Aihe: Tunnista reikä kuvasta! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Tunnista reikä kuvasta!

Etusivu Foorumit Yleistä Tunnista reikä kuvasta!

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Gw

Tässä olisi tarkoituksena testata ja laajentaa foorumilaisten tietämystä tunnetuista golf-reiästi, kuitenkin leikkimielellä. Ideana on että tunnistetaan jokin edellisessä viestissä kuvattu kuuluisa golfreikä ja laitetaan kuva uudesta vastausviestiin, jossa olevan kuvan taas seuraaava vastaava tunnistaa jne. Sujuvuuden varmistamiseksi voisi vaikka rajata tälläiset ehdot: – ei aivan liian vaikeasti tunnistettavia kuvia, ja kuvia ainoastaan kansainvälisesti tunnetuilta kentiltä, kuuluisia reikiä – kuvan tulisi mielellään olla sellainen, että siinä erottuvat kyseisen reiän ominaispiirteet, joista kyseisen reiän helpoiten tunnistaa. Ei auta vaikka olisi kuinka tunnettu reikä, jos kuvasta ei näy kuin esim. bunkkerinreuna. Eli mielellään koko reikä näkyy kuvassa. – tunnistamista voi helpottaa laittamalla mukaan vihjeitä, jotka helpottavat tunnistusta Avaan pelin poikkeuksellisesti parilla melko helposti tunnistettavalla par-3:lla, jotta ketju saisi hyvän alun. Jatkaa voi vastaamalla kumpaan tahansa, toki kannattaa sanoa jos tunnistaa molemmat ;). 1: east coast+west side+erinomainen arvosana :) 2: tätä reikää pidetään yleisesti lajinsa parhaana, kenttä on useamman vesialuuen ympäröimä ja lähistöllä on useampiakin erittäin arvostettuja kenttiä Eli vastauksiin kenttä ja reiän numero, ja seuraava kuva-arvoitus jatkoksi!

1: Winged Foot n:o 10
    2: The National n:o 4
    Niin huonot silmät mulla on, etten noita reikiä nähny kummassakaan kuvassa;)

Winged footin kympin sulatan mut ootkos ny ihan varma tuosta toisesta?

En oo mistään varma. Mutta varmasti vahvoilla niin kauan, ku parempia vastauksia tulee.
    Kakkonen on siis National Golf Links of America.

No perkele mä olin ihan väärällä kentälläkin vielä. =)

Juu ny seisoo korjattuna. Eli panee mitä reikää hyvään.

Sällit tiesi vastauksen, mutta eivät jatkaneet ketjua avauksen idean mukaisesti.

Korjaan vihreen:
    jatkan helpolla linjalla:

Eihän tää oo Carnoustien #14?

Jo vain

Ja nyt Ana omaa kuvaa kehiin ennekuin joku taas vetää välistä 🙂

Parti kirjoitti: (13.2.2007 15:23:34)
    Jo vain

No onhan siitä eksbuksin pelaamisestakin sitten jotain hyötyä =)

Tätä miettiessään saattapi joutua päätä raapiessaan ottamaan hanskankin pois käjestä:

Heh! Tulikin kämmättyä tuon kuvan kopyraittien kanssa eli vejin sen sitten poies näkymästä. En tuossa täpinöissäni ollut ihan tolkuissani. Eli jäädäänpä sitten odottelemaan josko toi Arska sais kuvaa tulemaan.

ts

kebax kirjoitti: (13.2.2007 16:16:28)
    Heh! Tulikin kämmättyä tuon kuvan kopyraittien kanssa eli vejin sen sitten poies näkymästä. En tuossa täpinöissäni ollut ihan tolkuissani. Eli jäädäänpä sitten odottelemaan josko toi Arska sais kuvaa tulemaan.

Toi ois ollukin liian helppo alkuperäsessä muodossaan. Nyt joutuu IHan oikeesti miettimään vastausta.

ts kirjoitti: (13.2.2007 16:25:52)

Toi ois ollukin liian helppo alkuperäsessä muodossaan. Nyt joutuu IHan oikeesti miettimään vastausta.

Kuvan nimen perusteella olen hyvin tyytyväinen, ettei se tullut lapsien näkyville 😮

Paksupekka kirjoitti: (13.2.2007 16:31:38)

ts kirjoitti: (13.2.2007 16:25:52)

Kuvan nimen perusteella olen hyvin tyytyväinen, ettei se tullut lapsien näkyville 😮

Minusta alkaa tuntumaan että olis kenties kannattanut kuitenkin tehdä tässä asiassa jotain toisin. Tai jättää tekemättä. Voi kun ymmärtäis uskoo tuota Lavista….

kebax kirjoitti: (13.2.2007 15:39:30)

Jo vain

No onhan siitä eksbuksin pelaamisestakin sitten jotain hyötyä =)

Tätä miettiessään saattapi joutua päätä raapiessaan ottamaan hanskankin pois käjestä:

Öh, Jämijärven Lumigolf ja väylä 3?

naurulokki kirjoitti: (13.2.2007 17:45:45)
    Öh, Jämijärven Lumigolf ja väylä 3?

Täydellinen vastaus.
    Ja eikun seuraavaa reikää kehiin!

Tähän ny mitään vinkkejä tarvinne. On tää pääkallonpaikka ainakin helpompi, ku Anan lakana. Mikä siinä muuten piti olla?

Jaa että ekspokskenttiä lisää…

EFC

Oisko The Belfryn kymppi ??

EFC kirjoitti: (13.2.2007 19:15:23)
    Oisko The Belfryn kymppi ??

Eio.

kebax kirjoitti: (13.2.2007 19:13:24)

Tästä en tiä mitään, mutta ketään ei meilläkään kotona.

AAH kirjoitti: (13.2.2007 19:18:53)

kebax kirjoitti: (13.2.2007 19:13:24)

Tästä en tiä mitään, mutta ketään ei meilläkään kotona.

En tiijä kuin teillä menee mut mä voisin mennä kohta sutaseen tuonkin reikän.

Tää on helppo; TPC Sawgrass Stadium ja reikä 4.

Kebax saa laittaa mun puolesta seuraavan, kun mä arvasin siltä tuon vaikean.

naurulokki kirjoitti: (13.2.2007 19:59:47)
    Tää on helppo; TPC Sawgrass Stadium ja reikä 4.

Kebax saa laittaa mun puolesta seuraavan, kun mä arvasin siltä tuon vaikean.

Laittaa ny ite vaan. Minen uskalla kuvia tänne liitellä. Ties mitä reikiä sieltä paljastuu…

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #482647 kohteessaTunnista reikä kuvasta!

Etusivu Foorumit Yleistä Tunnista reikä kuvasta!