Aihe: Titleist mailoista - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Titleist mailoista

Etusivu Foorumit Välineet Titleist mailoista

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mä vedin tänään Titun rauta seiskalla 100m par kolmosen keskelle griiniä.

1201 kirjoitti: (21.6.2009 21:59:08)
    Mä vedin tänään Titun rauta seiskalla 100m par kolmosen keskelle griiniä.

Mä taas vetäisin 15 vuotta vanhalla Hoganin Apex r8:lla 140m parkolkin keskelle kerniä.

Mulla on musta vyö sudokussa.

Moi,

Eli kävin eilen tuolla löfkullassa testaamassa ko. mailoja. Varsina oli 5.0 ja 5.5 project x.
    Hybridissä regu varsi ja 909F2 spoonissa voodoo aldila regu.

Itse rautamailoilla lyönti lähti todella hyvin, paljon paremmin kuin osasin odottaa. Kuvittelin että olisi olleet vaikeammat kuin mitä oli. Noiden kahden varren välillä en kyllä huomannut eroa, myyjä meinasi että lyöntini nähtyäni voisi 5.5 olla sopiva jäykkyys. Ja tuosta 150 metriä ilmassa rauta7 en ihan pääse rauta6 menee kyllä.
    Mutta tosiaan en ainakaan tuon lyhyehkön testin perusteella huomannut eroa.
    Mikäli noi hommaan niin taidan kuitenkin valita 5.0 varret.

Gripit noissa oli kaikissa yllättävän paksut, tai ei kuulemma normaalia paksummat mutta tottunut omiin ’hammastikkuihin’. Mailat olivat myös omia mailoja hivenen pidemmät.

Spooni ja hybridikin tuntuivat suht hyviltä ja lähti ihan hyvin. Niissä kyllä tuntuu että regu on oikea, en kyllä stiffiä edes testannut. Ei tarvi liikaa repiä, vaan rauhallisemmallakin svingillä saa pitkälle, ja vaikka kovaakin lyö niin menee yhtälailla hyvin. Ei tuntunut ainakaan löysältä.

Myyjä ainakin meinasi että noi ei niin vaikeat ole ettei sopisi myös vähän isomman tasotuksen omaaville, ja että näyttäisi mulle hyvin sopivan. (tiedän myyjän puhetta, osaksi varmasit sitäkin en epäilekään)

No sehän kuulostaa sit ihan siltä, että pitää pistää raudat pakettiin. Tai hiplata nettiä ja laittaa tilaus vetämään. Osta sieltä demokeitaasta nyt edes hanska niin ei mee konkkaan kun sai mailaakin kokeilla.

Aikoinaan pelailin jollain no-name mailoilla ekat vuodet. Selkä tuli kipeeksi. Sitten tein yhteistyötä useiden eri valmentajien kanssa. Selkä ei enää tule kipeäksi. Niillä nykyisilläkin kepeillä varmaan pääset alle 10 händäriin jos sussa on ainesta ja jos vaan jaksaa treenata lähipeliä ja pelata tarpeeksi.

Itse aikoinani noista seuraaviin otin juuri stiffin löysemmästä päästä (lippu)tangot, eikä R7 lennä etujalalta vastatuuleen viileessä kuin 141 metriä. Ostin kyllä vanhoihin mailoihin uudet gripit jotka kivasti kovettuu muovipussissa niiden keppien vieressä. Yhden taisin saada vaihdettua koeluontoisesti eikä maila kädestä koskaan lentänyt.

Jos kuitenkin olet tosissasi eikä raha tai aika ole suuri este (ei ainakaan pitäisi olla jos on säännöllisesti mahikset lonnia 5 tuntia pöheikössä valkoisen kuulan perässä) niin mene fittinkiin, puolen sataa varmaan saa kättelyssä mailoihin laittaa, mutta jos annualisoit tämän kulun vaikka 5:lle vuodelle tai jaat jopa kuukausille, niin tulee halvemmaksi kuin mobiili laajakaista.

Voiskohan joku muuten tämmösen lanseerata. Että saatas fittinkiä.

’Sinulle sovitetut Golf-mailat vain 9,95EUR/kk’.

Jos joku tekee tästä bisnestä niin mä haluan ekan vuoden ilmatteeksi.

Jotkut klubithan vois leipoo tän vuosimaksuunsa?

Samoilla kepeillä sit kyl pelataan se 5 vuotta, toisaalta hajonneet korjataan premium -asiakkaat saavat ilmaisen gripityksen joka kevät. Mailat ei koskaan tule omiksi tietenkään, vaan ne sitten myydään eteenpäin. Second Hand fittinkiin kato.

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309114 kohteessaTitleist mailoista

Etusivu Foorumit Välineet Titleist mailoista