Aihe: Tunnetko itsesi tervetulleeksi? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Tunnetko itsesi tervetulleeksi?

Etusivu Foorumit Yleistä Tunnetko itsesi tervetulleeksi?

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen alkanut kiinnittämään huomiota seurojen asiakaspalveluun ja myös esimerkiksi muihin pelaajiin. Huono asiakaspalvelu vaikuttaa mielestäni klubin yleiskuvaan kuten myös se, tervehtivätkö muut pelaajat toisiaan. Mitä mieltä te olette? joten, Onko mieleenne jäänyt seuroja, joissa olette saaneet erityisen hyvää palvelua, ravintolan tai caddiemasterin puolelta?

Eipä ole paikkaa vastaan tullut jossa olisi ollut huonoa kohtelua.

Pääasiassa palvelu tiskillä ja ravintolassa on ollut normaalia. Resort-tyyppiset matkailusta elävät kentät on kuitenkin laittaneet piirun verran paremmaksi, kuten esimerkiksi toivottamalla hyvää pelikierrosta, mitä en ole kertaakaan vastaanottanut kotiseurassani.
    Tervehtiminen on ollut ihan ok metsiin katsomista 😉 eli ihan samaa meininkiä mitä töissä. Vanhemmat pelaajat tervehtii mainiosti, mutta sitten nuorempi väestö posilukien juniorit kattelee kainaloonsa.

pääsääntöisesti olen huomannut suomalaisilla klubeilla asiakaspalvelun olevan ihan ok, hyvää ei ole tullut vastaan kuin muutaman kerran, lisäksi havaintoni on että trendi on laskeva.

mutamalla pikku jutulla päästäisiin jo paljon eteenpäin ja jotka sopivat 90% suomalaisista klubeista ja nuo parannukset eivät vaatisi oikein muuta kuin pikaista opastusta ja harjoittelua ennen varsinaista töiden aloittamista.

1) cm tiskin söpöille opiskelija plikoille pitäisi opettaa mm. luomaan katsekontakti asiakkaaseen / vieraaseen / omistajaan tms henkilöön joka koettaa asioida heidän kanssaan – ainakin sen verran että asioija tietää puhuuko isotissi hänelle vaiko hads-free puhelimeen.

2) selkeä artikulointi purkanjauhamisen sijasta, vaikka se söpösti barbielta näyttävä 20v purkaa jauhava blondi saakin 50 sedän ajatukset laukaamaan purkan korvaamisella genitaalilla olisi välillä virkistävää saada heidän puheestaan selvää ilman arvaamista.

3)kuunnella asiakasta esimerkkinä ravintola + ruoka-aine allergia, kun asiakas erikseen varmistaa ettei annnoksessa ole XXX jolle hän on allerginen, kuinka pöytään voidaan tuoda ateria joka sisältää juuri tuota raaka-ainetta.

4) selkeät opasteet esim sille mistä löytyvät pukuhuoneet, wc tilat, tupakointi mahdollisuus jne…

Ylesisesti ottaen asiakaspalvelu on ollut hyvällä tasolla kentillä joilla olen tällä kaudella käynyt. Eristyisen hyvän vastaanoton sain Peurungalla osallistuessani vieraspelaajana heinäkuiseen kisaan, sekä henkilökunnalta että seuran jäsenistöltä.

KusipääLOKIN tunnistaa yleensä siitä että se ei moikkaa parkkiksella. Jos siihen yrittää ottaa katsekontaktia, se leikkii kiireistä ja katsoo maahan.

Aamulintujen kaveriksi kirjautuminen on joskus ihmetyttänyt. Vielä iltayöstä on kenttä olevinaan täynä ja sitten, kun päivä nousee ja lompsii ykköstiille, on tyhjiä ruutuja vaikka kuinka, vaikkei akkoja sataisikaan.

Ehkä ne ei vaan tykkää pelata mun kanssa samalla kentällä. Klubin palvelu on aina kuitenkin ystävällistä ja ravintolapalvelu erinomaista mainitun ystävällisyyden lisäksi. On sillivoileipää ja muuta suolaista munkkipossun ja texaspullan lisäksi. Myös ruokatarjonta sesonkina on asiallista. Lounas joka päivä jopa niin, että sen ehtii kierrosten välissä nauttia.

Aaa, juu LPG:stä kysymys.

Itselläni on jäänyt mieleen Kalajoki ja sen caddie sekä se pieni musta kangaspussi merkkausnastoineen, kynineen jne. Kytäjällä oli myös mukavaa kun startteri kertoi meille kentästä ennen kierrokselle lähtöä ihan normaali kierroksella. Ja Pekalle voisin sanoa että jos laitat minun kanssa samaan lähtöön Peurungassa nimen niin kierrokselle lähden jos en kipeä ole. Ja nimi on Sami Hytönen

4kpl kirjoitti: (14.9.2011 21:45:05)
    Olen alkanut kiinnittämään huomiota seurojen asiakaspalveluun ja myös esimerkiksi muihin pelaajiin. Huono asiakaspalvelu vaikuttaa mielestäni klubin yleiskuvaan kuten myös se, tervehtivätkö muut pelaajat toisiaan. Mitä mieltä te olette?

joten,

Onko mieleenne jäänyt seuroja, joissa olette saaneet erityisen hyvää palvelua, ravintolan tai caddiemasterin puolelta?

Mitä vi..n väliä sillä on moikkaako joku pelkkä insingööri. EI ne oikeasti osaa pelatakaan. Suomessa on noin arviolta 60 KPL pelaajia jotka voi yrittää edes lähimpään touriin mieti sitä. Huidotaan taas ensikesänä kunnolla.

Ai sä et tervehdi huonotasoisia pelaajia? Mistäs tiiät sitten vaikka vastaan tulis joku tulevaisuuden tähtipelaaja! =)

Musta on ihan sama minkä tasosia ne mua vastaan kävelevät on, mä ainaskin tervehdin! =)

Rappaaja kirjoitti: (17.9.2011 0:59:22)
    Mitä vi..n väliä sillä on moikkaako joku pelkkä insingööri. EI ne oikeasti osaa pelatakaan. Suomessa on noin arviolta 60 KPL pelaajia jotka voi yrittää edes lähimpään touriin mieti sitä. Huidotaan taas ensikesänä kunnolla.

Ai sä et tervehdi huonotasoisia pelaajia? Mistäs tiiät sitten vaikka vastaan tulis joku tulevaisuuden tähtipelaaja! =)

Musta on ihan sama minkä tasosia ne mua vastaan kävelevät on, mä ainaskin tervehdin! =)

4kpl kirjoitti: (14.9.2011 21:45:05)
    Olen alkanut kiinnittämään huomiota seurojen asiakaspalveluun ja myös esimerkiksi muihin pelaajiin. Huono asiakaspalvelu vaikuttaa mielestäni klubin yleiskuvaan kuten myös se, tervehtivätkö muut pelaajat toisiaan. Mitä mieltä te olette?

joten,

Onko mieleenne jäänyt seuroja, joissa olette saaneet erityisen hyvää palvelua, ravintolan tai caddiemasterin puolelta?

Uskallatko jättää tervehtimättä. Voihan se olla niin että tulevaisuudessa tämän insinöörin tehtävänä on rahoittaa harrastustasi.

Kyllä rappaajakölvejäkin pitää tervehtiä. Vaikka kuinka naurattais.

kebax kirjoitti: (17.9.2011 11:19:28)
    Kyllä rappaajakölvejäkin pitää tervehtiä. Vaikka kuinka naurattais.

Lienetkö naurattais? Tekemisen meininki ei varmaan kuulu sun hommiin. Tota kölvejä en tiedä mitä tarkoittaa varmaan jotain tumpeloiden slangia?

Rappaajan kotona ei näköjään opeteta alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Valitetttavasti samanlaisia nuoria miehiä löytyy tänä päivänä pilvin pimein. Onneksi kuitenkin suurin osa aikuisiksi kasvettuaan oppii ihmisten parissa liikkuessaan käyttäytymään asiallisesti kanssaihmisiään kohtaan.

no raappaja on aina unohtanut että:

1) hänen halveksimansa pelitaidottomat ylläpitävät kentät
    2) hänen halveksimansa pelitaidottomat kustantavat / kustansivat hänenkin juniorivalmennuksensa
    3) hänen halveksimansa pelitaidottomat maksavat tour pelaajien sponsorirahat
    4) hänen halveksimansa pelitaidottomat pyörittävät asiakkaina ja yrittäjinä golf bussinesta joka mahdollistaa noiden tourin olemassaolon

kun öykkäroi tarpeeksi huomaa pian että on ilman kavereita ja kun ei ole kavereita ei tipu rahoitustakaan ja kun ei ole rahoitusta ei ole kilpapelaamistakaan.

Vedähän vähän henkeä välillä.

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #437253 kohteessaTunnetko itsesi tervetulleeksi?

Etusivu Foorumit Yleistä Tunnetko itsesi tervetulleeksi?