Aihe: Tykkimäkeen pelaamaan? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Tykkimäkeen pelaamaan?

Etusivu Foorumit Yleistä Tykkimäkeen pelaamaan?

Esillä 18 viestiä, 126 - 143 (kaikkiaan 143)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • 4par kirjoitti: (24.9.2007 21:04:01)
    Kyllä Aplelin kysymys/epäilys on varsin oikeutettu. Kuinka usein kukin on nähnyt ykköspallon päätyvän par-4:lla suoraan avauksesta viheriölle? Ei tainnut olla kovin monta päällelyöjää tämänvuotisessa Golfpisteen kisassa Ringsidessa. Koolla oli kuitenkin foorumin kerma.

No ei mennyt päälle ei.=( Pitikin sitten yrittää draivilla kevyttä korkeaa näpyä. Pitkäksihän se meni että heilahti…

januz kirjoitti: (24.9.2007 22:56:00)

4par kirjoitti: (24.9.2007 21:04:01)
    Kyllä Aplelin kysymys/epäilys on varsin oikeutettu. Kuinka usein kukin on nähnyt ykköspallon päätyvän par-4:lla suoraan avauksesta viheriölle? Ei tainnut olla kovin monta päällelyöjää tämänvuotisessa Golfpisteen kisassa Ringsidessa. Koolla oli kuitenkin foorumin kerma.

No ei mennyt päälle ei.=( Pitikin sitten yrittää draivilla kevyttä korkeaa näpyä. Pitkäksihän se meni että heilahti…

Ja se hyvinkin alhainen HcP ja silti sutaistaan 100 metristä ohi griinin, par kolmosella seillaista ’ei saisi tapahtua’, eikä muillakaan lähestymisillä. Tuolla ’harjoituskentällä’ haluaisin polttavasti pelata muutaman kierroksen sellaisen kanssa jonka HcP on mahdollisimman alhainen mielellään alle 5.

Vain selvittääkseni onko sillä mitään tekemistä sen kanssa että, osaa lyödä ja pelata. EIKÄ nyt olisi lähipeli ’näytöstä’.

Aplel kirjoitti: (25.9.2007 21:10:35)
    Ja se hyvinkin alhainen HcP ja silti sutaistaan 100 metristä ohi griinin, par kolmosella seillaista ’ei saisi tapahtua’, eikä muillakaan lähestymisillä. Tuolla ’harjoituskentällä’ haluaisin polttavasti pelata muutaman kierroksen sellaisen kanssa jonka HcP on mahdollisimman alhainen mielellään alle 5.

Ilmeisesti tämä oli minulle? Matkaa kyllä oli se 240m ei 100m ja voin kyllä lyödä vaikka vetoa että osun 100m:stä useammin griiniin kuin sinä.

januz kirjoitti: (25.9.2007 21:33:06)

Ilmeisesti tämä oli minulle? Matkaa kyllä oli se 240m ei 100m ja voin kyllä lyödä vaikka vetoa että osun 100m:stä useammin griiniin kuin sinä.

Ei ollut sinulle henkilökohtaisesti tarkoitettu, vaan yleisesti kaikille.Siis asia ei mitenkään ollut sinulle tarkoitettu, eikä vittuiluna.

Aplel kirjoitti: (25.9.2007 21:51:02)
    Ei ollut sinulle henkilökohtaisesti tarkoitettu, vaan yleisesti kaikille.Siis asia ei mitenkään ollut sinulle tarkoitettu, eikä vittuiluna.

Selvä homma. Ei kannata painaa tuotaa ’Lainaa alkuperäistä’ jos ei halua kommentoida sitä viestiä. Tulee vain väärinkäsityksiä.

januz kirjoitti: (25.9.2007 22:12:11)

Aplel kirjoitti: (25.9.2007 21:51:02)

Selvä homma. Ei kannata painaa tuotaa ’Lainaa alkuperäistä’ jos ei halua kommentoida sitä viestiä. Tulee vain väärinkäsityksiä.

No mutta sitä viestiä halusin kommentoida, Ensi minulle puolivuotta vittuiltiin PAINA SITÄ ’LAINAA ALKUPERÄISTÄ’ nappia, nyt jos sitä ’sörkkii’ ei hyvä. Ja noita väärinkäsityksiä näillä palstoilla tulee enemmän kuin mitään muuta.

Vain selvittääkseni onko sillä mitään tekemistä sen kanssa että, osaa lyödä ja pelata. EIKÄ nyt olisi lähipeli ’näytöstä’.

Kyllä mä voin sulle kertoa salaisuuden ilman että kenenkään tarttee Tykkimäkeen tulla: Kaikki joilla on hcp alle 5 osaa lyödä ja pelata ihan tarpeeks hyvin.

Lavantauti kirjoitti: (26.9.2007 9:19:24)

Kyllä mä voin sulle kertoa salaisuuden ilman että kenenkään tarttee Tykkimäkeen tulla: Kaikki joilla on hcp alle 5 osaa lyödä ja pelata ihan tarpeeks hyvin.

Eihän se mikään salaisuus ole, mutta mistä minä sellaisen hepun löydän joka näin tekisi.
    Ja halukkaita ’hyviä pallonlyöjiä’ löytyy heti jos matkasta otetaan pois 200 metriä. Alun perin kyse oli 275 metristä. Eikä kysymys olekkaan siitä että en usko että noin pitkälle voi lyödä, kyllä voi mutta lyödä niin että pallo jää griinille. SIIS aikuisten oikeasti ei vahingossa.

Aplel kirjoitti: (26.9.2007 10:53:40)

Lavantauti kirjoitti: (26.9.2007 9:19:24)

Eihän se mikään salaisuus ole, mutta mistä minä sellaisen hepun löydän joka näin tekisi.
    Ja halukkaita ’hyviä pallonlyöjiä’ löytyy heti jos matkasta otetaan pois 200 metriä. Alun perin kyse oli 275 metristä. Eikä kysymys olekkaan siitä että en usko että noin pitkälle voi lyödä, kyllä voi mutta lyödä niin että pallo jää griinille. SIIS aikuisten oikeasti ei vahingossa.

Voin vakuuttaa, että tasoitusryhmä 1. hemmot lyövät tarvittaessa 275 metristä niin, että se on vahinko, jos pallo ei greenille jää. Eikä ne tarvitse siihen välttämättä edes draiveria.

Se, että miten saat tällaisen hepun kanssasi juuri Tykkimäkeen palloa lyömään, onkin jo toinen juttu. Olisi hyvä jos Tykkimäellä olisi vilkas yöelämä. Tällöin voisit saada jonkun nuoremman humun houkuteltua paikkakunnalle, varsinkin jos lupaisit esiintyä avokätisenä isäntänä aamuun asti. Pelkällä hot dog-ja zerolimonaatitarjoilulla on kyllä vaikea saada ketään tuollaiselle kentälle esiintymään.

FGT:n kisoissa näkee melko hurjia lyöntejä, mutta se kausi on jo ohi. Joudut odottamaan ensivuoteen ja sitten menemään jollekin oikealle kentälle kisoja seuraamaan. Siihen saakka saat tyytyä ällistelemään suorituksia televisiosta. Mikä ei tietenkään ole sama kuin live show.

Oma vikasi, kun missasit Ringsiden reissun kesällä.

Johtaja XXL kirjoitti: (26.9.2007 12:21:38)

Voin vakuuttaa, että tasoitusryhmä 1. hemmot lyövät tarvittaessa 275 metristä niin, että se on vahinko, jos pallo ei greenille jää. Eikä ne tarvitse siihen välttämättä edes draiveria.

Oma vikasi, kun missasit Ringsiden reissun kesällä.

Pahinta on että itse en saa kuin 210 metriä draiverilla, muuta se onkin lyöty mailahuppupäässä. Ei omassa vaan draiverin.

Etkös muista se Tyrän perkele, se Tyrä.

Lisäsimpä tänne enkä aloittanut uutta. Kosaka kyseisessä paikassa on pelimme kesken yhden kaverin kanssa, siis kolmaspäivä.

Onko kukaan laskenut omia tuloksiaan kolmelta päivältä yhteen samalla kentällä, tietenkin jokaisena päivänä pelattu tuo 18 reikää.

Eli mikä on tulos paljonko plussia, veikkaampa että täällä aktiivisesti kirjoittavat ei pelaa kolmea päivää millään kentällä oli harjoitus tai oikea miinus tulokseen.

Kahden päivän (36 reiän) jälkeen +15 on johtavan tulos.

Aplel kirjoitti: (5.10.2007 23:20:42)
    Lisäsimpä tänne enkä aloittanut uutta. Kosaka kyseisessä paikassa on pelimme kesken yhden kaverin kanssa, siis kolmaspäivä.

Onko kukaan laskenut omia tuloksiaan kolmelta päivältä yhteen samalla kentällä, tietenkin jokaisena päivänä pelattu tuo 18 reikää.

Eli mikä on tulos paljonko plussia, veikkaampa että täällä aktiivisesti kirjoittavat ei pelaa kolmea päivää millään kentällä oli harjoitus tai oikea miinus tulokseen.

Kahden päivän (36 reiän) jälkeen +15 on johtavan tulos.

Seuranmestaruuskilpailut…

Nimetön

Rohkeasti Aplel vain GC-kurssille ja suoraan ’oikealle’ kentälle pelaamaan. Kannattaa ottaa tietysti joku enemmän pelannut mukaan, joka tietää miten väylillä toimitaan. Ei välttämättä ihan single tasoituksella pelaavaa, mutta joku mukava kaveri kuitenkin, joka osaa tarvittaessa hieman neuvoa.

Itse en ole noilla Par 3-kentillä yhtään treenannut, siirryin suoraan pelikentälle lyömään draiverilla avauksia. Ei kannata arastella pitkillä mailoilla pelaamista, jossain vaiheessa se tulee eteen kuitenkin.

Wilsonmies kirjoitti: (6.10.2007 17:59:56)
    Rohkeasti Aplel vain GC-kurssille ja suoraan ’oikealle’ kentälle pelaamaan. Kannattaa ottaa tietysti joku enemmän pelannut mukaan, joka tietää miten väylillä toimitaan. Ei välttämättä ihan single tasoituksella pelaavaa, mutta joku mukava kaveri kuitenkin, joka osaa tarvittaessa hieman neuvoa.

Itse en ole noilla Par 3-kentillä yhtään treenannut, siirryin suoraan pelikentälle lyömään draiverilla avauksia. Ei kannata arastella pitkillä mailoilla pelaamista, jossain vaiheessa se tulee eteen kuitenkin.

Lasketaanko i2 pitkiin mailoihin, jonka jälkeen tulee,hybridi (ollut pitkänaikaa käyttämättä) Ja Draiveri, Se pisin väylä on kuitenkin 275m en saa sitä santurilla kahdella päälle.

Tänään tulos +5 18 reikää eli 68 lyöntiä kun par on 63.

#474174 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onneksi Tykkimäki ei ole tasoituskelpoinen kenttä, sillä aikaa kun MINUT ja muutamat muut on haukuttu juttuinemme ja joka asiaan puutumisen johdosta alimpaan helvettiin.

Kävin tuolla välin hakkaamassa tuloksen 65 joka on vain 2yli kentän parin (63), sinäänsä siinä ei ole mitään ihmeellistä, tulos +2 joka saisi NYT GC:n omistavana olla paljon enemmän.

Vaan kun en tiedä, tunne ketään joka olisi pelannut sen alle par tuloksen. Eikä siinäkään ole mitään ihmeellistä, eikä siinäkään että tein tänään kymmenkunta peräjälkeen onnistunutta Mickelson lyöntiä taaksepäin 15 metristä lipun viereen.

VAAN SIINÄ ON IHMEELLISTÄ että lämpimässä istuen on meidät ivattu maan rakoon jouten päiväisinä, vaikka esim itse olen ollut tekemässä sitä mitä täällä teoriassa tehdään.

SIIS HYVÄÄ TALVIAIKAA VAAN KAIKILLE,,,, tai sitten ei.

#474175 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Niin muuten nuo Mikelsonni lyönnit on videolla, samoin ilmassa lentävän pallon ’spinni’.

Katsoo videolta hidastettuna,HÄN!. Aatu joka puuttuu joka asiaan tietämättä mitään.

#474176 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ja nyt sitten eilistä koskien: Vaikka ollaankin harjoituskentällä, ja näet/näette että takanatuleva vaikka on yksin, on nopeampi ja meinaatten jäädä jalkoihin,olisiko liikaa vaadittu jos sanoisitten ’haluatko ohittaa’,itse jouduin turhaan päästämään lämpöä pois odotellessa hitaampaa ryhmää edessä,Jos olisin kysynyt ’voinko ohittaa’, olin yksin ja heillä kolmen ryhmä, tokkopa olisin saanut ohitus lupaa. pelirytmini hieman sekosi mutta tokko se olisi sitä kahta lyöntiä poistanut, tiedä häntä.

Joten täytyyköhän tänään muuttaa kentälläkin asenne, sellaiseksi kuten täällä.’ jos et saa vauhtia peliisi, tai anna tilaa ohittaa, menkää vanhainkotiin’. Ketään täällä moittimatta, nuo jääräpäät jotka tielleni ovat sattuneet, ovat pää sääntöisesi olleet wanhempaa ja kauemmin pelannutta porukkaa.

Nuoremmille ’aloittelioille’ kiitos siitä että poikkeuksetta on kysytty, ’Haluatteko nopeampana ohittaa’.

Tänään siis saattaa kentällä joku saada maistaa ’Aatun’ typeryyttä, hänen sanoessaan ’Suksi nyt jo V,,,,,,n siitä, ja pidä kommenttisi omana tietonasi’!.

Niin tai sitten ei,,,

#474177 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Johan alkoi homma pelata näilläkin sivuilla!.

Esillä 18 viestiä, 126 - 143 (kaikkiaan 143)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #474168 kohteessaTykkimäkeen pelaamaan?

Etusivu Foorumit Yleistä Tykkimäkeen pelaamaan?