Aihe: Tampereella/Lähellä - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Tampereella/Lähellä

Etusivu Foorumit Yleistä Tampereella/Lähellä

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tulen viettään suurinman osan kesästä Tampereella.Onko päälliköillä tietoa alueen kentistä mistä kannatais vuokrata osake.

Nokialta tai Vammalasta jos haluat parhailla kentillä pelata. Tammerin suosittelen kyllä kiertään.

Käyntieni perusteella… kannattaa pelata paljon joka kentällä.

Alueen kentät ovat enemmän tai vähemmän eri tyyppisiä, Nokialla ja Tammerissa on aika hyvin tilaa lyödä palloa, Vammalan ja Pirkkalan kentät vaativat vähän enemmän prosenttigolfmaista lähestymistä lajiin. Pirunpeltoa en ole tosin vielä itse pelannut, jospa ensi kesänä korjaisin tuon puutteen.

Nokialla on ainakin ennen edellytetty jäsenyyttä eli kulujen päälle tulee liittymismaksu ja jäsenmaksu. Vammalassa taas ei jäsenyyttä ole edellytetty, olisko hinta viime vuonna ollut noin 600 ecua. Pirkkalasta en ole kysynyt, pelioikeuksia liennee aika vähän tarjolla.

Itse olen pelaillut paljon Vammalassa ja kentät ovat kivoja, toinen ns. helppo ja toinen aika vaativa.

Pirkkalasta irtoaisi pelioikeus 800 eurolla. Tämä siis klubilta kysyttynä. Tiedä sitten vastikkeen hintaa.

sotanorsu kirjoitti: (5.1.2008 21:14:21)
    Nokialta tai Vammalasta jos haluat parhailla kentillä pelata. Tammerin suosittelen kyllä kiertään.

Onhan tuo jäsenmaksujen ja liittymismaksujen maksaminen huono puoli, mutta varmaan tosiaan Pirkkala olisi hyvä vaihtoehto pelioikeuden vuokraamiseen, luulisin. Jos ihan Tampereella olet, niin Pirkkalaan kuitenkin sujauttaa hyvin nopeasti Vammalaan verrattuna. Vammalaan tulee siis bensakulujen ja ajankäytön muodossa paljon lisäkustannuksia. Itselleni lähes päivittäinen reissu Vammalaan ei kyllä tulisi oikein kyseeseen. Vammala on kuitenkin monipuolisempi vaihtoehto kuin Pirkkala. Itse olen Tammerissa jäsenenä ja pelini tulevat tältä vuodelta maksamaan hurjat 365 euroa ja saan mättää niin paljon kierroksia kuin sielu sietää. Mutta tämä siis vain jäsenille. Tammer on kuitenkin varmaan poissuljettu vaihtoehto sinulta, koska sinne pitäisi liittyä jäseneksi ja se ei ole ihan ilmaista.

row

Tosiaan Nokian kentällä tuo pelioikeuden vuokraus vaatii myös jäsenyyttä, kysyin 2007 keväällä tarkennusta mitä kaikkea pitää maksaa saadakseen pelioikeuden Nokialta. Vastaus oli seuraava (hinnat ovat voineet muuttua tälle vuodelle, en ole tarkastanut):

Liittymismaksu 100 eur (kertaluonteinen)
    Jäsenmaksu 230 eur
    Pelioikeuden vuokra 130/150 eur (riippuu saako yksityiseltä vuokrattua,
    yleensä saa ja se on halvempi)
    Kausimaksu 320 eur

Tammeri vaatii myöskin jäsenyyden pelioikeuden saamiseen ja liittymismaksu on korkea.

Jäljelle jää käytännössä Pirkkala ja Vammala, ja periaatteessa Hämeenlinnan kentät, mutta sinne on jo sen verran matkaa, että kovin usein ei viitsine ajella.

Itse suosittelisin Pirkkalaa, koska sinne on loistavat liikenneyhteydet, esim. Hervannasta missä itse asun sinne hurauttaa n. 10 minuutissa (varsinkin sitten, kun moottoritie valmistuu). Ja siellä saa pelioikeuden vuokrattua ilman mitään mutkia ja vaatimuksia. Kannattaa seurata Golfpisteen pörssiä, siellä on aina välillä näkynyt tarjouksia Pirkkalan pelioikeuksista. Luultavasti irtoaa halvemmalla kuin tuo klubin tarjoama 800e.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408172 kohteessaTampereella/Lähellä

Etusivu Foorumit Yleistä Tampereella/Lähellä