Aihe: Teijon kenttä - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Teijon kenttä

Etusivu Foorumit Yleistä Teijon kenttä

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko Teijon kentällä lunta?

Sentti. Kenttä on suljettu toisteiseksi.

Nimetön

Harmi, olis ollu kiva päästä viä jossain pelaamaan.

EFC

Ensi viikolla lämpenee taas, joten mahdollisuuksia on, tai sitten myöhemmin tänä vuonna… 😉

Taitaa seuraava rundi kyllä mennä maaliskuulle, veikkaan minä.

Nimetön

Ilmatieteen laitos lupaa hesaan +4 tiistaiks.

Ja vkonlpua kohen vejetään taas underiin…

Minä tarkkailen kesätanhuvien keliolosuhteita täältä. Klikkaan kameraa, joka on kantatie 52:lla, Tenholan risteyksessä, Inkoon, Tammisaaren ja Perniön keskivaiheilla. Tästä on kentälle matkaa vielä n. 40 – 50 km. Lämpötilatiedot taas tulevat asemalta joka on Perniön cityn tietämillä, näin kuvittelen, linnuntietä 10 – 15 km kentälle. Lisäksi on hyvä muistaa nótta City on sisämaassa ja kenttä on Soome Lahe rannalla.
    Nótta jos kuvassa on maa mustana, tai mikä vielä parempaa, vihreänä, minua on vaikea pidätellä kaupungissa. Mutta maaliskuulle se menee…

Pahoin pelkään minäkin ettei kauden avaus tammikuussa nyt sitten ole mahollista. No ny minulla on aikaa alkaa lobbaamaan moottoritiehanketta maan kahden johtavan kebabkeskuksen välille…

Pjärkele! Kelikamerassa vihertääpi tenhoavasti.

Ja lämpötila liki 5 plussan puolella. Mutta nótta voi prkl! Viikonlopuksi luvattu pakkasta!

Ja perskuta vieläpä kolmas lörstai peräkkäin. Syy on ammattitaidottomissa metronoomeissa. Tai sitten ne vaan kettuilevat.

Nimetön

jäitä jofaan kepaksi, ei tässä nyt niin hätiä oo vielä, jos viimöistään vaikka viikon päästä lavvantaina… Mut muista ilmoitella jos ootta velipoekan kanssa matkalla salon seudulle että mää tuun tulkiksi, muuten voipi liian isoksi muodostua kielimuuri pallin ja kubin välillä…

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #483263 kohteessaTeijon kenttä

Etusivu Foorumit Yleistä Teijon kenttä