Aihe: Tosinopea ysi - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Tosinopea ysi

Etusivu Foorumit Yleistä Tosinopea ysi

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Pitkästä aikaa pikku trivia on nyt paikallaan. Kertokaapa tietäjät, kenellä on Euroopan päätoureilla (siis sekä miehet että naiset) ennätys PERÄKKÄIN SELVITEYISSÄ CUTEISSA, ja paljonko se on. Lupaan palkinnon olevan sellaisen, että sen eteen kannattaa hieman ponnistellakin.

Nimetön

Oisko Bernhard Langer?

Eniten peräkkäisiä cutteja:

Naisten ET:llä Gillian Stewart, yhteensä 79

Miehissä Ernie Els, tällä hetkellä 72.

Ilmeisesti tuokin tilasto jostain löytyy kun oikea vastaus tuli suorastaan kuin apteekin hyllyltä! Eli Gillian Stewartia haettiin.
    Pistäpä Sieni vaikka emailisi, niin sovitaan palkinnosta, joka siis on kierros Sarfvikissa mun vieraana – ja luonnollisesti mun kustannuksella.

Mestari oli tässä mestari ja kiittää kilpailun sponsoria.

Emailiani en halua tänne näkyville, kun tuota roskaa tulee muutenkin riittävästi.

Miten edetään Levante?

Onnittelut mestaajalle.
    Nyt kyllä harmittaa armottomasti kun oli niin nopea ysi .. vaikka yleensä ysiin käytetty aika monille pyöriii siellä parin tunnin tietämissä, niin harmikseen tähän ei ehtinyt mukaan ollenkaan oli herkkusieni niin nopea 🙂

The Champ kirjoitti: (28.4.2006 11:10:07)
    Miten edetään Levante?

Ehdotan että sovitte tässä ketjussa paikan ja ajankohdan. Sitten vain neilikoita rintaan 😉

Minähän voin vaikkapa toimia keskusneitinä. Minulla on tuolla Luukussa sellainen ilmaisosoite, juuri tällaisia tapauksia varten, jonka voin hyvin vaihtaa mikäli alkaa kakkia pukkaamaan ovista ja ikkunoista. Pistäkääpäs minulle yhteystietonne, niin minä sitten lähettelen ne teille toisillenne:

henkkkas (a) luukku.com

Huom, kolme koota

Henkka heitti hyvän ajatuksen – mä kun kilpailun järjestäjänä ja pääsponsorina varaan itselleni oikeuden olla jakelematta yhteystietojani missä tahansa. Mun yhteystisdot lähtevät Henkalle suunnilleen per heti!

Levantelta jo tosiaan mailia tulikin. Keskusneiti odottelee vielä herkkusienen yhteydenottoa.

Takaisin maisemissa. Email-osoite lähti jo Henkalle.

Kiitos ’keskusneidille’ välitysavusta!

Hyvä ajoitus. Lähden vartin päästä viikoksi Saksaan 😀

Kymmenen minuutin päästä ovat tiedot vaihtaneet omistajaansa…

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #491156 kohteessaTosinopea ysi

Etusivu Foorumit Yleistä Tosinopea ysi