Aihe: Telefonica Open de Madrid - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Telefonica Open de Madrid

Etusivu Foorumit Yleistä Telefonica Open de Madrid

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188958 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En tunne pelisysteemiä, mutta väitän ettei Mikko Ilonen sijoitu 50 parhaan joukkoon. Perusteluna on, että Mikko on niin huono eikä sillä pää kestä.

#500730 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Heikko yritys! Tunnetkohan edes koko peliä.

Lue lisää: Telefonica Open de Madrid

#500731 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tehdäänkö silleen, että jos Mikko missaa cutin, saa arvostella niin paljon kun jaksaa, mutta jos Mikko on 40 parhaan joukossa, niin lopetetaan Mikon mollaaminen.

Itse kyllä uskon Mikon jäävän kauas cut rajasta. Veikkaan että Mikko vaihtaa ens vuonna valmentajaa.

Sopiiko ehdotus kaikille.

ps. Jos ja kun Mikko missaa cutin, niin perustetaan oma keskustelu palsta tänne, jossa voimme neuvoa Mikkoa menestykseen.

#500732 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onpas täällä palstalla innokasta porukkaa.

Mikon mollaaminen ja haukkuminen alkaa jopa pari päivää ennen kisaa.

Annetaan nyt Mikon pelata tämä kisa loppuun ja sen jälkeen kaveri pääsee lataamaan akkuja ensi vuotta varten. Hän on kuitenkin säilyttänyt paikkansa eurotourilla, mikä on jo ok suoritus nuorelta kaverilta.

Jopa ainutlaatuista suomalaiselta pelaajalta.

Kovempia tavoitteita varmasti on ja pitääkin olla, mutta onhan Ilosen pojalla vielä muutama pelivuosi jäljellä…

#500733 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onhan se aika syvällä uinut. Aika näyttää jääkö Mikko tähdenlennoksi vai vakiinnuttaako paikkansa isoilla toureilla.

Oma tuntuma on että Mikosta tulee vähintään EuroPGA -tourin jyrätasoa oleva peluri. Eli uusin kortin vuosittain isolla tod.näköisyydellä. Eli siis vähintään näin. USPGA -tour saattaa osoittautua haaveeksi, mutta eihän sitä tiedä…

Mutta mielenkiintoisempaa on se, että jos Mikko vielä rämpii syystä tai toisesta, niin nähdäänkö pitkää putteria kädessä – tai joitain muita vastaavia vedätyksiä. En ole katsellut tilastoja siitä, millä osa-alueella jää muista, mutta onko Mikko varustesäätäjä jos peli ei kulje?

#500734 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ihme kun oletetaan että Mikko on jonkinmoinen jumala ja pelaisi AINA hyvin, jos hän pelaa huonosti niin ’minä tiedän mikä mättää’… Teilläkö ei ole koskaan ollut huonoja päiviä/kesä? Pitänee muistaa että tuolla tourilla on pakko pelata lähes virheetöntä (tuloksellisesti) peliä että voi menestyä. Jos ei jokainen pilkku ole paikallaan niin eihän se toimi.. Tenkkapåå näillä parille mollaajalle.

#500735 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Juu on kyllä ihme porukkaa täällä. Täälläkö sit kaikki pelaa itsensä joka kisassa vähintään viiden sakkiin eikä huonoja kierroksia tuu koskaan. Jokainen kierros bufferiin jne…

Ei se peli ammattilaisillakaan kokoajan kulje. Katsokaa nyt vaikka Montyn tuloksia tällä kaudella, eipä oo kehumista niissäkään ja se ukko on kiertäny kisoja sentään pikkasen enemmän ku Ilosen Mikko.

Mikko kuitenki uusi ET-korttinsa joten se on jo hyvä saavutus.

#500736 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

…voi luoja, tämä alkaa taas. Tällä kertaa jo ennen kilpailun alkua. Yleensä tämä juupas-eipäs -keskustelu on alkanut toisen reiän jälkeen 🙂

#500737 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Sattuneesta syystä tiedän, että Slaissin tarkoituksena on vain provosoida; ja aina joku menee lankaa.

Itse mies on sen luokan ’peluri’, ettei touhusta tahdo tulla mitään.

Lyhyitä lyöntejä, pinna ei kestä ja putti on syvältä.

Terveisiä vaan tunarille

#500738 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Harvinaisen oikeaan osui arviosi pelitaidoistani: Ainoana korjauksena, ettei lyöntini kovinkaan lyhyitä ole. Hehkutetaan sitten Mikkoa: Ensimmäisen rundin jälkeen +2, jäljessä kärjestä 10 lyöntiä. Hyvä Mikko ! Tsemppiä ! Olet tosi hyvä – jaettu sija 86 on mahtava suoritus !

#500739 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No pojat, eiköhän tämä ole taas ehkä turhin ketju täällä. lahjattomat kateeliset mollaa samaan tyyliin kuin Kekeä ja Mikaa aikanaan, kummastakaan ei pitänyt ikinä tulla maailmanmestaria.Mutta Mika teki kahdesti ja kekekin kerran. Mikko on alle 30v. kaveri, aikaa voittoihin on ainakin 10 vuotta ennen kuin voidaan puhua että kaverin ura on ehtoo puolella. hollantilainen derksen voitti Dubaissa katelkaas kaverin loppu vuotta ei ole häävi sekään. mutta tuskin sitä kuitenkaan Hollannissa paskaksi haukutaan niinkuin täällä tehtäisiin. Kannustetaan omia ,Ollaan niistä ylpeitä vaikka välillä vähän kyntäisikin itse ainakin olen.

Ps.mikon tulos tänään 68 jatkoon sijalta 44

#500740 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tekisi mieli siteerata vanhaa jenkkien sananlaskua:

Money talks and bullshit walks!

Mikko on jo ansainnut pelipaikkansa ET:lle ensivuodeksi. Siihen on kesän aikana pitänyt pelata aikamoinen summa euroja.

Mikko on pelimies.

#500741 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Siitäs sait neropatti !

Ota vahvempi grippi niin kyl se siitä suoristuu !

No en mä nyt sitä tarkoittanut mistä sä nyt puristelet mut mulle ihan sama.

Tsemppiä kuitenkin !!!

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500731 kohteessaTelefonica Open de Madrid

Etusivu Foorumit Yleistä Telefonica Open de Madrid