Aihe: Talin sieppari - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Talin sieppari

Etusivu Foorumit Yleistä Talin sieppari

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Markku I kirjoitti: (14.9.2013 15:38:33)
    Lohjalla Pyhiksen nelosväylän sisäkaarteen kaksi koivua ovat sellaisia, jotka -96 tienoilla kentän laajennuksen yhteydessä jäivät siihen, vaikka Kosti ei olisi halunnutkaan. Silloinen Lohjan tj Jalo Grönlund päätti pitää koivut paikallaan, vaikka Kostin suunnitelmissa oli sijoittaa myös sisäkurviin isohkot bunkkerit. Juttelin juuri Kostin kanssa, joka nauroi, että ’kyllä ne on Jalon koivut’.

Itse tykkään ko. väylällä antamien puiden haasteesta, mutta totta on, että niiden korkeuden ollessa nykytasoa, klubipelaajalla alkaa olla temput aika vähissä, miten niiden ohi hyvälläkään lyönnillä pääsee. Väylä on valkoisilta melkein helpompi kuin keltaisilta, joka sekään tuskin on tarkoitus.

Aika moni vähän taitavampi klubipelaaja lyö valmiiksi hookia, jolla ne voi kiertää matalammallakin pallolla. Toiselta oikealta puolelta lyövillehän ne ei juuri tuu peliin vähän vähemmän taitavallekaan, jos ymmärtää hosua vähän tavallista enemmän ja sihtaa väylän oikeassa laidassa oleviin bunkkereihin. ’Fade’ ’muuttuu’ sliceksi ja taas päästiin koivujen ympäri kulman taakse.

Henkka kirjoitti: (14.9.2013 20:07:15)
    Eli juuri kuten epäilinkin, koivut ei Kurosen papereihin tällaisena kuulunut (ei siis edes minkäänlaisena). Ja vaikka marx varmasti taitavampana kenttäsuunnittelijana ne siihen haluaakin, minä valitettavasti pidän kuitenkin Kurosen kentistä enemmän.

Sorry Henkka, jos romahdutan ajatiumaailmasi. En todellakaan suunnittele yhtää kolopallokenttää, näillä ’riipustustaidoilla’ niistä saattaisi tulla hassunhauskoja.

Sensijaan pelaan miellsti haastavilla kentillä ja väylillä kuten Pyhiksen 4-väylä nykyisellään.

PS Sunnuntaina pidimme ’hiljaisen’ huutoäänestyksen siinä koivujen juurella, jossa lähtömme kaikki 4 pelaajaa yksi Singeli ja pari 18-25 händärillä ja yksi yli kolmekymppinen yhteen ääneen olivat ehdottomasti niiden poistoa vastaan.-

MarX kirjoitti: (16.9.2013 16:37:45)
    Sorry Henkka, jos romahdutan ajatiumaailmasi. En todellakaan suunnittele yhtää kolopallokenttää, näillä ’riipustustaidoilla’ niistä saattaisi tulla hassunhauskoja.

Sensijaan pelaan miellsti haastavilla kentillä ja väylillä kuten Pyhiksen 4-väylä nykyisellään.

PS Sunnuntaina pidimme ’hiljaisen’ huutoäänestyksen siinä koivujen juurella, jossa lähtömme kaikki 4 pelaajaa yksi Singeli ja pari 18-25 händärillä ja yksi yli kolmekymppinen yhteen ääneen olivat ehdottomasti niiden poistoa vastaan.-

Minä jotakin tämän tapaista osasin pelätäkin, mutta koitan selvitä tästä romahtamatta.

Minäkin pelaan mielelläni haastavilla kentillä ja väylillä ja minäkin olen singeli. Tänä kesänä valitettavasti drive on ollut aika hajalla ja minulla on ollut nelosen koivujen kanssa vähän ongelmia, mutta niin on monen muunkin puun, siitä ei ole kyse. Tykkään lyödä korkeaa drawkierrettä, eli juuri tuohon väylään sopivaa lyöntiä ja kun vilkaisin tilastoni, tuo väylä ei ole ollut minulle tuloksellisesti mitenkään merkittävän vaikea. Kyse ei siis ole siitä ettäkö en osaisi lyödä siihen sopivaa lyöntiä, kuten ensimmäisessä viestissäsi vihjasit, mutta valitettavasti neljän ihmisen huutoäänestys ei muuta mielipidettäni. Olen edelleenkin samaa mieltä Kosti Kurosen kanssa, puut eivät pelillisesti sovi väylään. Ne on siinä kyllä ihan hyvän näköiset, ei siinä mitään.

Me taas muutaman porukan kanssa kun ollaan tämän keskustelun jälkeen kävelty siitä ohi olemme olleet samaa mieltä että kulmaan pistetyt bunkkerit taas olisivat erinomaisessa paikassa. Vähän samoin kuin vitosella. Joskin ne ketkä ovat eri mieltä olleet, oletettavasti ovat kohteliaasti nyökytelleet päätään, tai olleet hiljaa. Mahdollisesti samoin kuin sinunkin äänestäjät. Ihmisillä on kun livenä tapa mielummin kohteliaasti nyökytellä kuin alkaa väittämään vastaan. Varsinkin golfkentällä.

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #413237 kohteessaTalin sieppari

Etusivu Foorumit Yleistä Talin sieppari