Aihe: Titleist takuu.. - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Titleist takuu..

Etusivu Foorumit Välineet Titleist takuu..

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kukaan muu törmännyt valmistajan hitaaseen palveluun? itsellä meni titun draiveri takuuseen, mutta yllätys yllätys, tähän mennessä olen saanut odottaa uutta ajuria jo 5 viikkoa. Alunperin homma piti hoitua hoitua kahdessa viikossa. Ei voi muuta kun ihmetellä tätä palvelua, jota kuluttajalle tarjotaan. Saatikka vielä sitä, että draiveri ei kestä käyttöä edes kymmentä golfkierrosta..

Ootkos itse kysellyt mitään kepukan perään? Yleensä kaikessa asioinnissa yritysten kanssa auttaa ja etenkin nopeuttaa toimintaa oma aktiivisuus.

Hosel kirjoitti: (3.6.2009 21:31:04)
    Saatikka vielä sitä, että draiveri ei kestä käyttöä edes kymmentä golfkierrosta..

Maanantaikappaleita sattuu kaikille firmoille laaduntarkastuksesta huolimatta, nyt vain sulla kävi paska tuuri ja sait sellaisen. Elämä on.

Titun palvelu on hidastunut Suomessa edustuksen muututtua. Lisäksi tehdas ilmeisesti tarkastaa tuotteen tiedot tarkasti ennen takuun myöntämistä, koska on tahoja, jotka myyvät ehtaa tavaraa linjalta ohi virallisen järjestelmän. Mulla FJ kengät vuoti ja repesi vähän reilun vuoden vanhana 20 kierroksen jälkeen myyjän huonon varastoinnin takia ja takuu ei enää korvannut. Tiukempaa kuin ennen.

mac

Samba kirjoitti: (3.6.2009 22:46:48)
    Ootkos itse kysellyt mitään kepukan perään? Yleensä kaikessa asioinnissa yritysten kanssa auttaa ja etenkin nopeuttaa toimintaa oma aktiivisuus.

Hosel kirjoitti: (3.6.2009 21:31:04)
    Saatikka vielä sitä, että draiveri ei kestä käyttöä edes kymmentä golfkierrosta..

Maanantaikappaleita sattuu kaikille firmoille laaduntarkastuksesta huolimatta, nyt vain sulla kävi paska tuuri ja sait sellaisen. Elämä on.

Isoin moka sattu heti siinä kun meni ostaan Titun kepin!

mjn

Tuntuu kaikilla mailanvalmistajilla takuukäsittelyt tökkivän.
    Itsellä meni wedgestä varsi poikki ja takuun kautta käsittelyssä meni kuvastusta 2vko:sta 2kk! Sinänsä kaikki meni hyvin, että sain täysin käyttämättömät mailan takuuna käteeni kuin korjatun. Tästä kiitos Vesalle (ei mainosteta firmaa tässä 🙂 tietää kyllä..

mulla on händeri jo 8,7 uusilla titun mailoilla, että in your face dissaajat!!!!!!!!!!!!!!!!

Valmistajan takuuasioissa tuppaa kestämään, varsinkin kun puhutaan tuotteista joista valmistettuja aidon näköisiä kopioita. Homma tuppaa alkamaan ihan siitä että tarkastellaan onko tuote ylipäätänsä heidän valmistamanssa jne.

tosin yleensähän tuosta takuusta kuluttajalle vastaa myyjä eikä valmistaja,

jos kyseinen keppi on ostettu kotimaiselta yrittäjältä lähtisin pitämään tuota 5vko odottelua jo niin pitkänä että kyseeseen alkaa jo tulla yhteydenotto liikkeeseen ja jos se ei aiheuta välittömiä toimenpiteitä niin on jo aika selvittää kuluttajaviramomaisen kera mahdolliset korvaukset odotutusajan haitasta ja mahdollisen kaupanpurun aiheuttamista kuluista.

jos taas keppi on ostettu eu-alueen ulkopuolella niin silloin voisin epäillä että homaaan menee vielä pitkät tovit, koska asiallinen liike olisi hoitanut tuon homman tyylikkäästi ja nopeasti asiakastyytyväisyyden nimissä.

Pave75 kirjoitti: (7.6.2009 8:30:34)
    mulla on händeri jo 8,7 uusilla titun mailoilla, että in your face dissaajat!!!!!!!!!!!!!!!!

tekis mieli sanoo LOL. Mutta en viitsi.

Guzman kirjoitti: (7.6.2009 15:19:54)

Pave75 kirjoitti: (7.6.2009 8:30:34)

tekis mieli sanoo LOL. Mutta en viitsi.

Niin jos laittaisit kunnon mailat,ei olisi noin huono toi tasoitus.

Mistä (Titun) draiverista puhut?
    Olin meinaa ajatellut hankkia Titun draiverin.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309242 kohteessaTitleist takuu..

Etusivu Foorumit Välineet Titleist takuu..