Aihe: Tee säilyy ehjänä - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Tee säilyy ehjänä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tee säilyy ehjänä

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen katsellut Euroopan ja PGA tourien kisoja telkusta ja huomasin tässä joku aika sitten että noilla ammattilaisilla tee näyttää pysyvän nätisti pystyssä ja ehjänä avauksen jälkeen. Ainakin mulla tee vähintäänkin kaatuu tai lähtee lentoon jos ei poikki mene. Ei pieni pää keksi mistä tämä voisi johtua. Ajatuksia?

Se johtuu hermostumisesta. Hyacinth Bukeen naapurillakin kahvi kaatuu aina kun hermostuu. Samoin saattaa käydä teelle.

Zaphood kirjoitti: (28.9.2013 17:08:23)
    Olen katsellut Euroopan ja PGA tourien kisoja telkusta ja huomasin tässä joku aika sitten että noilla ammattilaisilla tee näyttää pysyvän nätisti pystyssä ja ehjänä avauksen jälkeen.

Ainakin mulla tee vähintäänkin kaatuu tai lähtee lentoon jos ei poikki mene. Ei pieni pää keksi mistä tämä voisi johtua. Ajatuksia?

Osumassa pallo menee littuun ja iskee tiin kovaa maahan painuen noin pari senttiä joskus jopa tiukasti maahan. Kun osumakohta lavassa on oikeassa paikassa ei lapa tavoita tiitä. Itsekin ihmettelin kun suht hyvä amatööri pelaa usein kaikki avaukset kierrokset 1-2 tiillä ja mulla ne ei kestä paria avausta enempää. Ihan samoja tiitä käyteään. Toisaalta paksuvartiset tiit ei painu kunnolla maahan osumassa ja ne kyllä sitten hajoavat hepommin. Vielä tuokin riippuu maan kovuudesta/pehmeydestä. En nyt parempaa keksi, keksiköön joku muu, rautatiit ei kelpaa;)

Duh. Niillä on Tour Issue-teet. Luuletteko te todellakin että ammattilaiset pelaa samoilla teetikuilla kun amatöörit. Ei tod. Ammattilaisten tiitikuissa on ihan erilainen koostumus.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #205969 kohteessaTee säilyy ehjänä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tee säilyy ehjänä