Aihe: Tasosovituksesta ja pallon lennosta - Golfpiste.com

14.7.–21.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][9]
KilpailuaSuomalaista

Tasosovituksesta ja pallon lennosta

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tasosovituksesta ja pallon lennosta

Esillä 2 viestiä, 76 - 77 (kaikkiaan 77)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jake2 kirjoitti: (1.2.2014 0:25:48)

Pappa Tykki kirjoitti: (29.1.2014 20:30:38)
    Täällä on esitetty toivomuksia siitä, ketkä keskustelijoista pitäisi poistaa/poistua näiltä palstoilta. Minäpä esitänkin, kedien ainakin pitäisi osallistua kesksuteluun jatkossakin: ts:n ja B:n. Molemmilla on annettavaa tähän keskusteluun. Pienenä toiveenani olisi provosoimisen ja provosoitumisen hillitseminen – kun tunteet kuumenevat, tuppaa keskusteluun osallistua niitä, joille tärkeintä on riidan lietsominen, ei asiasta puhuminen.

B:n anti aiheeseen tuon viestisi jälkeen ei ole minulle auennut. Viestit eivät ole mitenkään liityneet aiheeseen, jos tuo kuva-arvoitus ei sitten jotenkin hänen mielestään liity.
    Ehkä tämä on hänestä hauskaa, minusta ei.

Kuvittelen ymmärtäneeni tuon B:n viestin ainakin osittain – liekö kyse ollut ympyrän jänteen ja kaaren poikkeamien vertailusta. Kieltämättä viesti olisi voinut olla kuluttajaystävällisempi.

Aiemmin kirjoittamani kanssa olen edelleen samaa mieltä, vaikka tuntuu keskustelu kaikkineen tauonneen. Ehkä hyvä niin.

ts

Pappa Tykki kirjoitti: (1.2.2014 14:20:51)

Kuvittelen ymmärtäneeni tuon B:n viestin ainakin osittain – liekö kyse ollut ympyrän jänteen ja kaaren poikkeamien vertailusta. Kieltämättä viesti olisi voinut olla kuluttajaystävällisempi.

Aiemmin kirjoittamani kanssa olen edelleen samaa mieltä, vaikka tuntuu keskustelu kaikkineen tauonneen. Ehkä hyvä niin.

Mutta johan tuolla perusolettamuksella mennään heti harhateille, koska tuo vipu olkappästä lapaan ei oikene suoraksi koskaan. Sen lisäksi sen sisäpiste ei pysy paikallaan, eikä edes välissä oleva nivel.

Aletaan olemaan juurikin kaksivipuisen tarkastelumallin perusongelman äärellä.

Esillä 2 viestiä, 76 - 77 (kaikkiaan 77)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #201881 kohteessaTasosovituksesta ja pallon lennosta

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tasosovituksesta ja pallon lennosta