Aihe: TM 860 - Golfpiste.com

27.11.–3.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[3][6]
KilpailuaSuomalaista

TM 860

Etusivu Foorumit Yleistä TM 860

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kenelläkään kokemuksia? Bagissä odottaa uunituore hankinta Stadiumin alennusmyynnistä. Hinta/laatu-suhde lienee kohdallaan (199€)?

Minulla on tuo ja on loisto peli! Yhtä pitkiä lähtee mulla kuin R580:llä.

Oliko tuolla stadiumissa muuten muita hyviä alennus tuotteita esim. Taylor Madelta. Täytyis ainakin väyläpuu hankkia…

Työkaverini oli käynyt maanantaina ja tyhjää täynnä olivat hyllyt. Suosio oli ilmeisesti valtava. Ainahan sitä kannattaa soittaa ja kysellä mutta epäilen ettei juuri mitään ole enää jäljellä.

Nimetön

Ison Omenan Stadiumissa oli ainakin eilen vielä paljon stiff- ja senior -vartisia ko. draivereita 10.5 loftilla. Olisin ostanut regu -vartisen, jos olis ollut.

Käykää katsomassa jumbon lähellä olevasta stadiumista. Tosin mun katsaus oli maanantai illalta, jolloin polttelijoita oli ainakin 20 jäljellä .Eri varsilla ja lofteilla.

Kävin juuri hakemassa Omenasta viimeisen regu varrella olevan burnerin. 9,5 asteinen ainoa mitä oli. Hirveä poltto päästä rangelle……

Niin…

Onko niitä kokemuksia ?

Hinta taitaa oikeasti olla melko huokea ja soiton perusteella vasureitakin löytyi.

Onko Stefu myös entinen PESÄ ?

Hinta tuntuu olevan kohdillaan. Itse tilasin Briteistä viime talvella ja hinta oli 169£ eli n. 220€. Silloin kepukasta pyydettiin täälä 450€ ja tingattuna (minä=>huono) 400€.

Olen ollut tyytyväinen. Iso lyöntipinta antaa varmuutta ja olenkin oppinut hankinnan jälkeen lyömään aika rentoja avauksia. Valitettavasti slaissi on silti slaissi, eli siihen ei apua siitä löydy. Mutta aloittelija/harrastajalle joiksi itseni luen (hcp 17,8) sopii oikein mainiosti.

Olet varmaan tietoinen että COR arvo on yli sallitun rajan joskus hamassa tulevaisuudesa, vaikka se minua ei juuri liikutakkaan.

Ojo

Itselläni ei vielä ole lainkaan driveriä ja stadiumissa käydessäni alkoi tuollainen keppi kiinnostamaan. En tosin ole varma kannataako minun händärillä (22) edes hankkia driveriä?? Ja kumpi varsi olisi parempi…..stiffi vai regular?

Ei se ajuri hcp:tä katso. Itse pelasin driverilla aivan golfuran alusta tuohon 20 pintaan jolloin se rupesi tökkimään. Tänä vuonna löysin itselleni sopivan mollukan (TM320) joka on nykyään aivan luottomaila. Tällä hetkellä hcp 17.

Mulla on mailanpää nopeus driverilla n. 100 mph ja käytän regua mikä tuntuu toimivan aivan mainiosti, vaikka speksien mukaan varren pitäisi olla jo stiffi.

Kuten jappe toteaa, nyky hinnoilla 199€ driverista on melko ’halpa’ hinta.

Muuten hyvä mutta varsi syvältä ja poikittain.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: TM 860

Etusivu Foorumit Yleistä TM 860