimmista on ollut legendaarinen ’Hanuri hellänä’-ketju.

<a href="http://www.golfpiste.fi/forum/posts.asp?cid=1&tid=50313&searchterm=Hanuri hellänä

Toinen nauruhermoja koetteleva on ainakin tuo ’Sivukierteinen taitolyönti pursumättäältä heviraffista’.

Sivukierteinen taitolyönti

Kiara jo kaksi minun lemppariani mainitsikin. Yhtä koitin kovasti etsiä, mutta syystä tahi toisesta (voi olla että syitä on enemmänkin. Muistini mukaan jo kolmisenkymmentä) ketjua en enää löytännyt, mutta Tommy Armourin aloittama ’Inflaatio’ ketju on minulle antanut monta mukavaa muistoa.

Oho… Sorry. Tarkoitin siis

Inflaatio

ketjua.

Henkka kirjoitti: (7.3.2007 12:07:55)
    Kiara jo kaksi minun lemppariani mainitsikin. Yhtä koitin kovasti etsiä, mutta syystä tahi toisesta (voi olla että syitä on enemmänkin. Muistini mukaan jo kolmisenkymmentä) ketjua en enää löytännyt, mutta Tommy Armourin aloittama ’Inflaatio’ ketju on minulle antanut monta mukavaa muistoa.

Oho… Sorry. Tarkoitin siis

Inflaatio

ketjua.

Täsä

He-hee, loistava käänteispsykologinen pelinavaus – tai ainakin sen yritys!

PS. Tietääkö kukaan, mistä näille foorumeille on pesitynyt tuo jatkuva toisten keskustelijoiden lainailu- ja referointikulttuuri? Huonoimmissa tapauksissa näyttää siltä, että vähintään 1/3 ketjusta on lainattua osuutta – siis samaa tekstimassaa yhä uudelleen ja uudelleen kopioituna. Ei taida mennä aivan yleisten netikettien mukaan tämäkään?

Dexal kirjoitti: (7.3.2007 13:49:45)
    Ei taida mennä aivan yleisten netikettien mukaan tämäkään?

Ei kai netiketti kiellä lainaamasta eikä kiellä edes lainaamasta paljoa.
    Turhan tekstin lainaamiseen sillä lienee sanottavaa.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #481194 kohteessatylsiä aiheita…

Etusivu Foorumit Yleistä tylsiä aiheita…