Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Swingi, mutta kumpikohan parempi?
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kumpikohan mahtaa olla ’parempi/tehokkaampi’ swingi, Flatti vai pysty, eiköhän Ilonenkin treenannut uutta hieman Flatimpää Swingiä? perustelut väitteille!
Pysty. Sillä on voitettu 18 majoria. 😀
Eikös Houganilla ollut aika flätti?? …ja sitähän nykyään itse Taigerikin koittaa mukailla.
Eikäkö sitteski flätti. Tai no, sändillä vähän pystympi kuin raivelilla. Ainaski, jos pelaaja on päälle 2 meetriä. Mut jos palli on sivurinteessä öbaut polvien tasalla, kandee vetää lättyä.
Saattaa se hiukan olla. Eli flätimpi on parempi, kun se on koutsi.
Sori, pystympi on paree, kun sillä on voitettu PGA Championship. Tässähän menee ihan sekasin, kun duuniikin pitäis tehdä. Lisää kahvia.
Nyt mä hokasin. Flätti. Moella oli flätti.
Pysty. Montyllä on pysty, ja se on pärjänny 20 vuotta treenaamatta kertaakaan…
Voiks mä vielä vaihtaa?
Saat vaihtaa. Mäkin vaihdan svingiä joka kerta kun pelaan.
Pysty. Mä vaihdan svingiä joka kerta kun mä lyön. Varmuuden vuoksi.
Jännä kuulla , mitä sanoo asiantuntijat. Ja varsinkin mitä mieltä on Oulu, Virpi Niemi.
Bosco kirjoitti: (27.8.2007 11:08:15)
Jännä kuulla , mitä sanoo asiantuntijat. Ja varsinkin mitä mieltä on Oulu, Virpi Niemi.Niemen Virpi on Puttaalta eikä Oulusta. Hauki Puttaalta.
No, perkele. Virpi on vikkelää sorttia.
Ettei vaimosi nimi vaan ollutkin Virpi? Olihan Sinullakin synkkä menneisyytesi Olulaisena?
Korjaan,O-u-lu-laise-na.
Bosco kirjoitti: (27.8.2007 11:28:03)
Ettei vaimosi nimi vaan ollutkin Virpi? Olihan Sinullakin synkkä menneisyytesi Olulaisena?Juuei. Eikun ei-juu. Olikohan se vuosi 2001 kun muutin pois Oulusta. Ketään Virpiä, Niemen lisäksi, en tunnusta! Tunnen kyllä. Oululaisiakin. Eikun Kempeleestä, Etelä-Suomesta. Vissiin.
Eli Kempele. Oks se sama kuin Simpele. Vai flätimpi.
Voi kun yhteys Ouluun jo saataisiin kuntoon!Suoraan sanoen minua ei kiinnosta pätkääkään, pärjääkö oululaisessa B-skinissä paremmin flätillä vai uprightilla swingillä. Omani on kuitenkin flatleft. Ja fatleft.
Minulla on flat-slice, joskus flat-fadehtava, mutta harvoin flat-drawehtava.
Ei widdu. Pelaamaan siitä, pojat. Sekaisihan te ootte. Boscokin on hereillä jo tähän aikaan ja juttelee itsekseen. On tää laji.
Ai niin, se swingi. Swingi I oli flat, Swingi II oli pysty. Nyt en tiedä (Swingi III), kun niin on lyhyt bäkäri, ettei siitä voi sanoa mitään.
Mun sutaisu ei oo varmaan kumpaakaan vaan täysin persiistä. Veikkaisin nyt kuitenkin että aavistuksen verran flätimpänä tulis palloon tehokas swingi. Arvauksiin ei tartte persusteluja.
Scoop kirjoitti: (27.8.2007 13:45:17)
Ai niin, se swingi. Swingi I oli flat, Swingi II oli pysty. Nyt en tiedä (Swingi III), kun niin on lyhyt bäkäri, ettei siitä voi sanoa mitään.Se on vihainen!
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Swingi, mutta kumpikohan parempi?