Aihe: TM R510, R540 vai R580 - Golfpiste.com

27.11.–3.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[3][6]
KilpailuaSuomalaista

TM R510, R540 vai R580

Etusivu Foorumit Yleistä TM R510, R540 vai R580

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Onko kellään kokemusta / arviota mikä Taylor Maden R500-sarjan drivereista sopisi 13-vuotiaalle, 177cm pitkälle junnulle. Mailanpäännopeus on aika kova. Mistä saisi ja mihin hintaan (Suomesta)

Kaikki on eri mallisia, joten niitä ei voi vertailla pahemmin.

R510 on korkeaprofiilinen draiveri, joka on työstämisessä kenties paras näistä muttei helpoin.

R540 on matalaaprofiilinen draiveri, joka sopii hyvin matalalta tiiltä pelattaessa taikka jos haluaa kärki- ja kantaosumissa anteeksiantavuutta.

R580 on helppo draiveri jolla vaan ’tuupataan’ palloa eteenpäin ja pitkälle. Työstäminen ei ole järin helppoa draiverin koosta johtuen. Tuntuma on aika heikko tässä mailassa.

Itse suosittelisin R540:stä

Mailojen hinnat pyörivät uusina tossa 500€ paikkeilla. Proshopit myy aika varmasti.

Olen kyllä kanssasi niin eri mieltä kun olla ja voi!!! R580 on 11 vuotisen golfurani aikana paras kokeilemani draiveri, ehdottomasti. Tuntuma mailassa on hyvä ja huonotkin osumat etenevät!

voiv voi voi…

Hae testimailat ja testauta mikä tuntuu parhaimmalta. Johan tämän sanoo maalaisjärkikin!

p.s. älä ota henk.koht. purkaustani. Ihmetyttää vain laisesi kysymykset. Minä en ainakaan tee ostopäätöstä toisen suosituksen mukaan ellen ole kokeillut erilaisia vaihtoehtoja ITSE.

Tosimiehen maila on R300Ti. Koko on riittävä, mailanpäähän saa ihan oikeasti vauhtiakin ja tuntuma on loistava.

Unohtakaa wokkipannut, mopontankit ja mehumaijat.

Itse olen R320Ti kannalla Testannut ja tuntuma oli todella hyvä ja kaari komea ja rulleja tarpeeksi… tällähetkellä tulollaan tilauksesta…

Eivät ’laittomat’ R-mallit ole mitään tosimiesten mailoja, vaan helpon tien kulkijoita varten. Oman 320Ti:n ja R580 ero pituudessa on jopa 40 metriä.

No jopa on hurjasti eroa pituudessa tullut laittoman ja ’laillisen’ välillä. Itselläni se on vähän alta kymmenen metriä.

Tämä laillisen ja laittoman mailan välinen pohdinta pitää itse kunkin tehdä tykönään. Omasta puolestani olen kallistumassa sille kannalle että siirryn over 0.83 COR driveriin kohtapuoliin. Muuten tunnen antavani liian paljon tasoitusta muille, kyllä se kymmenenkin metriä on jo yksi maila ja siitä taas seuraa 8-10% pienempi todennäköisyys osua griinille.

Kukahan ostaa ne kaikki laittomat driverit 2008 alussa vai tuleeko niistä romumetallia?

sanon vaan että R510 stiffi varrella jos mailanpäässä kerta nopeutta riittää.. ei ole helppo mutta hyvä maila ja pallo lähtee pitkälle jos vaan on nopeutta ja taitoa lyönnissä.

Testaa testaa testaa, muuten et lähimpänä oikeaa olevaa vastausta kysymykseesi saa.

Yleistykset mopotankeista ja niiden tunnottomuudesta tai huonoudesta voi unohtaa. Yksi sopii yhdelle ja toinen toiselle. Meneppä sanomaan niille muutamalle sadalle Jenkkien ja Euroopan päätourin pelaajalle, jotka pelaa 350-420cc draivereilla, että niillä on tunnoton ja pasca mopontankki. Lähes poikkeuksetta maailman huiput pelaa ko. kokoisilla draivereilla. Ja hehän eivät ole pelimiehiä, eihän?

Joo kyllä he ovat pelimiehiä joo…

Tuosta mailan laittomuudesta ja laillisuudesta… Itselleni on aivan yksi hailee onko mailani yli sallitun COR arvon, koska en todellakaan tule pelaamaan missää PGA tourilla/FGT:llä.. jos maila on laiton vuonna -08 niin siinäpähän sitten.. (Jos enää ko. vuonna ko. mailaa omistan…) Tällaselle klubituupparille sillä corilla ei paljoi ole merkitystä.. paitsi että pallo lentää pitkälle… 😉

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: TM R510, R540 vai R580

Etusivu Foorumit Yleistä TM R510, R540 vai R580