Aihe: SwingViewer - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

SwingViewer

Etusivu Foorumit Yleistä SwingViewer

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Näin IT-hemmona törmään enää aika harvoin softiin, jotka todella tekevät vaikutuksen, mutta nyt täytyy tunnustaa näin käyneen. Otin prolta parin päivän tehokurssin, ja hän käytti SwingViewer Pro softaa opetuksessa. Järjestelmä (Softa läppärissä + DV-kamera) kuvaa swingin siten, että se synkkaa jakson lyöntihetken äänen perusteella. Kun swingi on tallennettu, sitä voi katsella vaikka frame kerrallaan, lisätä sanallisia kommentteja, piirtää viivoja, tekstiä jne. Oikein hyvästä swingistä voi myös tallentaa kuvasarjan (ala Golf Digest) ja tulostaa sen seinälleen.. 🙂 Kaiken lisäksi pro voi tehdä oppilaalle oman CD:n, jossa on katseluversio softasta ja tallennetut swingit. Tsekatkaapa huviksenne, jos etsitte analyysisoftaa. Sitä luvataan toimittaa myös Suomeen. (Tästä mainoksesta en saa rahaa tai muutakaan etua jne..) Lue lisää: Swing Technologies Inc

Saanko kysyä kenen pron opeissa olit? Kiinnostaisi saada itsekin tuollainen kunnon analyysi.

Joo toi on hieno!

Itse yllätyin viimeksi ollessani Vermossa M. Piltzin tunnilla, heillä on käytössään jokin vastaava laite joka loi vaikutuksen minuun.

Aikaisemmin piti turvautua pelkästään siihen miten joku saa selitettyä asiansa minulle swingistäni.

Nyt Mikan näyttäessä vastaavantapaisella laitteella sain huomattavasti helpommin visioitua sen mihin me yhdessä pyrimme minun lyönnissäni.

Nämä ovat oikeissa käsissä laitteita joista moni voi hyötyä pelissään varsinkin näin talvella, kun lyöntiä voi viilata isommalla kädellä.

Mä olin talvilomalla Floridassa, ja siellä kaverin suositteleman pron tunneilla.. Jos golfmatka suuntautuu Boca Ratonin suuntaan, multa saa tietysti kaverin yhteystiedot.

Juu Janne Forsellin stuodiol on ainaki´vastaavanlainen systeemi,just siellä missä Forssel ja piltz työskentelevät. Ja kyllä video selvittää paljon enemmän kun pelkät sanat,

Nurmijärven Prolla (Peter Hagström) on ainakin tuollainen yhdistelmä. En ole varma softasta mutta kuitenkin. Loistava apu kun näkee virheensä.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #382912 kohteessaSwingViewer

Etusivu Foorumit Yleistä SwingViewer