Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › TUTKA MAILANPÄÄN NOPEUDEN MITTARINA
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Otin viime lauantaina käyttöön – loistopeli. Antaa heti palautteen, panee miettimään ja analysoimaan. Toimii niin r8:n kuin draiverinkin analysaattorina. Panee aluksi räppäämään ja hakemaan uusia pituuksia, mutta ainakin maalaispojan järjellä varustettu mailanjatke alkoi hakea toistoja samalla tekniikalla jo toista koria tyhjentäessään. On muuten aina mukana täst edes ja rangella ennen kierrosta haetaan ihan uudella tavalla toimivat liikeradat, lyönnin rytmitys ja pallon lentoradan optimipituudet.
NimetönKuulostaa mielenkiintoiselta, mistä ja mihin hintaan tuollaisia tutkia saa?
Soita 050 3517768 niin kerron. Maksoin itse 145 €.
Enpäs tiedä millainen tutka tuo on mutta itsellä on myös vastaava, n. 150-180 EUR:lla muutamia vuosia sitten hankittu.
Sen voin kyllä sanoa että sen perässä ei kannata (eikä voi) alkaa svingiä optimoimaan. Nimittäin huonoilla lyönneillä (ja lyöntityyleillä) saa todella nopeita mailanpäännopeuksia aikaiseksi, eikä pallo siitä huolimatta (välttämättä) lennä juuri mihinkään.
Rambolli kirjoitti: (8.8.2006 14:28:15)
Kuulostaa mielenkiintoiselta, mistä ja mihin hintaan tuollaisia tutkia saa?Minä hankin aikanaan tutkan täältä vähän korkeampaan hintaan välttääkseni mahdolliset selvityspyynnöt tullissa.
Laitteen kanssa leikkiessä olen oppinut, että suuremmat lukemat eivät suinkaan automaattisesti merkitse pidempiä lentokaaria; puhtaalla osumalla on suurempi merkitys kuin muutamaa mailia korkeammalla nopeudella.
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › TUTKA MAILANPÄÄN NOPEUDEN MITTARINA