Aihe: Tykkimäkeen pelaamaan? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Tykkimäkeen pelaamaan?

Etusivu Foorumit Yleistä Tykkimäkeen pelaamaan?

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 143)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Pistetäämpä tähän OT ketjuun pieni veikkaus pystyyn. MTV3 tekstisivulla on uutinen, että lokakuussa suljetaan 30 kaatopaikka, joista noin puolet sijaitsee Lapissa. Päivän kysymys: Monelle suljettavalle kaatopaikalle rakennetaan golfkenttä :-)?

Vasen pakki kirjoitti: (9.9.2007 21:00:12)

Fantti kirjoitti: (9.9.2007 20:50:13)
    Suorita se gc ja käy kokeilemassa

Tiettekste mistä tunnistaa suomalaisen golfarin ulkomailla? Ne koittaa toimiston tiskillä tyrkyttää sitä tasoituskorttiaan CM:lle. Jos se CM ei ole aikaisemmin suomalaista nähnyt, se ihmettelee ’mitä pirun kirjastokorttia toi uuno yrittää mulle näyttää?’.

Kato ku ei ole hirveästi kokemusta noista ulkomaan kentistä. Norjassa kysyttiin, britteinsaarilla ei. Harvalla kotimaankaan kentällä kysytään korttia, liekko ajanvarausjärjestämän etuja? Tasoitustakaan ei tarvitse naapurikentille kertoa.

No eiks jonkin pron tai organisaation kaverin kanssa pääse kentälle ilman green gardia ja varmaan yrityskisoissa katsotaan tasoituskorttia sormien läpi jne. Tuskin kaikilla esim. ulkomailla elantonsa tienalleilla/saati ulkomaalaisilla on mitään tasoituskorttia Suomessa esittää.

No oikeasti, olen aplelin kanssa samaa mieltä, ettei gc takaa pelitaitoja. Gc saa kuka tahansa joka menee kurssille. Taito kehittyy vain pelaamalla sekä harjoittelemalla. Pelasinkerran erään kaverin kanssa, joka paukutti ensimmäisen kesän palloja rangella. Tämän jälkeen uskoltautui kavereiden kehotuksesta gc-kurssille. Pettymys oli suuri, kun kaikki muut olivat täysin aloittelijoita. Meni rahat vähän hukkaan, niilläkin olisi saanut useita koreja rangepalloja :-).

Fantti kirjoitti: (9.9.2007 20:50:13)

Aplel kirjoitti: (8.9.2007 22:59:25)
    Meinaatko että jos Eerolaan pääsisin niin ei parin paria tulisi.

Suorita se gc ja käy kokeilemassa, mutta älä pety vaikkei paria tulisi. Ohessa Eerolan
    väylät. Kolme par3, 120 m, 150 m ja 140 m. Vain kaksi alle 300 m par4:sta.

Lyön euron vetoa, ettet pelaa Eerolassa kahta paria (tai parempaa) enempää ensimmäisellä kierroksella gc:n hankkimisen jälkeen. Jos pelaat enemän pareja, maksan mielelläni onnistumisestasi sen euron.

Gc koe maksanee muutamia kymppejä samoin jäsenyys. Liittyä voit vaikka Lampilaan, jollei Tykkimäessä ole seuraa. Varmaan Eerola tai muut lähiseurat ottavat sinut jäseniksi, ettei euroja tarvitse lähettää useiden satojen kilometrien päähän. Varo vain, ettei golf vie koko kättäsi :-).

Nyt tämä homma alkaa revetä käsiin!. Kohta niitä GC:n suorittajia taitaa meidänperheestä tulla kolme. Meinaan tänään jo EUKKO änkesi itsensä mukaa kolmen rautamailan ja putterin kera, ja teki alkajaisiksi siihen kolmoselle birkun!. Jostain 30 metsistä i6:sella lipputankoon ja kuppiin.

Tosin nyt kierrokset meni ripeään tahtiin koska ’Mamma’ on ollut pojan ’kädinä’. ja tiesi kuka lyö ja milloin samoin puttaus.

Mutta mitä helvettiä siitä sitten tulee jos kokoperhe alkaa kekkaloimaan mailatkourassa, niin kotona kun jossain ’harjoituskentälläkin’.

Näköjään: Anna golfille pikkusormes, niin se vie kohta kokosuvun!. Heleventti!.

Aplel kirjoitti: (7.9.2007 8:41:22)
    Et ymmärrä sitäjoka tulee pätemään pihagolfsuunnittelullaan. Tarkoittanet MINUA.
    Sitten voi antaa neuvoja faktaa siitä miten esimerkiksi viheriö tehdään, miten salaojitetaan, täyttö, kasvukerroksen turvehiekka seossuhde, sen Ph, griinille ensimmäinen leikkuukerta kylvön jälkeen, tehdääkö lisäkylvöjä kesänmittaan.
    Mikä vuorokauden aika on paras leikkuuaika viheriölle heinäkuussa? miten leikataan (leikuukuvio), että rulli jokasuuntaan olisi samainen kaikille.(ilman jyräystä)

Milloin on parasaika sadettaa, paljon kuutioita/100 neljöä?. Monta divottia sadasta juurtuu uudelleen jos aluetta jatkuvasti mekaanisesti rasitetaan?. Mikä on oikeatapa korjata pallon alastulojälki griinillä?.

Keskimääräinen ruohonkasvu heinäkuussa sentteinä, sama tänäpäivänä (syyskuu).

Pelkkä väyläleikkurin ajaminen ei tee kenestäkään vielä ’ammattimaista kentänhoitajaa’, eikä griinileikkurin jos tekee kuten ’ylempijohto’ on työn tehtäväksi määrännyt.

Noin muutamia helppoja esimerkkejä kysyäkseni ’ammattimieheltä’.

Kiitos jo vastauksesta etukäteen.

Kerroppa minulle Aplel yksikin hyvä syy, miksi vastaisin kysymyksiisi? Todistaakseni ammattitaitoni kentänhoidon saralla vai? Olen sen jo tehnyt niille ihmisille, joille minun se pitää todistaa, eli kotikenttäni kenttämestarille, josta johtuen minut varmasti on joka kevät töihin kutsuttu ja seuraavasta keväästä alkaen ensimmäistä kertaa ns. ympärivuotisena. Sinulle minulla ei ole mitään syytä todistaa yhtään mitään.

On muuten kiva huomata, kuinka paljon arvostat kentänhoidon parissa työskenteleviä ammattilaisia. Ilman meitä ja niitä aiemmin mainitsemiasi ’kesäpoikia’ voisi tälläkin foorumilla monella tulla kenttien kunnon kanssa suru puseroon kesällä.

Vasen pakki kirjoitti: (7.9.2007 0:06:24)

kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 22:50:06)
    Juu mikäs sen helpompaa kun pätkiä 30 tasotuksella oleva kaveri ja sen 52 bogipistettä kakkosen händärillä. Eihän se vaadi kun sellasen -14 rundin.

Onks sul oikeesti kakkosen händäri? Se on tosi hyvä. Pelaat sä paljon kisoja? Eiks Tiikerillä oo nolla, kun se on niinku ammattilainen? Jos sä pelaisit sun händäriin, niin sä häviäisit sille vaan 2 bogipistettä per kierros. Siis niinku 8 pistettä jossain majorissa, jos harkkakierroksia ei lasketa mukaan.

Mä olin kerran kans pelaamassa tosi hyvää kierrosta. Etuysille sain 19pb ja takaysille olis tullu ehkä saman verran, mut mä en muistanu sitä sivuvesiestesääntöä ja droppasin huonoon paikkaan. Siinä meni ainakin kolme lyöntiä. Vähän mua harmitti, mutta meni se kuitenkin bufferiin – meneeks sulla usein tai melkein aina?

Kun sä olit kentänhoitaja, niin sait sä leikata griinejä, vai pelkästään väyliä ja raffeja? Näytit sä aina pelaajille milloin saa lyödä ja milloin ei? Sori et mä kyselen kauheesti, mut ku mä en oo koskaa tavannu singeli pelaajaa paitsi yhen Maken, jolla on 9.8 händäri. Yx Tero sano, ettei Make oikeesti oo singeli, koska se pyöristetään kympiksi. Maken händäri siis.

Mikä on sun pisin draivi minkä oot ikinä lyöny? Siitä tuli varmaan birdie, vai mitä? Mä kans kerran meinasin tehdä. Mun tavote on oppia lyömään rauta kolmosella ens kesänä. Mikä sul on tavoitteena? Niinku golfissa siis. Aiotko ryhtyä ammattilaiseks? Eiks sun kannattais? Jos kaheksan bogipistettä häviää Tiikerille, niin voi saada vielä ihan hyvät palkinnot. Ja suomalaisena vois vielä pyytää vaikka vaatesopimuksia esimerkiks Luhdalta tai Finn wearilta. Ne on ihan hyviä vaatteita ainakin musta. Ni jos sais ne vaatteet ilmaiseks, ni se olis aika hyvä diili.

Miten pitkälle sä lyöt wedgellä? Mä löin kerran 130 metriä. Se on aika pitkä. Se lähti vähän matalana, mut se meni muutamalla pompulla takabunkkeriin asti. Olis ehkä menny vähän pidemmällekin, ellei se bunkkeri olis ollu siinä. Siitä tuli kasi. Wedgellä on musta tosi vaikee lyödä. Onks susta?

Oletko ajatellut ilmoittautua TÄNNE. Tie tähtiin on noinkin uskomattomilla koomikon lahjoilla lähes taattu.

Aplel kirjoitti: (8.9.2007 20:35:22)

FOREcast kirjoitti: (8.9.2007 19:29:42)

PS. Sä kuulit että mä huusin foor, mutta ku mä huusin FORE!

Jotta kävit sitten Tykkimäessä pelaamassa?. Tänäänkö sinä tuota sanaa raivosit?. Ainut tuollainen raivonpurkaus, kuului tänää kaverin suusta jonka kanssa yritettiin palloa saada kuppiin väkipakolla, ’kentän nimen mukaisesti’ bogi talkoot.

Ja jos sinä satut lukemaan tätäketjua jonkakanssa tänään kaksikierrosta hakattiin, anteeksi vituiksi menneestä kierroksesta, koska poikani ja ihanensikertaa edes harjoituskentällä ollut kaverini oli mukana.

Ja kun en raukka osaa laskea niin, kun lähdettiin ’viimeiselle’ kierrokselle oli omaltaosaltani tuo 18 reikää jo täynnä, joten kesken poistuen niitä tuli nyt 20 viimeinen onneksi oli par, johon oli hyvä lopettaa.

Vielä en ole Tykkimäessä pelannut, mutta jonkinsortin hulluus iskee ja kyllästyn kotikenttäni niin ehkäpä käyn muutaman holarin heittämässä.

…ja se fore-juttu oli ihan vaan kieliopillinen piikkittely…
    btw. mun ei oo moneen vuoteen tarvinu oman pallon takia huutaa yhtään mitään.

FOREcast kirjoitti: (10.9.2007 15:27:53)

Aplel kirjoitti: (8.9.2007 20:35:22)

FOREcast kirjoitti: (8.9.2007 19:29:42)

PS. Sä kuulit että mä huusin foor, mutta ku mä huusin FORE!

Jotta kävit sitten Tykkimäessä pelaamassa?. Tänäänkö sinä tuota sanaa raivosit?. Ainut tuollainen raivonpurkaus, kuului tänää kaverin suusta jonka kanssa yritettiin palloa saada kuppiin väkipakolla, ’kentän nimen mukaisesti’ bogi talkoot.

Ja jos sinä satut lukemaan tätäketjua jonkakanssa tänään kaksikierrosta hakattiin, anteeksi vituiksi menneestä kierroksesta, koska poikani ja ihanensikertaa edes harjoituskentällä ollut kaverini oli mukana.

Ja kun en raukka osaa laskea niin, kun lähdettiin ’viimeiselle’ kierrokselle oli omaltaosaltani tuo 18 reikää jo täynnä, joten kesken poistuen niitä tuli nyt 20 viimeinen onneksi oli par, johon oli hyvä lopettaa.

Vielä en ole Tykkimäessä pelannut, mutta jonkinsortin hulluus iskee ja kyllästyn kotikenttäni niin ehkäpä käyn muutaman holarin heittämässä.

…ja se fore-juttu oli ihan vaan kieliopillinen piikkittely…
    btw. mun ei oo moneen vuoteen tarvinu oman pallon takia huutaa yhtään mitään.

Ymmärsin, siksi oli Foor!! koska sen muistaakseni jostain, kenties sääntökirjasta luin, Fore (huuda Foor!).

GC:tön ja sääntökirjasta luin, heh heh.!(joka on ollut ensimmäisestä ’harjoituskenttä’ reissusta mukana). Ja luettukkin sitä on enemmän kun Digestiä.

kupolaattori kirjoitti: (10.9.2007 14:58:37)

On muuten kiva huomata, kuinka paljon arvostat kentänhoidon parissa työskenteleviä ammattilaisia. Ilman meitä ja niitä aiemmin mainitsemiasi ’kesäpoikia’ voisi tälläkin foorumilla monella tulla kenttien kunnon kanssa suru puseroon kesällä.

Kyllä arvostan,jopa korkeammalle kun pelaajaa, koska ilman hoitajia ei ole pelaajia. mutta on ikävä nähdä sellaisia mailanvarressa, jotka tuota työtä ’harjoituskentilläkin’ turmelee.

Vasen pakki kirjoitti: (9.9.2007 19:32:37)

yippee kirjoitti: (8.9.2007 20:45:24)
    Oliks tän tarkoitus olla hauska? Vaikkei mitään väliä sulle tai mulle, muuttipa käsitykseni. Ala-arvoinen kirjoitus, pahoittelen. ’osaamo’, heh

Eiku sen oli tarkoitus olla vittuilua.

Ai oli vai? Meni niin syvälle syteen tuo yritys että.. Kysyhän kansanopistolta kirjekurssia ko. aiheeseen liittyen. Josko sen jälkeen oikeen nauraisi maha kippurassa.

Tilpehööri kirjoitti: (11.9.2007 20:33:03)

Oliks tän tarkoitus olla hauska? Vaikkei mitään väliä sulle tai mulle, muuttipa käsitykseni. Ala-arvoinen kirjoitus, pahoittelen. ’osaamo’, heh

Ai oli vai? Meni niin syvälle syteen tuo yritys että.. Kysyhän kansanopistolta kirjekurssia ko. aiheeseen liittyen. Josko sen jälkeen oikeen nauraisi maha kippurassa.

Kun katsoo sun profiilin henkevää slogania, niin ei ole vaikea kuvitella meidän huumorintajussa olevan pieniä eroja.

Arvoisa Aplel, otan itseäni korvasta kiinni ja vien nurkan taakse piiskattavaksi. Pyydän anteeksi aikaisempia pahoja sanojani Sinun pelitaidoistasi ja muista vastaavista kyseenalaisuuksista.

Moni GC:n omaava voisi ottaa oppia Sinusta ja hioa pelinsä kuntoon ennenkuin lähtee maksullisille kentille. Niinhän minäkin aikanani tein.

Nykyään ostetaan kallein mailasetti mitä löytyy ja siihen kylkiäisiksi viimeisen muodin mukainen vaatepaketti ja niillä mennään kentälle, taidot on mitä sattuu olemaan.

Pelaa nyt sellaisten kanssa koko kierros?

Tilpehööri kirjoitti: (11.9.2007 21:21:32)
    Arvoisa Aplel, otan itseäni korvasta kiinni ja vien nurkan taakse piiskattavaksi. Pyydän anteeksi aikaisempia pahoja sanojani Sinun pelitaidoistasi ja muista vastaavista kyseenalaisuuksista.

Moni GC:n omaava voisi ottaa oppia Sinusta ja hioa pelinsä kuntoon ennenkuin lähtee maksullisille kentille. Niinhän minäkin aikanani tein.

Nykyään ostetaan kallein mailasetti mitä löytyy ja siihen kylkiäisiksi viimeisen muodin mukainen vaatepaketti ja niillä mennään kentälle, taidot on mitä sattuu olemaan.

Putositkos sinä jakkaralta ja löit pääsi, kun tuollaisia kirjoittelet!.
    Pitäisiköhän näihin ’Harjoituskenttä’ juttuihin lisätä: Että jos kerran leikitään että golf on herrasmiesten/naisten laji, niin ottakaa helvetissä se lippalakki pois päästä jos käsipäivää ensimmäisellä tiiauspaikalla tarjoatten, samoin siellä viimeisellä reiällä. Jos ei se ole tukantubeen kanssa samaa tavaraa.

Sanokoon etiketit mitä haluaa, mutta minä en mikään ’Puustellin’ lippis päässä kenellekkään kättäni tarjoa.

Aplel kirjoitti: (11.9.2007 22:07:05)

Tilpehööri kirjoitti: (11.9.2007 21:21:32)

Putositkos sinä jakkaralta ja löit pääsi, kun tuollaisia kirjoittelet!.

Kai sen niinkin voi ilmaista. Ihan vilpittömästi tällä kertaa. Aikoinani tein Sinun kanssasi virhearvion ja nyt joudun toteamaan käsitykseni vääriksi. Nostan käteni pystyyn virheen merkiksi ja pyydän anteeksi niinkuin Mies konsanaan.

Aplel kirjoitti:Pitäisiköhän näihin ’Harjoituskenttä’ juttuihin lisätä: Että jos kerran leikitään että golf on herrasmiesten/naisten laji, niin ottakaa helvetissä se lippalakki pois päästä jos käsipäivää ensimmäisellä tiiauspaikalla tarjoatten, samoin siellä viimeisellä reiällä. Jos ei se ole tukantubeen kanssa samaa tavaraa.

Sanokoon etiketit mitä haluaa, mutta minä en mikään ’Puustellin’ lippis päässä kenellekkään kättäni tarjoa.

Pitäisi olla ennen kierrosta ja sen jälkeen herraskainen meininki. Jos ei pipo päästä irtoa, niin ei tarvii kättäkään tarjota.

Etikettioppaan voit toki sujauttaa ojentuvaan kätöseen.

Vasen pakki kirjoitti: (11.9.2007 21:12:06)
    Kun katsoo sun profiilin henkevää slogania, niin ei ole vaikea kuvitella meidän huumorintajussa olevan pieniä eroja.

Luojalle siitä kiitos.

Ja useiden käyttäjien kohdalla tälläkin foorumilla voin hyvinkin pitkälti käyttää tuon sloganin sanoja.

Vasen pakki kirjoitti: (11.9.2007 21:12:06)

Tilpehööri kirjoitti: (11.9.2007 20:33:03)

Osuit asian ytimeen – minulla sitä on, Sinulla ei niin pätkän vertaa… ainakaan hyvää sellaista.

Jo tuo Sinun nimimerkkisi antaa ymmärtää, ettet ole ihan laatikon terävimpiä veitsiä.

Vasenta pakkia yleensä kaivataan kentälle siinä vaiheessa kun vaihtopenkin varalämmittäjäkin puree tuppea jäähyboksissa.

Ohjeet ovat perin yksinkertaiset, niinkuin pelaajakin – Pistä se pieni musta limppu vastapäiseen päätyyn ja tuu h**vetin kiireellä takasin vaihtoon.

Jos edes taskubiljardia opettelisit pelaamaan huijaamatta..

Tilpehööri kirjoitti: (13.9.2007 19:10:18)
    Jo tuo Sinun nimimerkkisi antaa ymmärtää, ettet ole ihan laatikon terävimpiä veitsiä.

Vasenta pakkia yleensä kaivataan kentälle siinä vaiheessa kun vaihtopenkin varalämmittäjäkin puree tuppea jäähyboksissa.

Ohjeet ovat perin yksinkertaiset, niinkuin pelaajakin – Pistä se pieni musta limppu vastapäiseen päätyyn ja tuu h**vetin kiireellä takasin vaihtoon.

Onko suomi24:n serveri alhaalla vai mistä näitä tänne sikiää?

Muutenhan tämä on täysin nolla-arvoista lässytystä, mutta sellainen asia alkoi kiinnostamaan että miten tuon ikäiset ovat oppineet kirjoittamaan? Itse kun hiekkakakkuja leivoin kurapuvussa niin ei multa tekstiä noin hyvin syntynyt. Aivan oikein kirjoitettuja sanoja ja välimerkkejäkin siellä välissä!

Saas nähdä kuinka pitkälle tämä porukka pääseekään vanhetessaan, on siinä eskarin tädeillä ihmettelemistä….

Parti PersiMonni kirjoitti: (13.9.2007 21:37:56)

Tilpehööri kirjoitti: (13.9.2007 19:10:18)

Muutenhan tämä on täysin nolla-arvoista lässytystä, mutta sellainen asia alkoi kiinnostamaan että miten tuon ikäiset ovat oppineet kirjoittamaan? Itse kun hiekkakakkuja leivoin kurapuvussa niin ei multa tekstiä noin hyvin syntynyt. Aivan oikein kirjoitettuja sanoja ja välimerkkejäkin siellä välissä!

Saas nähdä kuinka pitkälle tämä porukka pääseekään vanhetessaan, on siinä eskarin tädeillä ihmettelemistä….

Älähän nyt Part. Meidän tilpehööri selvästi tuntee jääkiekkoa. Toi roolikuvaus sopii erittäin hyvin mun toimenkuvaan kaukalossa. Ja mä oon kaiken lisäksi ylpeä siitä. Kiekossa on myös toinen tunnettu rooli. Se on se kaveri, joka tökkii ja vittuilee joka tilanteessa ja kun tanssiinkutsu tulee, se juoksee karkuun. Sitä kaveria vihaa jopa oma joukkue. Sille roolille on monta nimeä. Rakas lapsi tunee mairittelevat nimet kuten tökkijä, neiti tai paskahousu. Kenelleköhän täällä tuo kiekkorooli istuisi?

Ei mun viesti kohdistunut erityisesti lainaamaani viestiin tai nimimerkkiin. Enemmänkin menoon täällä viimeaikoina.
    Sattui vaan olemaan yksi erinomainen esimerkki tasosta täällä nykyään.

Parti PersiMonni kirjoitti: (14.9.2007 10:55:47)
    Ei mun viesti kohdistunut erityisesti lainaamaani viestiin tai nimimerkkiin. Enemmänkin menoon täällä viimeaikoina.
    Sattui vaan olemaan yksi erinomainen esimerkki tasosta täällä nykyään.

Niin oli, Nyt olen ollut jo toistatuntia kädetristissä ettei se meno kohta ’taas ala’.

Nimetön

Vasen pakki kirjoitti: (13.9.2007 23:17:09)
    Älähän nyt Part. Meidän tilpehööri selvästi tuntee jääkiekkoa. Toi roolikuvaus sopii erittäin hyvin mun toimenkuvaan kaukalossa. Ja mä oon kaiken lisäksi ylpeä siitä. Kiekossa on myös toinen tunnettu rooli. Se on se kaveri, joka tökkii ja vittuilee joka tilanteessa ja kun tanssiinkutsu tulee, se juoksee karkuun. Sitä kaveria vihaa jopa oma joukkue. Sille roolille on monta nimeä. Rakas lapsi tunee mairittelevat nimet kuten tökkijä, neiti tai paskahousu. Kenelleköhän täällä tuo kiekkorooli istuisi?

Ihanko oikeasti tuneet olevasi ylpeä vaihtotupen varapurijan ja joukkueen vaipankantajan roolista? Samassa kaukalossa emme valitettavasti ehdi montaa yhteistä hetkeä viettämään kun Vasen Pakki toteaa päätyplankkiin hyvin läheisesti tutustuttuaan että ’Tänään on pimeää, huomenna on pimeämpää.’

Toivottelee mies joka ei koskaan aja ohi kohteesta.

PhilThyAnimal kirjoitti: (14.9.2007 21:11:24)

Vasen pakki kirjoitti: (13.9.2007 23:17:09)

Ihanko oikeasti tuneet olevasi ylpeä vaihtotupen varapurijan ja joukkueen vaipankantajan roolista? Samassa kaukalossa emme valitettavasti ehdi montaa yhteistä hetkeä viettämään kun Vasen Pakki toteaa päätyplankkiin hyvin läheisesti tutustuttuaan että ’Tänään on pimeää, huomenna on pimeämpää.’

Toivottelee mies joka ei koskaan aja ohi kohteesta.

Siinä se nyt on! HELVETTI!.

Nimetön

Aplel kirjoitti: (14.9.2007 22:02:19)

Mikäniin? Kerrohan muillekin.

Nimetön

PhilThyAnimal kirjoitti: (14.9.2007 22:32:50)

Aplel kirjoitti: (14.9.2007 22:02:19)

Mikäniin? Kerrohan muillekin.

Sama mistä olet koko viikon kiitosviestejä jakanut?

Nimetön

Parti PersiMonni kirjoitti: (13.9.2007 21:37:56)

Varhaiskypsät osaavat kaikenlaista jopa jo ennen kouluikää. Säälien katsovat jälkeenjääneitä jotka kurapuvuissaan vielä aikuisiän kynnyksellä jaksavat taputella ylösalaisin olevaa pikkuruista sontaämpäriä säälittävän pienellä lapiolla ja hokea jotain hyvästä/pahasta kakusta.

Sellaiset pikkujutut erottaa nuijat tosinuijista. Kyllä sinäkin sen vielä jonain kauniina päivänä ymmärrät.

Parti PersiMonni kirjoitti:Saas nähdä kuinka pitkälle tämä porukka pääseekään vanhetessaan, on siinä eskarin tädeillä ihmettelemistä….

Tähän mennessä olen päässyt jo golfkentälle, ala-asteen apuluokalle, ilotaloon ja moniin muihin huisin jänniin paikkoihin – joista Sinä voit vain uneksia. Eskarin tätikin ihmetteli hymyssäsuin nykynuorison kokoa ja toimintavalmiutta..

Että tälle pohjalle on sitten hyvä rakentaa. Nuorissa on tulevaisuus.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 143)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #474113 kohteessaTykkimäkeen pelaamaan?

Etusivu Foorumit Yleistä Tykkimäkeen pelaamaan?