Aihe: Tiger diskataan? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Tiger diskataan?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tiger diskataan?

Esillä 2 viestiä, 201 - 202 (kaikkiaan 202)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

ts kirjoitti: (1.5.2013 20:37:49)

KL kirjoitti: (1.5.2013 19:58:24)

Q8 kirjoitti: (1.5.2013 18:49:43)
    Kuten lausunnossa sanotaan, että mikäli komitea olisi keskustellut Tiikerin kanssa ennen kortin kirjoittamista, koko hulabaloolta oltaisiin vältytty.

Tismalleen. Näin olen alusta asti tässä ketjussa kirjoittanut ja kyseistä mieltä ollut. Toisaalta muuan henkilö on tästä asiasta kuitenkin eri mieltä vain siksi, että minä olen tätä mieltä.

Toivottavasti tulevaisuudessa keskusteltaisiin useammin.

Amen.

Mä muistasin KL:n sanoneen, että pelaajan sanomisilla ei ole mitään merkitystä, vain toiminnalla. Muistaako joku muu samoin?

Mitäpä sitä sitten kyselemäänkään tyhmyyksiä…

LIhavoitu ynnä tätä edeltävä vastaus kertookin aivan kaiken…

Että joku voikin mennä noin pahasti miinaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

(mitä tuo yltyvä rapina oikein on??? Aijaa, sehän on vain erään henkilön uskottavuus, joka karisee entisestään….)

ts

KL kirjoitti: (1.5.2013 22:30:08)

ts kirjoitti: (1.5.2013 20:37:49)

KL kirjoitti: (1.5.2013 19:58:24)

Kuten lausunnossa sanotaan, että mikäli komitea olisi keskustellut Tiikerin kanssa ennen kortin kirjoittamista, koko hulabaloolta oltaisiin vältytty.

Tismalleen. Näin olen alusta asti tässä ketjussa kirjoittanut ja kyseistä mieltä ollut. Toisaalta muuan henkilö on tästä asiasta kuitenkin eri mieltä vain siksi, että minä olen tätä mieltä.

Toivottavasti tulevaisuudessa keskusteltaisiin useammin.

Amen.

Mä muistasin KL:n sanoneen, että pelaajan sanomisilla ei ole mitään merkitystä, vain toiminnalla. Muistaako joku muu samoin?

Mitäpä sitä sitten kyselemäänkään tyhmyyksiä…

LIhavoitu ynnä tätä edeltävä vastaus kertookin aivan kaiken…

Että joku voikin mennä noin pahasti miinaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

(mitä tuo yltyvä rapina oikein on??? Aijaa, sehän on vain erään henkilön uskottavuus, joka karisee entisestään….)

Ei se mihinkään voi enää karista. Ei sinulla ole ollut uskottavuutta enää vuosiin. Ehkä pienet rippeet ja siksi se rapina sinun korvaasi kuuluukin, täällä on aivan hiljaista.

Väitätkö muuten ettet ole noin sanonut ja sanomistasi moneen kertaan toistanut?

Esillä 2 viestiä, 201 - 202 (kaikkiaan 202)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #208605 kohteessaTiger diskataan?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tiger diskataan?