Aihe: The Secret of the RIght Arm - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

The Secret of the RIght Arm

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu The Secret of the RIght Arm

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Secrettejä näyttää olevan taas tarjolla. Video

Parti kirjoitti: (26.3.2013 16:24:15)
    Secrettejä näyttää olevan taas tarjolla.

Video

Eihän ton pitäs enään olla mikään siikretti, vai?

Toteuttaminen on taas toinen juttu….

Taika Rauta kirjoitti: (26.3.2013 17:47:21)

Video

Silti toi juttu on kyl esitetty hyvin tossa videossa. Sääli vaan että kaikki meistä ei oo liikkuvuudeltaan ja fysiikaltaan ihan Tigereita tai Dustineita 🙂

Iso Helppo kirjoitti: (27.3.2013 0:01:46)

Taika Rauta kirjoitti: (26.3.2013 17:47:21)

Video

Silti toi juttu on kyl esitetty hyvin tossa videossa. Sääli vaan että kaikki meistä ei oo liikkuvuudeltaan ja fysiikaltaan ihan Tigereita tai Dustineita 🙂

John Dalyn ulkomuotoa muistuttaa silti useampi 🙂 Tosin hänenkään liikkuvuutta tai fysiikkaa ei monelta löydy.

ts

Voi voi… niin lähellä ja niin pirun kaukana kuienkin.

Jännä miten harva sen ytimen on kuitenkin löytänyt, vaikka tuokin kaveri aika oikeasta suunnasta sitä etsii. Kokonaisuus vaan on tuossakin ruvella.

Niin onkos tossa nyt kyse oikeasta kädestä? Jotenkin olen kuvitellut, että kyse on siitä, että lantio vie ja on hyvin auki osumassa. Kun vasen käsi pitää olla suorana niin johnkin se oieka käsi täytyy laittaa, jos sellaisen omistaa.

Tai sitten olen käsittänyt taas kaiken väärin kuten tavallista.

Se mikä jäi tuossa videossa ihmetyttämään oli, että Westwoodilla lantio ei ollut osumassa auki kuin hieman, kun vertaa Johnsoniin ja Dalyyn.

Pappa Tykki kirjoitti: (27.3.2013 10:20:13)
    Niin onkos tossa nyt kyse oikeasta kädestä? Jotenkin olen kuvitellut, että kyse on siitä, että lantio vie ja on hyvin auki osumassa. Kun vasen käsi pitää olla suorana niin johnkin se oieka käsi täytyy laittaa, jos sellaisen omistaa.

Tai sitten olen käsittänyt taas kaiken väärin kuten tavallista.

Se mikä jäi tuossa videossa ihmetyttämään oli, että Westwoodilla lantio ei ollut osumassa auki kuin hieman, kun vertaa Johnsoniin ja Dalyyn.

Eihän sillä, miten auki lantio on osumassa, ole itse lyönnin kannalta suurta merkitystä. Ajoitukset vain ovat erilaiset.

Iso Helppo kirjoitti: (27.3.2013 0:01:46)

Tämä juttu ei taida oikeasti olla kiinni liikkuvuudesta vaan siitä, että jengi ei harjoittele…

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #208847 kohteessaThe Secret of the RIght Arm

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu The Secret of the RIght Arm