21.5.–28.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][16]
KilpailuaSuomalaista

Tammer Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Tammer Golf

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 144)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • januz kirjoitti: (12.7.2007 15:49:26)

    *REPS* 😀

    =)

    Duff kirjoitti: (13.7.2007 8:56:14)
    Juu,

    Ihmisiä on monenlaisia, mutta Tammerissa onkin niiden tietynlaisten konsentraatio kohtuu korkea. Olen itsekin noin 20 kierrosta ko. kentällä pelannut.

    Case: Ei kärryjä teeboksiin.

    Olen ykkösen lipulta siirtymässä itseeni tyytyväisenä (bunkkerista pelastettu par takana) kakkosen boksille ja myönnetään, että vedin kärryni toisen pyörän boksin takakulman päältä. Tähän sitten ryhmäni senioritammerinvetenaari (takana riemupar) todella ärtyneenä että: Missä sä oot greencardis suorittanu kun vetelet kärryjäs teeboksin päältä?
    Avaa siinä sitten honorilla… Kakkosen greenin vieressä on kiva lampi. Olis ollut nuorempi kaveri niin olisin kehottanut viilentämään itseänsä.

    Noita juttuja tosiaan Tammerista kuulee muitakin. Joku kirjoitti, että jostain saa strokesavereita kierrokselle. Tammerissa kannattaisi omille sotaratsuille jakaa nitroja ennen kierrosta…

    Oho, eipä uskois että tuommoisesta joku viitsii edes mainita, mutta voin kyllä täysin uskoa. Kieltämättä tammerissa on joitakin näitä seniorivalvojia, jotka huomauttelevat aika ihmeellisistä asioista. Itse olen kyllä näiltä seniorivalvojilta saanut ainoastaan kerran toruja kun olin ensimmäistä kierrosta pelatessani menossa lyömään keltaisilta niin kuin miesten mielestäni kuuluu. Valvoja sitten sanoi, että tasoituksella 54 pitää pelata punaisilta. No, mikäpä siinä menin pelaamaan punaisilta ja puolivälissä kierrosta valvoja joka nyt siis pelasi samassa flaitissa ilmeisesti vittuuntui siihen että mun pallo oli aina avauksen jälkeen 50 metrin päässä greenistä par nelkuilla ja käski mun tulla pelaamaan keltaisilta. Kai sitä harmitti kun aloittelija skooraa paremmin kun 30 vuotta itse pelanneena. Noh, näin mentiin sitten loppu kierros.

    Jamasa kirjoitti: (12.7.2007 18:21:53)

    Juu, ei se rangekaan ole loppu talvesta kuin pelkästään jäsenille tarkoitettu ja mitä tuohon lähestymis viheriöön tulee, niin mihin ajan kohtaan tämä kyltti siellä oli?
    Onko muilla kentillä ollut ryhmässäsi kanssa pelaajia jotka ovat käyttäytyneet epä korrektisti sinua kohtaan ja miten tämä äsken mainittu ilmiö tuli esille Tammer Golfissa?

    Mutta sellaista se on, jokaisella klubilla on eri laisia ihmisiä, se on totta ja onneksi ihmiset ovat eri laisia 🙂

    Viime syksynä oli sellainen ei-tervetulotoivotus-kyltti rangen reunalla.

    Kävinpä tänään ruuhkauttamassa tämän mestan. Hieno kenttä, me likes! Jos asuisin Lempäälässä, kääntäisin skootterin keulan kohti Tammerin griinejä, vaikken puttingista välitäkään.

    Hugolla pelaamaan tottuneena en nähnyt mitään vaaranpaikkoja Tammerissa. Siksi toisekseen se on ne pelaajat ei kenttä kun vaaratilanteita aiheuttaa. Tänään tällättis tapauksia ei ollut yhtään, vaikka fore jonkun kerran kajahtikin.

    Tammeriin haluun toistekin. Jo pelkästään sen tähden että scoren suhteen jäi hampaankoloon.

    Nimetön

    Goldencap: olen luullut Sinua tähän asti naispelaajaksi, mutta kun luin ylläolevan viestisi, täytyy pyytää anteeksi ja julistaa Sinut mieheksi!

    Jokainen valvoja, joka määrää (ei siis pyydä tai ehdota) yli 36:n hcp:n pelaajan siirtymään punaiselle teelle, tekee vain velvollisuutensa. Niskuroivan pelaajan valvoja voi koska tahansa poistaa kentältä.

    TG:n valvojat ovat vuosikymmenien lajikokemuksella varustettuja senioreita, jotka osaavat hommansa. He hoitavat duunia käyttäen siihen vapaapäivänsä ja tehden kaiken ilman palkkaa.

    ’Autolla ajelu pitkin kenttää’ on aika oleellinen osa valvojan työtä.

    Omalta osaltani se on kuitenkin goodbye Tammerille, yhtä lähellä on useita parempia kenttiä ja klubeja.

    putting kirjoitti: (16.7.2007 14:54:35)
    Goldencap: olen luullut Sinua tähän asti naispelaajaksi, mutta kun luin ylläolevan viestisi, täytyy pyytää anteeksi ja julistaa Sinut mieheksi!

    Jokainen valvoja, joka määrää (ei siis pyydä tai ehdota) yli 36:n hcp:n pelaajan siirtymään punaiselle teelle, tekee vain velvollisuutensa. Niskuroivan pelaajan valvoja voi koska tahansa poistaa kentältä.

    TG:n valvojat ovat vuosikymmenien lajikokemuksella varustettuja senioreita, jotka osaavat hommansa. He hoitavat duunia käyttäen siihen vapaapäivänsä ja tehden kaiken ilman palkkaa.

    ’Autolla ajelu pitkin kenttää’ on aika oleellinen osa valvojan työtä.

    Omalta osaltani se on kuitenkin goodbye Tammerille, yhtä lähellä on useita parempia kenttiä ja klubeja.

    Ai olenko mä niin feminiininen että mua luullaan naiseksi? =D Juu, ei se minua yhtään haitannut mennä pelaamaan punaiselta, sainpahan enemmän bogipisteitä =) Mutta minkä takia hänen sitten piti puolivälissä kierrosta sanoa, että tulepa pelaamaan keltaisilta? Ei taida olla kovin tasoituskelpoinen kierros noin niin kuin sääntöjen puitteissa, minkä luulisi tietävän sillä xx vuoden golfkokemuksella. Ja en mä nyt tiedä voiko sitä työksi kutsua jos kaveri itse pelasi porukassa. Tokihan he partioivat välillä ympäri kenttää autolla ajellen, mutta eivät kyllä kovin hanakasti puutu asioihin. Viime viikolla edessämme oli neljä kaveria jotka pelasivat valkoisilta vaikka pelaajien taso oli surkea. Jokaikisellä väylällä kaksi kolme palloa oli ympäri metsiä joista niitä sitten etsivät ja muutenkin pelasivat aivan älyttömän hitaasti. Eivät ymmärtäneet päästää ohikaan ja lopputuloksena kierros muutamaa minuuttia vaille viisi tuntia. Valvojakin kävi jossain kohtaa puhumassa meidän kanssamme, ja kävi kai sanomassakin jotain poitsuille mutta mitään ei tapahtunut. Ohi emme päässeet ja oli tuskaisen hidas kierros.

    putting kirjoitti: (16.7.2007 14:54:35)
    TG:n valvojat ovat vuosikymmenien lajikokemuksella varustettuja senioreita, jotka osaavat hommansa. He hoitavat duunia käyttäen siihen vapaapäivänsä ja tehden kaiken ilman palkkaa.

    No miksi sitten TG:ä pidetään paikkana jossa kierros kestää?
    Eikö ne mitään saa siittä kun ’seriffinä’ ajelevat?

    Tämpäiväsessä Aamulehressä paikallinen urheilutoimittaja luonnehtii Ruotulan greenejä ’karvalankamatoiksi’ ja totesi, ettei niillä tarvitse osata putatakaan vaan kuulemma riittää kun palloa ’lämmää’ leikkurin jälkiä pitkin kohti kuppia.

    Kyseinen urheilutoimittaja pelailee TG:n jäsenenä alle 6:n händärillä ja on tehnyt viimeaikaisissa kisoissa n. 90 lyönnin bruttotulosta.

    Dexal kirjoitti: (19.7.2007 15:27:25)
    Tämpäiväsessä Aamulehressä paikallinen urheilutoimittaja luonnehtii Ruotulan greenejä ’karvalankamatoiksi’ ja totesi, ettei niillä tarvitse osata putatakaan vaan kuulemma riittää kun palloa ’lämmää’ leikkurin jälkiä pitkin kohti kuppia.

    Kyseinen urheilutoimittaja pelailee TG:n jäsenenä alle 6:n händärillä ja on tehnyt viimeaikaisissa kisoissa n. 90 lyönnin bruttotulosta.

    Juu ja mulla on 8,6 hcp ja hyvä kun pääsen alle 100!

    Mitä mahdat ajaa takaa tuolla kommentillasi?

    Jamasa kirjoitti: (16.7.2007 21:42:20)

    No miksi sitten TG:ä pidetään paikkana jossa kierros kestää?
    Eikö ne mitään saa siittä kun ’seriffinä’ ajelevat?

    Ainoa 18 reikäinen kenttä yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista + paljon kilpailuja => tiiajat tiukassa => kaikki ryhmät täysiä. Ei hitaaseen kenttään muuta tarvita.

    JuKu kirjoitti: (19.7.2007 16:47:34)

    Jamasa kirjoitti: (16.7.2007 21:42:20)

    No miksi sitten TG:ä pidetään paikkana jossa kierros kestää?
    Eikö ne mitään saa siittä kun ’seriffinä’ ajelevat?

    Ainoa 18 reikäinen kenttä yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista + paljon kilpailuja => tiiajat tiukassa => kaikki ryhmät täysiä. Ei hitaaseen kenttään muuta tarvita.

    Nin kuulemma. En vaan itse ole kuin harvoin pelannut kenttää yli 4:30, yli 5 h en muista, ehkä joissain kilpailuissa. Tiiaikoja olen 90% saanyt sinne minne olen halunnutkin niitä.

    Nimetön

    Jamasa,
    oletko elänyt siinä luulossa että valvojien ainoana tehtävänä on ylläpitää ripeää pelitahtia? No luulo on väärä.

    Ei Tammerissa voi pelata sen nopeammin kuin siellä pelataan; kenttä on ahdettu postimerkin kokoiselle maapläntille. Ainakin itse valvojana yritin kaiken aikaa – muun toimen ohessa – katsella mihin kohtaa metsään pallot putoilivat ja osoittaa se heti paikalle rientävälle huolestuneelle pelaajalle. Kun vielä tapasin rohkaista, että ’sieltä pääsee ihan hyvin takaisin väylälle’, ei minua ainakaan koettu poliisina vaan auttavana kätenä.

    Hauskin muistoni valvojan pelosta on eräästä firmakisasta. Tulin TG:n vitosgreenille, jossa nelja rouvashenkilöä oli puttaamassa. Kun he he näkivät valkoisen auton lähestyvän, he puttasivat hätäisesti puttinsa tai nostivat pallonsa ja säntäsivät kärryineen suinpäin juoksuun pitkin kutosen teepaikalle johtavaa polkua.
    Piti mennä oikein sanomaan, että ei mitään kiirettä: kenttä on kuin nuijalla lyöty. Kymppireiän kioskilla kertoivat, että siihen mennessä aikaa oli mennyt 3 t 20 min.

    Se oli erään luottokorttifirman kisa ja pelaajien tasoitukset hälppivät pääsääntöisesti 36:a. Painajaismainen päivä valvojalle. Puhelin pirisi yhtenään: kakkostiillä oli jo neljän ryhmän jono. Äkkiä siis sinne. En jäänyt ihmettelemään jonon pituutta vaan ajoin pallojen alastulopaikalle (siis 150 m päähän). Ja mitämax: pieni lätäkkö kavalsi että koko laaja alue oli pelkkää suota, kisassa siis tilapäistä vettä, jonne pallot upposivat ikuisiksi ajoiksi.
    Paikalle tulleeet onnettomat pelaajat eivät tienneet minkä säännön mukaan tästä oikein pääsisi jatkamaan vai pääseekö minkään, joten sitten pidettiin salamana sääntö-oppitunti. Jos pallo jätti näkyvän reiän, pistin käteni kyynärpäätä myöten kuraan – seisten samalla puolisääreen ulottuvassa paskassa – sain pelastettua jonkun kymmenen palloa.

    Että kyllähän TG:ssä kivaakin oli (varsinkin sinä brutto 72 -päivänä), mutta ne ajat olivat ja menivät. Tulivat oikeat arkkitehdit, oikeat kentänrakentajat ja oikeat rahamiehet lähiympäristöön ja pistivät hösseliksi.

    Sosiaalinen tilaus oikeille laatukentille oli ilmiselvä.

    putting kirjoitti: (19.7.2007 17:25:06)
    Jamasa,
    oletko elänyt siinä luulossa että valvojien ainoana tehtävänä on ylläpitää ripeää pelitahtia? No luulo on väärä.

    En ole.

    Vaikka päivittäin kuinka yritän, en saa viiden tunnin kierrosta aikaan niin sitten millään. Alle neljäänkin tuntiin tahtoo helposti lipsua. Vaikka skiniäkin pelataan ja puttilinjoja miten tarkkaan sihtaillaan. Kymppikikkarilla makkarat aina rauhassa rouskutellaan. Pakko on ennen aikojaan aina kotiin lähteä. Sääli hukkaan hupenevaa laatuaikaa.

    Joskus on ryhmässä joku kokemattomampi koettanut reiällä sitä kahdettatoista lyöntiä. Nopsasti on pallo ’annettu’ ja lipputikku paikkaansa tökätty. Edellä raahustavista on puolivälissä ohi huitaistu tai ystävällisesti hopusta huomautettu.

    Kerran toissakesän kisoissa oli tosi hidas ryhmä. Mutta niillä taisikin ryhmän yhteistasoitus olla alle kymmenen.

    Lähtöajat aina samana päivänä, monesti jopa saman tien. Saa nähä sitten, kun varsinaiset ruuhka-ajat syyskuussa saapuvat.

    Kävinpä eilen aamulla pelaamassa ensimmäistä kertaa Pirkkalan kentän. Kentälle lähtiessä puhalsin edellisen illan jäljiltä alkometrini vielä tappiin joka mittaa promilleen asti ja oli vähän hutera olo lähteä pelaamaan, mutta onneksi oli toinen kuskina. Ensivaikutelma ympäristöstä oli sillei tosi moderni, kliininen ja siisti. Caddiemasterin palveluasenne oli mielestäni kehnohko, ei ainakaan mikään aurinkoisen auttavainen. Naama oli nyt suunilleen norsunvitulla niin sanotusti. Ykkösreikä meni vähän koordinaatiota hakiessa ja päädyin tuplan. Toiselle reijälle sai jo vähän koordinaation pelaamaan ja tuloksena par. Etuysi oli kokonaisuudessaan omasta mielestäni hyvä ja vaihteleva. Suhteellisen helppo, mutta kuitenkin haasteitakin oli. Nähtiinpä siellä aamukierroksellaan myös Raimo ’Raipe Helminen, jonka lyönti oli pakko seurata ykköstiillä. Raipe sijoitti avauksensa draiverilla mielettömän slaissin kera keskelle vasemmanpuoleista metsää, taisipa olla siis golfissakin lefty. Olisikohan ollut Raipellakin ryyppyilta takana kun ei oikein ainakaan avaustiillä irronnut =) Svingikään ei ollut kyllä mikään kovin kaunis, mutta semmoinen nykäisy mikä lätkämiehillä monesti on. No, takaisin asiaan. Nelosväylästä tykkäsin tosi paljon. Jos kaksi lyöntiä osuu kohdalleen birdie voi olla hyvinkin helposti tehtävissä, mutta toisaalta iso vesieste napsii epäonnistuneet lyönnit tehokkaasti ja kovin pitkäksikään ei kannata lyödä. Kaikki kolme par kolmosta olivat kyllä luvattoman lyhyitä ja helppoja, Pirkkalan par kolmoset siis häviävät Tammerin par kolmosille auttamattomasti. Takaysin ainoa par kolmonen oli ihan kiva, jo sillei jotakuinkin semmoisella vaikeusasteella kun pitäisi ollakin. Etuysi oli kuitenkin tosiaan kokonaisuudessaan ihan mukava, mutta ainakaan nyt greenit ei kyllä kokonaisuudessaan olleet niin hyvässä kunnossa kuin Tammerissa. Ykkösgriini oli ainakin aika huono. Griinit oli ok, mutta ei huippukunnossa. Vaikka olen tottunut Tammerin greeneihin joita hitaiksi väitetään, niin eivät ne Pirkkalassa kyllä sen nopeampia olleet. Etuysin jälkeen olin yllättäen ja odottamattomasti händärissäni, varsinkin kun otetaan huomioon pelikunto niin olin hieman ihmeissäni.

    Puolessa välissä pidimme tauon, ja meillä se ainakin onnistui ihan mukavasti, perässä tuleva ryhmä nimittäin taisi pelata vain ysin. Kymppiväylä oli ihan kiva ja haastava par nelkku, seuraavista kahdesta par vitosesta en oikein tykännyt. Mielestäni varsinkin 11 on sijoitettu aivan liian kaltevaan rinteeseen. Muutenkin kaksi par vitosta tai kolmosta on kenttäsuunnittelussa minun mielestäni huono juttu. 13. väylästä en oikein tykännyt johtuen siitä, että lähestymislyönti ja avaus ovat siinä mielessä molemmat sokkoja, että pallon laskeutumista ei näe ja se on mielestäni aina miinus. Väylä oli kuitenkin aika helppo, tilaa oli avaukselle vaikka millä mitalla ja lähestymään pääsi lyhyelläkin avauksella lyhyehköllä raudalla. Väylästä 14 pidin tosi paljon, riskillä mahdollista jopa yhdellä griinille tai ainakin lähelle ja hauskasti lähestyminen jyrkkään alamäkeen. Väylänä kuitenkin todella helppo, duffatun lähestymisen jälkeenkin sain parin, kun pallo vieri kuitenkin griinin viereen alamäessä. Todellinen birdieväylä siis. No 15 tulikin jo puhuttua. 16 jälleen todella helppo par nelkku, avaus jälleen mahdollinen yhdellä päälle tai ainakin lähelle. Ihan ok väylä kuitenkin, vähän turhan helppo. 17. olin aluksi sitä mieltä, että 399 on vähän turhan pitkä par nelkuksi klubipelaajille, mutta koska väylä on alamäkeen ja tilaa on kuitenkin aika hyvin niin osoittautui paljon helpommaksi kuin mitä odottaa saattoi, mutta toki ruma tuloskin on mahdollinen. Itse löin avauksen ja lähestymisen spoonilla, lähestyminen rullasi lipun vierestä griinin yli. Erittäin mukava väylä siis. 18 onnistuin pistämään ensimmäisen täysin epäonnistuneen avaukseni, tai avaus oli sinällään hyvä mutta kaksi metriä liikaa oikealla ja pallo päätyi metsään. Ihan kiva väylä, mutta tämä oli kyllä mielestäni turhan pitkä klubipelaajalle, yli puoli kilometriä ja vielä loput yli 200 ylämäkeen, niin parin tekeminen ei liene helppoa perus klubituupparille. Vesieste vielä normaalisti kakkos tai kolmoslyöntiä haittaamassa niin ei ollenkaan helppo. Ainoa päivän ruma tulos viimeiselle. Lopputuloksena kierroksella jäin kolme tai neljä lyöntiä händäristäni, en ole tarkastanut slopea niin en tiedä tarkasti. Päätelmänä siis se, että vaikka ei ollut erikoisen hyvä päivä niin tulos oli kuitenkin vähintäänkin kohtuullinen, eli ei Pirkkala mikään erityisen vaikea kenttä ole. Etu- ja takaysi ei siinä mielessä ollenkaan tasapainossa, etuysi on selvästi helpompi. Kenttä oli ihan ok kunnossa, ei suurta valitettavaa mutta ei suurta ylistettävääkään, jotakuinkin sellaista kuin odotinkin. Green fee naapuriseurojen jäsenille 35 euroa mielestäni hyvä ja edullinen ja menen varmasti uudestaankin. Kokonaisarvosanana voisin antaa kouluasteikolla 8+.

    Jaa niin ja jäi vielä mainitsematta, että kierros kesti 5 tuntia vaikka pelattiin ihan normaalia tahtia, ei jouduttu odottelemaan eikä meitä ahdisteltu selässä, eli kierrosajat venyvät aivan liian pitkiksi. Monet siirtymät ovat takaysillä liian pitkiä. Siitä siis miinusta. Töiden jälkeen arkisin siis melko vaikea pelata koko kierros vielä kun matka on ainakin itselläni selvästi pidempi kuin Tammeriin.

    Itse kun vierailin Pirkkalan kentällä noin 3 viikkoa sitten kreenit olivat kyllä luokkaa 10x Tammer. Mukavia muotoja osassa ja erinomaisessa kunnossa. Takalenkin väylät taas olivat hirveetä kuraa ja minua ainakin hävettäisi laskuttaa se 50e kierroksesta jos kenttä on niin keskeneräinen….. Takalenkki oli mielestäni melkoisen haastava vaikka palloa kohtuu pitkälle lyökin… Tammerissa on mun makuun ainakin aivan liian hitaat kreenit. Makuasia tietty…. Viikonlopun reissu vammalaan taas toi rahalle täyttä vastinetta kun kenttä oli timantti kunnossa ja kreenit oli todella liukkaat / haastavat. Koskaan en ole näin hyvillä kreeneillä ennen pelannut kun ei tarvinnut kuin hipaista palloa nii se oli sen 3 metriä 😀

    iBall kirjoitti: (23.7.2007 13:53:09)
    Itse kun vierailin Pirkkalan kentällä noin 3 viikkoa sitten kreenit olivat kyllä luokkaa 10x Tammer. Mukavia muotoja osassa ja erinomaisessa kunnossa. Takalenkin väylät taas olivat hirveetä kuraa ja minua ainakin hävettäisi laskuttaa se 50e kierroksesta jos kenttä on niin keskeneräinen….. Takalenkki oli mielestäni melkoisen haastava vaikka palloa kohtuu pitkälle lyökin… Tammerissa on mun makuun ainakin aivan liian hitaat kreenit. Makuasia tietty…. Viikonlopun reissu vammalaan taas toi rahalle täyttä vastinetta kun kenttä oli timantti kunnossa ja kreenit oli todella liukkaat / haastavat. Koskaan en ole näin hyvillä kreeneillä ennen pelannut kun ei tarvinnut kuin hipaista palloa nii se oli sen 3 metriä 😀

    Mun mielestä ainakin keskimäärin ruoho oli paljon huonommin voivan näköistä kuin Tammerissa ja en mä kyllä nopeudessakaan eroa mitenkään huomannut. Ihan samalla tavalla puttasin kuin yleensäkin. Ja eihän se lyönnin pituus vaan se tarkkuus? =) Mä en kaivanu draiveria bägistä Pirkkalassa kertaakaan ja pelasin ihan ok kierroksen. Koskas taas mennään pelaan sun niin halveksimaan Tammeriin? =D Ps. HX Hotit on muuten äärettömän hot, tuli kokeiltua ja enpä taida vähään aikaan vaihtaa.

    Itse painelin ajurilla aina kun mahdollista ja sattu vielä toimimaankin tuolla. Voishan sitä mennä Tammerin opiskelijakierrokselle taas tässä joskus. Tänään pitäs riveriin mennä iltakierrokselle…. Ite oon tykästynyt Niken ignite palloihin ku niitä saa stadiumista 24.90 / tusina.

    iBall kirjoitti: (23.7.2007 14:39:18)
    Itse painelin ajurilla aina kun mahdollista ja sattu vielä toimimaankin tuolla. Voishan sitä mennä Tammerin opiskelijakierrokselle taas tässä joskus. Tänään pitäs riveriin mennä iltakierrokselle…. Ite oon tykästynyt Niken ignite palloihin ku niitä saa stadiumista 24.90 / tusina.

    Jesjes, mä jätin suosiolla draiverin bägiin kun ei oo oikein viime aikoina ollut toimivuutta. Täytyy taas opetella lyömään sillä ja sitten ehkä voi alkaa taas käyttämäänkin sitä. Mutta kun sponella osuin 10/14 väylään ja vain yksi ei osuneista oli ns. perseessä niin kyllä sitä tulosta syntyyt sponellakin.

    Niin siis palloja saa tietty topsportista ei stadiumista. Draiverihan se o pelimiehen ja yleensäkkin miehisyyden mitta. 😀 Onneks ei o spoonia ni tulee tota rautakolmosta käytettyä niin voi joskus jatkolyöntiäkin pelata väylältä… Tulosta tuli etuysillä pirkkalassa mut takana meni reisille vaikka draivi toimi ku junan vessa… Meni hermot ku tuntu että huitoo bunkkerista vaikka oli keskellä väylää….

    iBall kirjoitti: (23.7.2007 16:03:23)
    Niin siis palloja saa tietty topsportista ei stadiumista. Draiverihan se o pelimiehen ja yleensäkkin miehisyyden mitta. 😀 Onneks ei o spoonia ni tulee tota rautakolmosta käytettyä niin voi joskus jatkolyöntiäkin pelata väylältä… Tulosta tuli etuysillä pirkkalassa mut takana meni reisille vaikka draivi toimi ku junan vessa… Meni hermot ku tuntu että huitoo bunkkerista vaikka oli keskellä väylää….

    Taitaa olla, et ruoho on just tossa kolmessa viikossa kasvanu aikas paljon, koska eilen ei ollu kyl enää ku muutamassa paikassa sillei hiekkaista väylillä. Sivuissa sitten välillä vähän enemmän, mut alkaa jo pikkuhiljaa kasvamaan.

    Tuota kovasti parjattua Tammeria kun koskaan en ole pelannut niin mietinpä vain, josko olisi opasta ja peliseuraa löytynyt vaikka jo tälle viikolle? Tietysti jos säät vain sallii, ja tietysti palkannauttijoiden aikatauluun sopivasti. Myös tietysti Pirkkala uusine väylineen olisi hauska pelata.

    Kottarainen kirjoitti: (24.7.2007 14:31:19)
    Tuota kovasti parjattua Tammeria kun koskaan en ole pelannut niin mietinpä vain, josko olisi opasta ja peliseuraa löytynyt vaikka jo tälle viikolle? Tietysti jos säät vain sallii, ja tietysti palkannauttijoiden aikatauluun sopivasti. Myös tietysti Pirkkala uusine väylineen olisi hauska pelata.

    Minä nyt olen ainakin viikonloppuna menossa pelaamaan, ehkä jo perjantaina. Huomenna ja torstaina joutuu hikoilemaan iltaan asti töissä, niin ei pääse huitomaan.

    Ilman muuta, minä lähiaikana tahansa! Ruoditaan Ruotulassa oikein kunnolla. Ilmoittele, niin varaillaan aikoja. Ke, to, pe?

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 144)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #476650 kohteessaTammer Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Tammer Golf