Aihe: Titu DCI 762 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Titu DCI 762

Etusivu Foorumit Yleistä Titu DCI 762

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tervehdys! Löytyiskö mielipiteitä ja kommetteja titun 762 raudoista. Ajattelin vaihtaa nykyiset mailani (Callaway X-14 firm/graf) noihin titun rautoihin. Hcp 17.

Jollei sinun nykyisten rautojen varret ole liian jäykät/löysät niin en usko, että saavutat mitään hyötyä mailojen vaihdosta muuten. Callan pitkät raudat on varmasti helpommat. Harkitse viekä kahdesti. Itse vaihdoin 2 vuotta sitten wilson od/prostaffit Titun 762, uusia mailoja odotellessa pelasin veljeni x-14 setillä. Varret olivat tosin identtiset, mutta sain silloin titut halvemmalla–>syy seuraus suhde.

Hyvät mailat, pelasin itse kaksi kautta 762:lla. Jos ostat uudet niin varsiin kannattaa kiinnittää huomiota. Ainakin DG:n Sensicoret tekevät mailoista aika lailla tunnottomat ja raskaat halot (toimistoatleettivartalolle…). Uudet saa aina tilattua samalla hinnalla custom-fittinä ja varsivalikoimaa riittää. Varsien takia ’vihelsin vaihtoon’ 762’t ja tilasin 690.CB:t Riflen Flighted varsilla.

Vaihdoin taylorin LGC:t 762:iin ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen. Ei LGC:t olleet ollenkaan huonot, mutta halusin teräsvartiset mailat ja mielellän vielä silmiä miellyttävät ja kohtuullisen offsetin omaavat (vrt. cally). Kauneus on tietysti katsojan silmässä ja kannanhan itsekin välillä callyn rauta ykköstä bägissä.

Kokeilin mailoja pariin otteeseen viimevuonna, sekä titun demopäivillä että Kytäjän suurilla demopäivillä. Itselläni finaaliin pääsi taylorin RAC lt ja 762:set. Omasta ja kaverin mielestä ko. mailat olivat lähes identtiset sekä ominaisuuksiltaan että ulkonäöltään (naama ei takapuoli). Minä ostin titut ja kaveri taylorit :). Tituilla olisi tarkoitus nyt siirtää maata muutama vuosi.

Reilun kauden pelanneena voin todeta että toimii meikällä kuin junan vessa. Hankinnan tein testattuani ruohorangella lisäksi Cobrat, Callawayt ja kolme sarjaa TMmiä.

Itse olen lyönyt molemmilla. 762B:t tuntuvat omasta mielestäni huomattavasti paremmilta

Samaa mieltä, kyllä 762B:t tuntuu paremmilta. Huomaa että se on kehitysversio, ei vain eri maila. Hankalasti saatavissa noita 762B:tä käytettyinä vain kun ovat viime kevään mallistoa, golfpörssissä näyttäs yhdet olevan myynnissä.

762 jää ilmeisesti tänä vuonna pois Titun mallistosta, joten mallia saa varmaankin kohta alennusmyynnistä.

Niin jäi mainitsematta, että 762:n korvaava malli on 704CB.

Titun rautamallisto vuonna 2004 on ilmeisesti seuraava:

-670MB

-690.MB

-690.CB

-704.CB

-804 (muistaakseni)

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #387107 kohteessaTitu DCI 762

Etusivu Foorumit Yleistä Titu DCI 762