Aihe: Tilastokummajainen - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Tilastokummajainen

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tilastokummajainen

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vihdoin on pelit käynnissä Havajilla. Mutta iski silmään Shot Trackeristä että Ian Poulter on kiskassu päivän pisimmän driven 426y. reiällä 12. Täältä löytyy. Mutta onhan Ian kautta aikojen tunnettu pitkälyöntisenä:)

Lucky gust!

Lienee sama väylä josta näin pikaisesti pätkiä kun kellottivat kauanko pallo oli liikkeellä. Ei ollut ääntä päällä, että en kuullut mistä selostajat puhui, mutta näin yhdessä vaiheessa graafin joka näytti korkeudeksi 90ft. En nopeasti katsottuna nähnyt tarkkaa oliko se tiputusta, vai lentokaaren lakipisteestä väylälle. Minusta se oli lentoradan lakipisteestä 300 y kohdalta. Muutaman kellotuksen näin ja pisin näkemäni oli vähän yli 19 sekuntia. Suurin osa luonnollisesti rulleja.

Henkka kirjoitti: (8.1.2013 8:26:12)
    Lienee sama väylä josta näin pikaisesti pätkiä kun kellottivat kauanko pallo oli liikkeellä. Ei ollut ääntä päällä, että en kuullut mistä selostajat puhui, mutta näin yhdessä vaiheessa graafin joka näytti korkeudeksi 90ft. En nopeasti katsottuna nähnyt tarkkaa oliko se tiputusta, vai lentokaaren lakipisteestä väylälle. Minusta se oli lentoradan lakipisteestä 300 y kohdalta. Muutaman kellotuksen näin ja pisin näkemäni oli vähän yli 19 sekuntia. Suurin osa luonnollisesti rulleja.

Mäkin vedin tohon väylään silmämääräsesti vajaa kolmesatasen sponella. Par-5:nen jotain 600 yds = kaks sponea.

juza21 kirjoitti: (7.1.2013 22:44:30)
    Vihdoin on pelit käynnissä Havajilla. Mutta iski silmään Shot Trackeristä että Ian Poulter on kiskassu päivän pisimmän driven 426y. reiällä 12. Täältä löytyy.
    Mutta onhan Ian kautta aikojen tunnettu pitkälyöntisenä:)

Yli 600 yard’isella kahdeksallatoista oli samainen Poulter lyönyt myös päivän pisimmän driven tänään 391 yard’ia, mutta Tiikeri oli pari vuotta sitten sivaltanut 498. Siinä on alamäkeä koko matka. Itse olen lyönyt sen aina kahdella päälle! En tosin ole sitä pitkiin aikoihin pelannut.

Pekka Pelimies kirjoitti: (8.1.2013 13:34:13)

Mäkin vedin tohon väylään silmämääräsesti vajaa kolmesatasen sponella. Par-5:nen jotain 600 yds = kaks sponea.

Eli mä oon sitten noin 1/300 lusikallista..

yeux de serpent kirjoitti: (10.1.2013 11:31:36)

Oliskohan alussa ollut tuonkaan vertaa..?

get in the hole! kirjoitti: (10.1.2013 21:01:36)

yeux de serpent kirjoitti: (10.1.2013 11:31:36)

Oliskohan alussa ollut tuonkaan vertaa..?

Enpä usko, en oo kehdannut kysyä.
    Suuren yleisön päinvastaisesta mielipiteestä huolimatta jotain kehitystä lienee siis tapahtunut, ainakin johonkin suuntaan.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #209639 kohteessaTilastokummajainen

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tilastokummajainen