Aihe: Titleistin uudet driverit - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Titleistin uudet driverit

Etusivu Foorumit Välineet Titleistin uudet driverit

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Titleistin sivuilla on jo jonkin aikaa ollut uusien (marraskuussa julkaistavien) ajurien ja väyläpuiden tekniset tiedot. Näyttää siltä, että ajuri menee ensi kesänä vaihtoon, jos rouva fortuna on suosiollinen talven lotto-arvonnoissa. Erityisesti mielenkiintoa herättää tuo uusi 909DCOMP-driveri, joka on ensimmäinen Titleistin ns. composite construction driver. Muut uutuudet on sitten titaani-drivereita. Ulkonäkö ainakin on edelleen pysynyt siedettävänä eli perinteisen pisaran muotoisena. Hyvä näin… ei tarvitse pitää silmiä kiinni asetettaessa mailan nuppia pallon taakse. Erityistä huomiota kiinnitti tuo varsivalikoima. 909D3 ja 909D2 on saatavana Titleist Diamana Blue 65 ja Titleist Aldila VooDoo –varsilla. 909DCOMP:iin on sitten vaihtoehtoina Titleist Matrix Ozik XCON-5 tai Titleist Matrix Ozik XCON-6. Varsinkin nuo OZIKit ovat pitkään herättäneet mielenkiintoa sillä tuolla GOLFWRX:llä (isojen poikien keskustelupalstalla) tuntuu kaikilla olevan OZIKia ajureissaan. Itse en ole missään päässyt mitään OZIKia testaamaan. Nuo Titleistin versiot noista edellämainituista merkkivarsista vaan taitavat olla ””klubipelaaja””-versioita eli high launch -versioita ””aidoista”” Diamanasta ja OZIKista. Tietenkin nuo enemmän spinniä tuottavat versiot sopivat omille tuuppauksilleni varmasti paremmin. Lähinnä kysyisinkin, että mikä noista OZIKeista tekee niin mystisen huippuvarren, kun monet niitä kehuu, mutta harvemmin niitä näkee kenelläkään? Hinta on varmaan tietenkin yksi tekijä. Kuitenkaan en ole niitä nähnyt kuin muutamassa TM:n Tour Burnerissa. Ai niin. Jim Furyk näyttää siirtyneen 909D2 käyttäjäksi. Saakohan Adam Scott seuraa Furykista Titleistin talliin.

Jep, varret ovat titulle erityisesti suunniteltuja. Ei kovin paljoa samaa alkuperäisen varren kanssa pitäisi olla. X-con sarjaa olen kokeillut draivereissa sekä väyläpuissa. Muita matrixin linjoja pitää sitten kokeilla tulevaisuudessa

Aitoa Matrixiahan tuo nykyään oikein Härmään asti Golfpaja. Löytyy esim. googlesta hakusanalla golfpaja.

Mä olen muutamaa Matrixin mallia testimielessä lyönyt, ja jos tuo (aito) Diamana joskus mun draiverista pois vaihtuu, on seuraava varsi kyllä hyvin suurella todennäköisyydellä Matrix…

Sitten kun lähdetään etsimään sitä oikeaa Ozikia niiden kymmenien eri tyyppien joukosta (jäykkyydestä puhumattakaan), niin rahaa palaa. Panepa ensin lotto vetämään :))

Mulla on Altus x:nä ollut reilu vuoden ja hyvin toimii.

Hinta ei aina ole avain onneen, vaikka ostaisi reilu 1.000 € maksavan Ozikin.

Hörhö kirjoitti: (28.9.2008 20:28:18)
    Sitten kun lähdetään etsimään sitä oikeaa Ozikia niiden kymmenien eri tyyppien joukosta (jäykkyydestä puhumattakaan), niin rahaa palaa. Panepa ensin lotto vetämään :))

Mulla on Altus x:nä ollut reilu vuoden ja hyvin toimii.

Hinta ei aina ole avain onneen, vaikka ostaisi reilu 1.000 € maksavan Ozikin.

Tarkoitin siis tuolla sitä, että ei kannata ostaa sikaa tai edes Ozikia säkissä, vaan kannattaa pyydellä apua sellaiselta, joka tuntee Ozikit. Ovat laadultaan tällä hetkellä ylivoimaisia varsia.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311132 kohteessaTitleistin uudet driverit

Etusivu Foorumit Välineet Titleistin uudet driverit